Follow
MEVLÜT TÜRK
Title
Cited by
Cited by
Year
YEŞİL PAZARLAMA ANLAYIŞI AÇISINDAN ÜRETİCİ İŞLETMELERİN SOSYAL SORUMLULUĞU
M Türk, A Gök
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi 9 (32), 199-220, 2010
1032010
YEŞİL PAZARLAMA ANLAYIŞI AÇISINDAN ÜRETİCİ İŞLETMELERİN SOSYAL SORUMLULUĞU
M Türk, A Gök
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi 9 (32), 199-220, 2010
1032010
PERAKENDECİ İŞLETMELERDE PERSONELİN DAVRANIŞSAL ÖZELLİKLERİ İLE MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ ARASINDAKİ İLİŞKİ
YDDM TÜRK
Süleyman Demirel Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi …, 2005
572005
PERAKENDECİ İŞLETMELERDE ÇEVREYİ KORUMA BİLİNCİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA.
A Gök, M Türk
Suleyman Demirel University Journal of Faculty of Economics & Administrative …, 2011
472011
İNSAN ODAKLI YÖNETİM VE MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ: MALATYA İLİNDE BİR UYGULAMA
M Tikici, M Türk
432003
Çevre bilinci: Yasal zorunluluktan sosyal sorumluluğa
M Türk
Nobel Yayıncılık, 2010
372010
Çevre bilinci: Yasal zorunluluktan sosyal sorumluluğa
M Türk
Nobel Yayıncılık, 2010
372010
Perakendeci İşletmelerde Personelin Fiziksel Özelliklerinin Müşteri Memnuniyeti Üzerindeki Etkisi: Malatya İlinde Bir Uygulama
M Türk
Fırat Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 2004
282004
Helal gıda perakendecilerinin, pazarlamaya dönük problemleri ve çözüm önerileri
N Derin, M Türk
Akademik Yaklaşımlar Dergisi 7 (2), 86-98, 2016
262016
Y Kuşağının Yiyecek-İçecek İşletmesi Tercihlerinde Sosyal Medyanın Etkisi
H BİNBAŞIOĞLU, T Mevlüt
Turizm Akademik Dergisi 5 (1), 229-245, 2018
242018
Kişiliğin işletmelerde içsel ve dışsal müşteri ilişkileri açısından önemi
M Türk, B Helvacı
iç. Mehmet Tikici (Ed.), Örgütsel Davranış Boyutlarından Seçmeler, Ankara …, 2005
152005
Kültürün girişimciliğe etkileri: Malatya örneği
ET Demirel, M Tikici, M Türk, N Akbıyık
Ankara: Nobel Yayın Dağıtım (Nobel Publication), 2007
122007
Konaklama İşletmelerinde Atık Yönetimi ve Geri Dönüşüm: İnönü Üniversitesi Kale Göl Otel Örneği
M Deste, H Binbaşıoğlu, M Türk
Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 6 (2), 225-234, 2018
112018
Malatya’nın şehir pazarlaması açısından yerel halk tarafından değerlendirilmesi
İA KARATAS, T Mevlüt
Birey ve Toplum Sosyal Bilimler Dergisi 7 (2), 115-147, 2017
102017
Siyasi Pazarlamada Bir Tutundurma Aracı Olarak Kurumsal Web Sitelerinin Kullanımı: Bilgi Sunma Fonksiyonu Üzerine Bir İnceleme
A Ünal, SG GÖKÇE, M Türk
BİLDİRİLER KİTABI, 2015
52015
The relationship in between corporate interior image and the commitment of sales staff at retailers sector
N Derin, M Turk, Y Comert
Journal of Management Marketing and Logistics 1 (2), 137-155, 2014
52014
PERAKENDECİ İŞLETMELERDE PERSONELİN DAVRANIŞSAL ÖZELLİKLERİ İLE MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ ARASINDAKİ İLİŞKİ
M Türk
Süleyman Demirel Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi …, 2005
52005
PERAKENDECİ İŞLETMELERDE PERSONELİN DAVRANIŞSAL ÖZELLİKLERİ İLE MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ ARASINDAKİ İLİŞKİ
M Türk
Süleyman Demirel Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi …, 2005
52005
Kurumsal Sosyal Sorumluluk Çerçevesinde Perakendeci Y? letmelerin Çevrenin Korunmasyndaki Rolü
A Gok, M Türk
Social Sciences 6 (1), 116-143, 2011
12011
İşletme Yöneticilerinin Tersine Lojistiğe Bakış Açılarının Değerlendirilmesi: Malatya Organize Sanayi Örneği
M Deste, M Türk, K Keke
Alphanumeric Journal 6 (2), 227-242, 2018
2018
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20