Göstergebilimsel film çözümlemelerinin Bergsoncu eleştirisi MK Sancar SineFilozofi 3 (6), 23-38, 2018 | 18 | 2018 |
Jean-Paul Sartre’ın varoluşçu felsefesi ve bir “kendinde varlık” olarak çoğunluk’un Mertkan’ı MK Sancar Akdeniz Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi, 69-84, 2016 | 3 | 2016 |
Gerçeklik ve Mizansen Arasında Bir Tanıklık Hikâyesi: "İki Şafak Arasında" Filminin Mizansen Eleştirisi M Ceyhan, MK Sancar Türkiye Medya Akademisi Dergisi 3 (5), 195-215, 2023 | 2* | 2023 |
Abluka (2015): Postmodern Türkiye Distopyası MK SANCAR ARTS: Artuklu Sanat ve Beşeri Bilimler Dergisi, 9-31, 2023 | 1 | 2023 |
Çocukluğa ve Düşlere Açılan Pencere: Ahmet Uluçay M Ceyhan, MK Sancar Turkish Cinema Researches Vol. 1, 95, 2019 | 1* | 2019 |
Türkiye’de Tekelleşen Film Dağıtımına Bir Başka Alternatif Arayışı: KenDa (Kendin Dağıt) MK SANCAR Pamukkale Üniversitesi İletişim Bilimleri Dergisi 2 (1), 57-67, 2023 | | 2023 |
Düş Gezginleri ve La Vie d'Adéle Filmlerinde Toplumsal Cinsiyetin Ekonomi Politik Boyutları: Karşılaştırmalı Bir Analiz MK Sancar Atıf Yılmaz Sineması, 259-285, 2023 | | 2023 |
Ömer Kavur’un Erken Dönem Filmleri: Varoluşçu Arayışların Sineması MK Sancar SineFilozofi 8 (15), 197-214, 2023 | | 2023 |
Popüler Türk Sinemasının İdeolojik Dönüşümü MK Sancar | | 2023 |
Türk Operasyon Filmlerinde Rızanın Üretimi MK Sancar Popüler Temalarıyla Yakın Dönem Türk Sineması, 189-204, 2022 | | 2022 |
Şarkılı Yeşilçam Filmlerinde Kendi İçine Sönümlenen Arabesk İsyanı MK Sancar, O Atamer Uluslararası Kültür Sanat ve İletişim Sempozyumu, 2022 | | 2022 |
Gurbet Kuşları'ndan Kapıcılar Kralı'na Türk Sinemasının "Tutunabilen" Göçmenleri MK Sancar 2. Uluslararası Göç Araştırmaları Kongresi, 2022 | | 2022 |
Türk Sinemasında Şivenin İdeolojik Ardalanı MK Sancar 1. Uluslararası Film Araştırmaları Sempozyumu, 2022 | | 2022 |
Batman'da Çekilen Belgesel Filmler ve Bu Filmlerin Etnografik Yaklaşımları Üzerine MK Sancar 12. Uluslararası Sosyal Beşeri ve Eğitim Bilimleri Kongresi, 2022 | | 2022 |
Zeki Demirkubuz Sineması ve Bir Üst-Kurmaca Olarak “Bekleme Odası” MK Sancar 7. Uluslararası "Yeni Dünyada İletişim" Kongresi, 2022 | | 2022 |
Politik Sinema ve İdeoloji: "Kes" Filminin İdeolojik Eleştirisi MK Sancar İstanbul Arel Üniversitesi İletişim Çalışmaları Dergisi 9 (20), 149-174, 2021 | | 2021 |
Popüler Türk Sinemasının İdeolojik Dönüşümü MK Sancar Gazi Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2021 | | 2021 |
Türkiye'de Tekelleşen Film Dağıtımına ve Değişen Seyir Kültürüne Bir Alternatif Arayışı: Başka Sinema MK Sancar Sinema Seyir ve Seyirci, 77-92, 2020 | | 2020 |
Bir Yeşim Ustaoğlu Tereddüt’süzlüğü M Ceyhan, MK Sancar Batman Üniversitesi Yaşam Bilimleri Dergisi 9 (1), 31-38, 2019 | | 2019 |
Yılmaz Güney Sineması ve Yeşilçam’da ”Auteur” Sinemanın İmkânları Üzerine MK Sancar Uluslararası Sosyal ve Beşeri Bilimler Berlin Konferansı, 2018 | | 2018 |