Takip et
Fatih Geçti
Fatih Geçti
Associate Professor of Marketing
yalova.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
The relationship between brand trust, brand affect, attitudinal loyalty and behavioral loyalty: A field study towards sports shoe consumers in Turkey
F Gecti, H Zengin
International Journal of Marketing Studies 5 (2), 111, 2013
2622013
Examining perceived risk and its influence on attitudes: A study on private label consumers in Turkey
Y Arslan, F Geçti, H Zengin
Asian Social Science 9 (4), 158, 2013
902013
Examining Price Perception and the Relationships Among its Dimensıons via Structural Equation Modeling: A Research on Turkish Consumers
F Geçti
British Journal of Marketing Studies 2 (1), 1-11, 2014
362014
Relationships among utilitarian and hedonic values, brand affect and brand trust in the smartphone industry
I Dastan, F Geçti
Journal of Management Research 6 (2), 124, 2014
332014
The impact of social media-focused information & communication technologies on business performance via mediating mechanisms: An exploratory study on communication and …
F Gecti, I Dastan
International Journal of Business and Management 8 (7), 106, 2013
242013
Sosyal Medya Aracı Olarak Facebook Uygulamalarının Marka Denkliği Üzerindeki Etkisi: Bir GSM Operatörünün Facebook Sayfası Üzerinde Araştırma
N Gümüş, H Zengin, F Geçti
Sakarya İktisat Dergisi 2 (2), 87-117, 2013
232013
Marka bağlılığı üzerinde fiyat algılamasının rolünün incelenmesi
F Geçti
Sakarya Üniversitesi, 2012
222012
Fiyat Algılamasının Boyutları Arasındaki İlişkilerin İncelenmesi: Akıllı Telefon Tüketicilerine Yönelik bir Araştırma
F Geçti, H Zengin
Sakarya İktisat Dergisi 1 (4), 28-56, 2012
15*2012
Investigating the Facebook applications and their impact on customer loyalty in the Turkish mobile telecommunication industry
F Geçti, N Gümüs
International Journal of Business and Management 9 (5), 195, 2014
132014
Examining the Attitudes Towards Mobile Advertising Messages: A Field Research on Turkish Consumers
F Geçti, N Gümüş
China-USA Business Review 12 (2), 204-210, 2013
132013
Perakende Sektöründe Alışveriş Merkezlerinin Gelişiminin Sektör Yaşam Eğrisi Bağlamında İncelenmesi: Türkiye ve Amerika Birleşik Devletleri Örneği
F Geçti
Sakarya Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2008
112008
Dinamik Fiyatlandırmada Algılanan Fiyat Adaletinin Marka İtibarına Etkisi: İDO Örneği
R Nacar, V Polat, F Geçti, M Çiçek
17. Ulusal Pazarlama Kongresi, 2012
92012
Sosyal medya uygulamalarının marka denkliğine etkisi: Facebook üzerine bir araştırma
N Gümüş, H Zengin, F Geçti
Sakarya İktisat Dergisi 2 (6), 107-139, 2013
82013
Marketing Strategies with Private Labels During Economic Recession
N Gümüş, F Geçti, A Yılmaz
Improving Marketing Strategies for Private Label Products, 110-134, 2019
32019
Küçük Esnafın Karşılaştığı Fonksiyonel Olmayan Müşteri Davranışlarının İncelenmesine Yönelik Bir Araştırma
F Geçti, B Bora
9. Ulusal İşletmecilik Kongresi, Zonguldak, 06-08 Mayıs 2010, Bildiriler …, 2010
32010
Algılanan Değer, Güven ve Satın Alma Niyeti Arasındaki İlişkilerin İncelenmesi: Otomobil Paylaşım Platformları Üzerine Bir Çalışma
F Geçti, H Yasatekin, İ Bayniş Koçyiğit, ÖF Üner
Trafik ve Ulaşım Araştırmaları Dergisi 5 (2), 142-166, 2022
22022
YABANCI ÜRÜN SATIN ALMA NİYETİ ÜZERİNDE TÜKETİCİ ETNOSENTRİZMİ VE TÜKETİCİ ZENOSENTRİZMİNİN ETKİSİNİN İNCELENMESİ
İK BAYNİŞ, F GEÇTİ
Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi 15 (3), 867 - 900, 2022
12022
Analyzing the Changes in Marketing Activities of Turkish Enterprises in the Period of Economic Crisis
F Apaydin, F Geçti
International Conference on Enterprise Marketing and Globalization (EMG …, 2011
12011
How Do Enterprises Change Their Marketing Strategies in an Economic Crisis? A Field Study on Turkish Enterprises
F Apaydın, F Geçti
GTSF Journal on Global Business Review 1 (1), 243-248, 2011
12011
INVESTIGATING PRIVATE LABEL BRAND EXPERIENCE AND RELATIONSHIPS OF ITS DIMENSIONS1
A YILMAZ, F GEÇTİ
International Research in Social, Human and Administrative Sciences VIII, 93, 2022
2022
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20