Öz yeterlilik: Bir kavram analizi A Arseven Electronic Turkish Studies 11 (19), 63-80, 2016 | 258 | 2016 |
Mathematical Modelling Approach in Mathematics Education. A Arseven Universal Journal of Educational Research 3 (12), 973-980, 2015 | 112 | 2015 |
COĞRAFYA DERSİ YAZILI SINAV SORULARININ YENİLENMİŞ BLOOM TAKSONOMİSİ’NE GÖRE ANALİZİ A ARSEVEN, U ŞİMŞEK, M GÜDEN Cumhuriyet Üniversitesi Fen-Edebiyat Fakültesi Sosyal Bilimler Dergisi 40 (1 …, 2016 | 48 | 2016 |
The Reggio Emilia approach and curriculum development process. A Arseven International Journal of Academic Research 6 (1), 2014 | 48 | 2014 |
Gerçekçi matematik öğretimi yaklaşımı E Yağcı, A Arseven International Conference on New Trends in Education and Their Implications …, 2010 | 47 | 2010 |
GELENEKSEL YAKLAŞIMDAN YAPILANDIRMACI YAKLAŞIMA GEÇİŞTE ÖĞRETMEN ADAYLARININ GÖRÜŞ VE DEĞERLENDİRMELERİ; BİR SÖYLEM ANALİZİ. T Gür, T Dilci, A Arseven Black Sea/Karadeniz 5 (18), 2013 | 37 | 2013 |
The Contribution of Learning Outcomes for Listening to Creative Thinking Skills. E Aldig, A Arseven Journal of Education and Learning 6 (3), 41-53, 2017 | 35 | 2017 |
TARİH ÖĞRETMEN ADAYLARININ SORGULAMA BECERİLERİ İLE ELEŞTİREL DÜŞÜNME EĞİLİMLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİ A Arseven, MF DERVİŞOĞLU, İ ARSEVEN The Journal of Academic Social Science Studies 32 (1), 171-185, 2015 | 35 | 2015 |
Self-efficacy: A concept analysis A Arseven Turkish Studies 11 (19), 63-80, 2016 | 26 | 2016 |
Sınıf öğretmeni adaylarının matematik öğretimine yönelik öz-yeterlik algılarının incelenmesi A Arseven, İ Arseven, T Tepehan Cumhuriyet International Journal of Education 4 (2), 29-40, 2015 | 26 | 2015 |
Sınıf öğretmeni adaylarının matematik öğretimine yönelik öz-yeterlik algılarının incelenmesi A Arseven, İ Arseven, T Tepehan Cumhuriyet International Journal of Education 4 (2), 29-40, 2015 | 26 | 2015 |
Kuantum öğrenmenin öğrenme-öğretme sürecine etkisi Ö Demirel, A Arseven, H Kontaş, M Yurtluk, M Yalın, S Turan, Z Ayvaz XIII. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Malatya: İnönü Üniversitesi, 2004 | 18 | 2004 |
Instructional Leadership Behaviors of School Administrators on the Implementation of Secondary School Curricula. H Zorlu, A Arseven International Journal of Higher Education 5 (1), 276-291, 2016 | 17 | 2016 |
ÜSTÜN YETENEKLİ ÖĞRENCİLERİN ÖĞRENME STİLLERİNİN ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ. A Arseven Electronic Turkish Studies 11 (3), 2016 | 16 | 2016 |
ÜSTÜN YETENEKLİ ÖĞRENCİLERİN VE ÜSTÜN YETENEKLİ OLMAYAN AKRANLARININ ÖĞRENME STİLLERİNİN KARŞILAŞTIRILMASI. A ARSEVEN, E YEŞİLTAŞ Electronic Turkish Studies 11 (2), 2016 | 15 | 2016 |
ÜSTÜN YETENEKLİ ÖĞRENCİLERİN VE ÜSTÜN YETENEKLİ OLMAYAN AKRANLARININ ÖĞRENME STİLLERİNİN KARŞILAŞTIRILMASI. A ARSEVEN, E YEŞİLTAŞ Electronic Turkish Studies 11 (2), 2016 | 15 | 2016 |
Field research method A Arseven Gündüz Education and Publishing, Ankara, 2001 | 14 | 2001 |
Matematik öğretim yöntemleri A Arseven Ankara: Pegem A Akademi, 2019 | 13 | 2019 |
İlkokul öğretim programlarının uygulanmasında okul yöneticilerinin görev ve sorumluluklarına ilişkin okul yöneticilerinin ve öğretmenlerin görüşleri İ Dağdeler, A Arseven The Journal of Academic Social Science Studies 33 (1), 185-205, 2015 | 13 | 2015 |
MATEMATİK PROGRAMININ DEĞERLENDİRME ÖĞESİNE İLİŞKİN SINIF ÖĞRETMENLERİNİN GÖRÜŞLERİ H KONTAŞ, A ARSEVEN, İ Arseven Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 657-677, 2014 | 13 | 2014 |