Follow
hacı mehmet acar
hacı mehmet acar
Verified email at mersin.edu.tr - Homepage
Title
Cited by
Cited by
Year
Reklamda yapay zekâ kullanımı: ziraat bankası# senhepgülümse reklam filminde deepfake uygulamasının görsel anlatıya etkisi
HM Acar, Nİ Tanyıldızı
Kastamonu İletişim Araştırmaları Dergisi, 78-99, 2022
162022
Minimalist Sanat Akimina Dayali Olarak Yavuz Turgul Filmleri ve Afiş Önerileri
M Acar, M Yağbasan
Fırat Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 24 (2), 205-220, 2014
152014
COVID-19 SALGINI SÜRECİNDE TÜRKİYE’DEKİ KAMU SPOTLARININ GÖSTERGEBİLİMSEL ÇÖZÜMLEMESİ
HM Acar, T Kavuran
İnönü Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi (İNİF E-Dergi) 6 (2 …, 2021
92021
Grafik Tasarımın Gelişim Sürecinde Yeni Üslup: Flat Tasarım
H Acar
Sanat ve Tasarım Dergisi, 35-52, 2020
82020
Sigara bağımlılığıyla mücadelede kamu spotlarının kullanımı: Sigarayı bırak hayatı bırakma kamu spotlarının göstergebilimsel çözümlemesi
Nİ Tanyıldızı, HM Acar
Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 7 (2), 151-162, 2019
72019
“Kayıp Balık Nemo” da Masal İşlevleri
T Kavuran, HM Acar
İletişim Kuram ve Araştırma Dergisi 2014 (39), 148-158, 2015
72015
FARKLI DÖNEMLER FARKLI TASARIMLAR: YEDİ KOCALI HÜRMÜZ FİLMİ AFİŞLERİ VE GÖSTERGEBİLİMSEL ÇÖZÜMLEMESİ
HM Acar
İnönü Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi (İNİF E-Dergi) 1 (2 …, 2016
52016
Photo art creativity in the education: Light drawing
HM Acar, T Kavuran
SHS Web of Conferences 26, 01083, 2016
42016
SÜRREALİST SİNEMANIN SÜRREALİST AFİŞLERİ: TERRY GILLIAM FİLM AFİŞLERİNİN GÖSTERGEBİLİMSEL ANALİZİ
H ACAR
Sanat Yazıları, 15-31, 2020
12020
The Use of Yeşilçam Actors in Television Advertising: A Semiological Analysis and Comparison of Ziraat Bank Advertising Films
Nİ Tanyıldızı, HM Acar
OPUS International Journal of Society Researches 15 (21), 301-322, 2020
12020
HABER FOTOĞRAFLARINDA SANATSAL YAKLAŞIMIN ÖNEMİ: ÖDÜLLÜ BASIN FOTOĞRAFLARI ÜZERİNE BİR DEĞERLENDİRME
HM Acar, T Kavuran
Uluslararası İletişim ve Sanat Dergisi 5 (13), 16-39, 2024
2024
COVID-19 SALGINI SÜRECİNDE TEMASSIZ TESLİM İÇERİKLİ REKLAMLAR ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
HM ACAR, GF CANPOLAT, SŞ GEÇGEL
The Journal of Social Sciences 52 (52), 352-369, 2024
2024
POLİTİK PSİKOLOJİDE SEÇİLMİŞ TRAVMA VE SEÇİLMİŞ ZAFER: RESİM SANATI BAĞLAMINDA TÜRK VE YABANCI UYRUKLU ÖĞRENCİLERİN BEĞENİLERİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
A DOĞAN, HM ACAR
The Journal of Social Sciences, 47-65, 2024
2024
TIME-LAPSE (ZAMAN ARALIKLI) ÇEKİM TEKNİĞİ: ELAZIĞ ÖRNEĞİ (TIME-LAPSE TECHNIQUE: A CASE OF ELAZIĞ )
HM Acar, T Kavuran
ASOS JOURNAL, 502-518, 2018
2018
SAYFA TASARIMINDA HİYERARŞİK DÜZEN: MERSİN’DE GÜNLÜK YAYIN YAPAN YEREL GAZETELER ÜZERİNE BİR DEĞERLENDİRME
HM ACAR, T KAVURAN
International Journal of Social and Humanities Sciences Research (JSHSR) 4 …, 2017
2017
SOSYAL AFİŞ TASARIMININ KÖTÜ ALIŞKANLIKLARA KARŞI FARKINDALIK OLUŞTURMADA KULLANIMI: YEŞİLAY’IN ÇOCUKLARA YÖNELİK AFİŞ ÖRNEKLERİ
N Tanyıldızı, İmik, HM Acar
Sanat ve Tasarım Yaklaşımları, 147-170, 2017
2017
COVID-19 SALGINI SÜRECĠNDE TÜRKĠYE’DEKĠ KAMU SPOTLARININ GÖSTERGEBĠLĠMSEL ÇÖZÜMLEMESĠ
HM Acar
ETKĠLEġĠMLĠ MEDYA UYGULAMALARINDA GÖRSEL TASARIM: LG ACAPELLA MĠX ÖRNEĞĠ
HM ACAR, T KAVURAN
DİJİTAL İLETİŞİM YAKLAŞIMLARI, 0
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–18