İlköğretim 5. sınıf matematik dersinde Van Hiele düzeylerine göre yapılan geometri öğretiminin öğrencilerin akademik başarıları, tutumları ve hatırda tutma düzeyleri üzerindeki … Ç Kılıç PQDT-Global, 2003 | 143* | 2003 |
Yeni ilköğretim matematik dersi (1.-5. sınıflar) öğretim programının öğretmen görüşlerine dayalı olarak değerlendirilmesi A Özdaş, D Tanışlı, NY Köse, Ç Kılıç Eğitimde Yansımalar: VIII Yeni ilköğretim programlarını değerlendirme …, 2005 | 76 | 2005 |
Pre-service primary teachers’ free problem-posing performances in the context of fractions: An example from Turkey Ç Kılıç The Asia-Pacific Education Researcher 22, 677-686, 2013 | 73 | 2013 |
A New Problem-Posing Approach Based on Problem-Solving Strategy: Analyzing Pre-service Primary School Teachers’ Performance Ç KILIÇ KURAM VE UYGULAMADA EGİTİM BİLİMLERİ, 13 (3), 771-789, 2017 | 71 | 2017 |
İlköğretim matematik dersi öğretim programında (1.-5. Sınıflar) yer alan problem kurma çalışmalarının incelenmesi. Ç KILIÇ Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 7 (2), 54-65, 2011 | 61* | 2011 |
Sınıf öğretmeni adaylarının farklı problem kurma durumlarında sergilemiş oldukları performansın belirlenmesi. Ç KILIÇ Kuram ve Uygulamada Eğitim Bilimleri Dergisi 13 (2), 1195-1211, 2013 | 56 | 2013 |
İlköğretim öğrencilerinin doğal sayılarla dört işlem gerektiren problem kurma etkinliklerindeki performanslarının belirlenmesi. Ç KILIÇ Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi 20, 256-274, 2013 | 51* | 2013 |
Turkish primary school teachers' opinions about problem posing applications: Students, the mathematics curriculum and mathematics textbooks C Kilic Australian Journal of Teacher Education (Online) 38 (5), 144-155, 2013 | 44 | 2013 |
İlköğretim beşinci sınıf Öğrencilerinin matematiksel problemlerin çözümlerinde kullandıkları temsiller. Ç Kılıç | 40 | 2009 |
Sınıf öğretmenlerinin problem kurmayı algılayış biçimlerinin belirlenmesi Ç Kılıç Kastamonu Eğitim Dergisi 22 (1), 203-214, 2014 | 34 | 2014 |
Öğretmenlerin problem kurma ile ilgili öz yeterlik inançlarının belirlenmesine yönelik ölçek geliştirme çalışması Ç KILIÇ, L İNCİKABI Dumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 223-234, 2013 | 31* | 2013 |
Analyzing pre-service primary teachers’ fraction knowledge structures through problem posing. Ç KILIÇ Eurasia Journal of Mathematics, Science & Technology Education 11 (6), 1603-1619, 2015 | 28 | 2015 |
Öğretmenlerin problem kurma ile ilgili öz-yeterlik inançlarının belirlenmesine yönelik ölçek geliştirme çalışması Ç Kılıç, L İncikabı Dumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 35, 223-234, 2013 | 28 | 2013 |
Öz-düzenleme stratejileri ve motivasyonel inançlar ile standart olmayan sözel problem çözme arasındaki ilişkiler Ç Kılıç, I Tanrıseven Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 2007 | 25 | 2007 |
İlköğretim Öğrencilerinin Geometrik Cisimlerle İlgili Kavram Bilgilerinin Analizi L İNCİKABI, Ç KILIÇ Kuramsal Eğitimbilim Dergisi 6 (3), 343-358, 2013 | 24 | 2013 |
Belgian and Turkish Pre-service Primary School Teachers' Metaphoric Expressions about Mathematics. Ç Kiliç, T Yanpar Yelken Eurasian Journal of Educational Research 50, 21-42, 2013 | 22 | 2013 |
Determining the Performances of Pre-Service Primary School Teachers in Problem Posing Situations. C Kilic Educational Sciences: Theory and Practice 13 (2), 1207-1211, 2013 | 21 | 2013 |
İlköğretim öğrencilerinin gerçek yaşam durumlarındaki ölçüsel tahmin performansları ve kullandıkları stratejiler Ç Kılıç, S Olkun İlköğretim Online 12 (1), 295-307, 2013 | 20 | 2013 |
İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Standart Olmayan Sözel Problemlere Verdikleri Yanıtlar ve Yorumlar. Ç KILIÇ Journal of Kirsehir Education Faculty 12 (3), 2011 | 18 | 2011 |
İlköğretim sınıf öğretmenlerinin matematik dersinde kullandıkları değerlendirme araç ve yöntemlerine ilişkin görüşleri A Özdaş, D Tanışlı, NY Köse, Ç Kılıç VI. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, 124-130, 2007 | 16 | 2007 |