Follow
Ayla Arseven
Ayla Arseven
Verified email at cumhuriyet.edu.tr
Title
Cited by
Cited by
Year
Öz yeterlilik: Bir kavram analizi
A Arseven
Electronic Turkish Studies 11 (19), 63-80, 2016
2522016
Mathematical Modelling Approach in Mathematics Education.
A Arseven
Universal Journal of Educational Research 3 (12), 973-980, 2015
1092015
COĞRAFYA DERSİ YAZILI SINAV SORULARININ YENİLENMİŞ BLOOM TAKSONOMİSİ’NE GÖRE ANALİZİ
A ARSEVEN, U ŞİMŞEK, M GÜDEN
Cumhuriyet Üniversitesi Fen-Edebiyat Fakültesi Sosyal Bilimler Dergisi 40 (1 …, 2016
482016
The Reggio Emilia approach and curriculum development process.
A Arseven
International Journal of Academic Research 6 (1), 2014
482014
Gerçekçi matematik öğretimi yaklaşımı
E Yağcı, A Arseven
International Conference on New Trends in Education and Their Implications …, 2010
462010
GELENEKSEL YAKLAŞIMDAN YAPILANDIRMACI YAKLAŞIMA GEÇİŞTE ÖĞRETMEN ADAYLARININ GÖRÜŞ VE DEĞERLENDİRMELERİ; BİR SÖYLEM ANALİZİ.
T Gür, T Dilci, A Arseven
Black Sea/Karadeniz 5 (18), 2013
372013
The Contribution of Learning Outcomes for Listening to Creative Thinking Skills.
E Aldig, A Arseven
Journal of Education and Learning 6 (3), 41-53, 2017
352017
TARİH ÖĞRETMEN ADAYLARININ SORGULAMA BECERİLERİ İLE ELEŞTİREL DÜŞÜNME EĞİLİMLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİ
A Arseven, MF DERVİŞOĞLU, İ ARSEVEN
The Journal of Academic Social Science Studies 32 (1), 171-185, 2015
352015
Sınıf öğretmeni adaylarının matematik öğretimine yönelik öz-yeterlik algılarının incelenmesi
A Arseven, İ Arseven, T Tepehan
Cumhuriyet International Journal of Education 4 (2), 29-40, 2015
262015
Sınıf öğretmeni adaylarının matematik öğretimine yönelik öz-yeterlik algılarının incelenmesi
A Arseven, İ Arseven, T Tepehan
Cumhuriyet International Journal of Education 4 (2), 29-40, 2015
262015
Self-efficacy: A concept analysis
A Arseven
Turkish Studies 11 (19), 63-80, 2016
252016
Kuantum öğrenmenin öğrenme-öğretme sürecine etkisi
Ö Demirel, A Arseven, H Kontaş, M Yurtluk, M Yalın, S Turan, Z Ayvaz
XIII. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Malatya: İnönü Üniversitesi, 2004
182004
Instructional Leadership Behaviors of School Administrators on the Implementation of Secondary School Curricula.
H Zorlu, A Arseven
International Journal of Higher Education 5 (1), 276-291, 2016
172016
ÜSTÜN YETENEKLİ ÖĞRENCİLERİN ÖĞRENME STİLLERİNİN ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ.
A Arseven
Electronic Turkish Studies 11 (3), 2016
162016
ÜSTÜN YETENEKLİ ÖĞRENCİLERİN VE ÜSTÜN YETENEKLİ OLMAYAN AKRANLARININ ÖĞRENME STİLLERİNİN KARŞILAŞTIRILMASI.
A ARSEVEN, E YEŞİLTAŞ
Electronic Turkish Studies 11 (2), 2016
152016
ÜSTÜN YETENEKLİ ÖĞRENCİLERİN VE ÜSTÜN YETENEKLİ OLMAYAN AKRANLARININ ÖĞRENME STİLLERİNİN KARŞILAŞTIRILMASI.
A ARSEVEN, E YEŞİLTAŞ
Electronic Turkish Studies 11 (2), 2016
152016
Field research method
A Arseven
Gündüz Education and Publishing, Ankara, 2001
142001
İlkokul öğretim programlarının uygulanmasında okul yöneticilerinin görev ve sorumluluklarına ilişkin okul yöneticilerinin ve öğretmenlerin görüşleri
İ Dağdeler, A Arseven
The Journal of Academic Social Science Studies 33 (1), 185-205, 2015
132015
MATEMATİK PROGRAMININ DEĞERLENDİRME ÖĞESİNE İLİŞKİN SINIF ÖĞRETMENLERİNİN GÖRÜŞLERİ
H KONTAŞ, A ARSEVEN, İ Arseven
Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 657-677, 2014
132014
Öğretmenlerin mülteci öğrencilere yönelik tutumlarının çeşitli değişkenler açısından incelenmesi (Sivas ili örneği)
T Çifçi, İ ARSEVEM, A Arseven, A Orhan
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi 8 (4), 1082-1101, 2019
122019
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20