Takip et
çiğdem kılıç
çiğdem kılıç
medeniyet.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
İlköğretim 5. sınıf matematik dersinde Van Hiele düzeylerine göre yapılan geometri öğretiminin öğrencilerin akademik başarıları, tutumları ve hatırda tutma düzeyleri üzerindeki …
Ç Kılıç
PQDT-Global, 2003
143*2003
Yeni ilköğretim matematik dersi (1.-5. sınıflar) öğretim programının öğretmen görüşlerine dayalı olarak değerlendirilmesi
A Özdaş, D Tanışlı, NY Köse, Ç Kılıç
Eğitimde Yansımalar: VIII Yeni ilköğretim programlarını değerlendirme …, 2005
732005
Pre-service primary teachers’ free problem-posing performances in the context of fractions: An example from Turkey
Ç Kılıç
The Asia-Pacific Education Researcher 22, 677-686, 2013
722013
A New Problem-Posing Approach Based on Problem-Solving Strategy: Analyzing Pre-service Primary School Teachers’ Performance
Ç KILIÇ
KURAM VE UYGULAMADA EGİTİM BİLİMLERİ, 13 (3), 771-789, 2017
692017
İlköğretim matematik dersi öğretim programında (1.-5. Sınıflar) yer alan problem kurma çalışmalarının incelenmesi.
Ç KILIÇ
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 7 (2), 54-65, 2011
61*2011
Sınıf öğretmeni adaylarının farklı problem kurma durumlarında sergilemiş oldukları performansın belirlenmesi.
Ç KILIÇ
Kuram ve Uygulamada Eğitim Bilimleri Dergisi 13 (2), 1195-1211, 2013
542013
İlköğretim öğrencilerinin doğal sayılarla dört işlem gerektiren problem kurma etkinliklerindeki performanslarının belirlenmesi.
Ç KILIÇ
Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi 20, 256-274, 2013
51*2013
Turkish primary school teachers' opinions about problem posing applications: Students, the mathematics curriculum and mathematics textbooks
C Kilic
Australian Journal of Teacher Education (Online) 38 (5), 144-155, 2013
442013
İlköğretim beşinci sınıf Öğrencilerinin matematiksel problemlerin çözümlerinde kullandıkları temsiller.
Ç Kılıç
402009
Sınıf öğretmenlerinin problem kurmayı algılayış biçimlerinin belirlenmesi
Ç Kılıç
Kastamonu Eğitim Dergisi 22 (1), 203-214, 2014
342014
Öğretmenlerin problem kurma ile ilgili öz yeterlik inançlarının belirlenmesine yönelik ölçek geliştirme çalışması
Ç KILIÇ, L İNCİKABI
Dumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 223-234, 2013
30*2013
Analyzing pre-service primary teachers’ fraction knowledge structures through problem posing.
Ç KILIÇ
Eurasia Journal of Mathematics, Science & Technology Education 11 (6), 1603-1619, 2015
282015
Öğretmenlerin problem kurma ile ilgili öz-yeterlik inançlarının belirlenmesine yönelik ölçek geliştirme çalışması
Ç Kılıç, L İncikabı
Dumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 35, 223-234, 2013
282013
İlköğretim Öğrencilerinin Geometrik Cisimlerle İlgili Kavram Bilgilerinin Analizi
L İNCİKABI, Ç KILIÇ
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi 6 (3), 343-358, 2013
242013
Öz-düzenleme stratejileri ve motivasyonel inançlar ile standart olmayan sözel problem çözme arasındaki ilişkiler
Ç Kılıç, I Tanrıseven
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 2007
242007
Belgian and Turkish Pre-service Primary School Teachers' Metaphoric Expressions about Mathematics.
Ç Kiliç, T Yanpar Yelken
Eurasian Journal of Educational Research 50, 21-42, 2013
222013
Determining the Performances of Pre-Service Primary School Teachers in Problem Posing Situations.
C Kilic
Educational Sciences: Theory and Practice 13 (2), 1207-1211, 2013
212013
İlköğretim öğrencilerinin gerçek yaşam durumlarındaki ölçüsel tahmin performansları ve kullandıkları stratejiler
Ç KILIÇ, S OLKUN
İlköğretim Online 12 (1), 295-307, 2013
192013
İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Standart Olmayan Sözel Problemlere Verdikleri Yanıtlar ve Yorumlar.
Ç KILIÇ
Journal of Kirsehir Education Faculty 12 (3), 2011
182011
İlköğretim sınıf öğretmenlerinin matematik dersinde kullandıkları değerlendirme araç ve yöntemlerine ilişkin görüşleri
A Özdaş, D Tanışlı, NY Köse, Ç Kılıç
VI. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, 124-130, 2007
162007
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20