Follow
Hatice Dağlı
Hatice Dağlı
Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi
No verified email
Title
Cited by
Cited by
Year
Okul öncesi eğitim kurumlarında uygulanan fen eğitiminin içeriği konusunda öğretmen görüşlerinin incelenmesi
H Dağlı
Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Ankara, 2014
452014
Okul öncesi öğretmenlerinin fen eğitiminin içeriği ve standartlarına ilişkin görüşlerinin incelenmesi
H DAĞLI, H elif DAĞLIOĞLU
OPUS International Journal of Society Researches 15 (23), 1885-1919, 2020
172020
Okul öncesi dönem çocuklarının duygu düzenleme becerileri ile problem çözme becerileri arasındaki ilişkinin incelenmesi
H Dağlı, H Dağlıoğlu
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi 10 (3), 2021
142021
Development of a preschool teachers’ pedagogical content knowledge scale regarding mathematics
H Dağlı, HE Dağlıoğlu, EH Atalmış
International Journal of Assessment Tools in Education 6 (4), 617-635, 2019
112019
Okul öncesi eğitimi öğretmen adaylarının matematik eğitimi dersine karşı tutumlarının çeşitli değişkenler açısından incelenmesi
HE Dağlıoğlu, H Dağlı, NM Kılıç
YILDIZ International Conference On Educational Research And Social Sciences …, 2014
92014
Gelişimsel açıdan okul öncesi dönemde matematik eğitimi.[Developmental aspects of mathematics education in preschool period] In İ
HE Dağlıoğlu, H Genç, H Dağlı
Okul öncesi matematik eğitimi [Preschool math education], 12-36, 2017
82017
Okul öncesi öğretmenlerinin matematiğe ilişkin pedagojik alan bilgilerinin çocukların matematik yeteneğini ve matematiği sevmelerini yordama düzeylerinin incelenmesi
H Dağli
Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2019
62019
Çocuklar için Matematiği Sevme Ölçeği’nin (ÇMSÖ) geçerlik ve güvenirlik çalışması
H DAĞLI, HE DAĞLIOĞLU
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi 38 (3), 1143-1172, 2018
22018
Okul öncesi eğitimi öğretmenlerinin fen eğitimi uygulamaları ve uygulamalarında yaşadıkları problemlere ilişkin bir inceleme
H Dağlı, EH Dağlıoğlu
Yıldız International Conference on Educational Research and Social Sciences …, 2014
22014
GOOGLE PLAY STORE ve APPLE STORE'DAKI DIJITAL OYUNLARIN MATEMATIK EGITIMI STANDARTLARI ve ÇOCUGA UYGUNLUGU AÇISINDAN INCELENMESI 75
HG Çopur, HE Dağlioğlu, H Dağli
TURAN: Stratejik Arastirmalar Merkezi 12 (47), 163-176, 2020
12020
PRESCHOOL TEACHERS’PEDAGOGICAL CONTENT KNOWLEDGE ABOUT MATHEMATICS
H DAĞLI, HE DAĞLIOĞLU
Educational Research and Practice, 124, 2017
12017
Science and Science Education in Preschools
H DAĞLI, HE DAĞLIOĞLU
Education in the 21st Century: Theory and Practice, 513, 2015
12015
ERKEN ÇOCUKLUK MATEMATİK EĞİTİMİNDE BİREYSELLEŞTİRME
H Dağlıoğlu, H Dağlı
Nobel Yayınevi, 2022
2022
The relationship between preschool teachers pedagogical content knowledge in mathematics, childrens' math ability and liking
H Dagli, EE Daglioglu
Research in Pedagogy 11 (2), 359-376, 2021
2021
Focal Point of Mathematics Education in Early Ages: The Family
H Dağlı, H Dağlıoğlu
Duvar, 2021
2021
GOOGLE PLAY STORE ve APPLE STORE’DAKİ DİJİTAL OYUNLARIN MATEMATİK EĞİTİMİ STANDARTLARI ve ÇOCUĞA UYGUNLUĞU AÇISINDAN İNCELENMESİ
H Genç, H Dağlıoğlu, H Dağlı
TURAN-SAM 12 (47), 2020
2020
Etkinlik Örnekleri
D BAY, G İNAL KIZILTEPE, H DAĞLI, Z Yuvacı, A TURUPCU DOĞAN, ...
Anı yayıncılık, 2020
2020
Children’s motivation for mathematics.
H Dağlı, H DAĞLIOĞLU
LAP LAMBERT, 2018
2018
Gelişimsel açıdan okul öncesi dönemde matematik eğitimi.
H DAĞLIOĞLU, H GENÇ, H Dağlı
Hedef, 2018
2018
Knowing and Assessing Children in Preschool Education
H DAĞLI, NMD KILIÇ, HE DAĞLIOĞLU
Education in the 21st Century: Theory and Practice, 467, 2015
2015
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20