Follow
Caner Giray
Caner Giray
Istanbul Galata University
Verified email at galata.edu.tr - Homepage
Title
Cited by
Cited by
Year
KÜRESEL FİRMALARIN YEREL SOSYAL SORUMLULUK FAALİYETLERİ MARKA DEĞERİ ve MARKA TERCİHİNİ NASIL ETKİLEMEKTEDİR?
Ü ALNIAÇIK, Eİ Develi, C Giray, E ALNIAÇIK
Öneri Dergisi 9 (35), 83-91, 2011
402011
BİREYLERİN FUTBOL TARAFTARI OLMASINI ETKİLEYEN GÜDÜLER İLE SADAKAT ARASINDAKİ İLİŞKİ: FENERBAHÇE TARAFTARLARI ÜZERİNE BİR UYGULAMA-THE RELATIONSHIP BETWEEN MOTIVATION, WHICH …
GG Salman, C Giray
Öneri Dergisi 9 (33), 89-97, 2012
302012
Gözün bilinç seviyesinde duyumsayamadığı uyaranları beynin algılaması mümkün müdür
C Giray, Y Girişken
Nöropazarlama yöntemi ile ölçümleme üzerine deneysel bir tasarım 18, 608-618, 2013
292013
Fenerbahçe taraftarlarının takımlarına yönelik psikolojik bağlılıkları ile saldırganlıkla ilgili tutumları arasındaki ilişki
C Giray, G Gültekin Salman
İstanbul Ticaret Üniversitesi, 2008
292008
Taraftar motivasyon faktörlerinin davranışsal sadakat üzerindeki etkisi: Fenerbahçe spor kulübü örneği
C Giray, Y Girişken
Ekonomik ve Sosyal Araştırmalar Dergisi 11 (2), 119-137, 2015
242015
Özdeşleşme, marka tutumu ve markaya yönelik davranışsal eğilimler: Futbol taraftarlığı üzerine bir inceleme
C Giray
Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2008
182008
Vodafone'un Marka Kişiliği: Beşiktaş Taraftarı, Rakip Takım Taraftarları ve Takım Tutmayanların Algılarındaki Fark Üzerine Bir Araştırma.
Y GİRİŞKEN, C GİRAY
Ege Academic Review 16 (1), 2016
152016
Activism: A strong predictor of proactive environmentally friendly buying behavior in Turkey
A Ergen, FB Bekoglu, C Giray
International Journal of Research in Business and Social Science (2147-4478 …, 2014
152014
How does mothers’ mood matter on their choice of organic food? Controlled eye-tracking study
C Giray, B Yon, U Alniacik, Y Girisken
Journal of Business Research 144, 1175-1185, 2022
132022
Pazarlama önerilerine yönelik tüketici tepkilerinin nöropazarlama yöntemleri ile ölçümlenmesi üzerine deneysel bir tasarım: Gsm operatörlerinin kurumsal internet sitelerinden …
Y Girişken, C Giray, E Ocak
Ulusal Pazarlama Kongresi, Gaziantep Üniversitesi, 432-444, 2014
102014
Tüketici yenilikçiliği ve davranışsal niyetler arasındaki ilişkide sisteme güven ve algılanan riskin düzenleyici etkisi: Instagram dükkân uygulamasına yönelik bir araştırma
F Koç, C Giray, Y Girişken
92017
Clustering the consumers According to their environmental concern: A study in the Turkish market
A Ergen, F Bozkurt, C Giray
International Business & Economics Research Journal (IBER) 13 (6), 1353-1358, 2014
62014
Bireyleri futbol taraftarı olmaya motive eden güdülerin takım sadakati üzerine etkileri: Fenerbahçe taraftarları üzerine bir uygulama
G Salman, C Giray
Öneri 33 (9), 89-97, 2010
62010
Nöropazarlama: Tüketici nasıl karar alır. Nöropazarlama yöntemiyle ölçümleme üzerine deneysel bir tasarım
Y Girişken, C Giray
Pi Dergisi. İstanbul: Kapital, 2014
52014
Vodafone’s brand personality: A research related to perception differences between Besiktas fans, rival teams’ fans and nonsupporters
Y GİRİŞKEN, C Giray
Ege Academic Review 16 (1), 65-78, 2016
42016
Futbol takımı taraftarlığında özdeşleşme: Kocaelispor taraftarı örneği
YB Doğru, F Koç, C Giray, B Yön
Turkish Journal of Marketing 6 (1), 1-20, 2021
32021
Futbol kulüpleri için hedef kitle olan kadınların stadyumlarda maç izleme tutumlarını incelemeye yönelik ampirik bir araştırma
F APAYDIN, C GİRAY, İ AMANVERMEZ
Yalova Sosyal Bilimler Dergisi 6 (12), 92-104, 2016
32016
Neural correlates of behavioral reactions to gsm operator’s web sites for smart phones
Y GİRİŞKEN, C GİRAY, O Eda
Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi 7 (14), 1-20, 2014
32014
Pandemi Sonrası Yeni Dünya Düzeninde Teknoloji Yönetimi ve İnsani Dijilitasyon
S Öz, D Celayır, FS Onursal
İstanbul, 2020
22020
Futbol Tüketicilerinin Davranışsal Sadakatleri İle Saldırganlıkları Arasındaki İlişki, Nevşehir Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, 13
C GİRAY, C YILMAZ
Ulusal Pazarlama Kongresi, 25-29, 2008
22008
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20