Takip et
Mevhibe Albayrak
Mevhibe Albayrak
agri.ankara.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Traditional foods: Interaction between local and global foods in Turkey
M Albayrak, E Gunes
African Journal of Business Management 4 (4), 555, 2010
1052010
Türkiye’de tarımsal ürünlerin pazarlama kanalları ve araçlarının değerlendirilmesi
F Emeksiz, M Albayrak, E Güneş, A Özçelik, OO Özer, K Taşdan
Türkiye Ziraat Mühendisleri Odası Teknik Kongresi, Bildiriler (II) 1155, 1172, 2005
772005
Gıda perakendeciliğinde market markalı ürün stratejisi
M Albayrak, C ÖZÇİÇEK DÖLEKOĞLU
Akdeniz İİBF Dergisi 6 (11), 204-218, 2006
662006
Analysis of consumer perceptions and preferences of store brands versus national brands: An exploratory study in an emerging market
CO Dolekoglu, M Albayrak, A Kara, G Keskin
Journal of Euromarketing 17 (2), 109-125, 2008
512008
Türkiye'de gıda sanayii
E Güneş, M Albayrak, B Gülçubuk
TEKGIDA-İŞ, 2002
492002
Ankara ilinde gıda maddeleri paketleme ve etiketleme bilgileri hakkında tüketicilerin bilinç düzeyinin ölçülmesi, gıda maddeleri alım yerleri ve ambalaj tercihleri üzerine bir …
M Albayrak
Türkiye Ziraat Odaları Birliği, 2000
442000
Geleneksel gıdalarda tüketicilerin gıda güvenliği algısı: Ankara ili örneği
K Taşdan, M Albayrak, B Gürer, OO Özer, K Albayrak, HT Güldal
Uluslararası Davraz Sempozyumu, Süleyman Demirel Üniversitesi 29, 2014-31.05, 2014
402014
Coğrafi işaret tescilli geleneksel ürünlerde izlenebilirlik: Ankara ili örneği
K Taşdan, M Albayrak, K Albayrak
Ulusal Tarım Ekonomisi Kongresi 3 (5), 1292-1300, 2014
392014
The effects of irrigation methods on input use and productivities of sugarbeet in Central Anatolia, Turkey
M Albayrak, E Gunes, B Gulcubuk
African Journal of Agricultural Research 5 (3), 188-195, 2010
282010
Yaş Meyve ve Sebze Pazarlama Merkezleri: Toptancı Haller–Pazarlar (Dünya, Avrupa Birliği ve Türkiye’den Örneklerle Yapısı ve İşleyişi)
M Albayrak
TKB TEAE Yayın 177, 2009
272009
Küresel rekabet açısından Türkiye’de tarım ve gıda ürünleri pazarlama sistemlerine bakış: Mevcut yapı, sorunlar, fırsatlar, hedefler
M Albayrak, K Taşdan, E Güneş, G Saner, E Atış, F Çukur, F Pezikoğlu
TMMOB Ziraat Mühendisleri Odası Ziraat Mühendisliği VII. Teknik Kongresi, 11-15, 2010
262010
Implementations of geographical indications at brand management of traditional foods in the European Union
M Albayrak, E Gunes
African Journal of Business Management 4 (6), 1059, 2010
252010
Ankara ilinde ekmekte tüketici tercihleri
R Taşcı, S Karabak, M Bolat, O Acar, T Şanal, A Pehlivan, S Külen, ...
Tarla Bitkileri Merkez Araştırma Enstitüsü Dergisi 26 (1), 75-85, 2017
17*2017
The role of Geographical indication in brand making of Turkish handcrafts
M Albayrak, M Ozdemi
International Journal of Business and Social Research 2 (3), 2012
162012
Tarım Ekonomisi
A Özçelik, H Fidan, M Albayrak, E Güneş, H Tanrıvermiş, B Gülçubuk
Anadolu Üniversitesi Yayınları, 2011
162011
The role of geographical indication in brand making of Turkish handcrafts
A Mevhibe, M Ozdemir
NISCAIR-CSIR, India, 2012
132012
A comparative study of consumer preferences for manufacturer or private labelled food products
M Albayrak, Z Aslan
African Journal of Business Management 3 (11), 764, 2009
132009
Türkiye tavukçuluğunda pazarlama sorunları ve çözüm önerileri
T Güneş, M Albayrak
Uluslararası Tavukçuluk Konferansı, YUTAV-97, 4-17, 1997
121997
Evaluation of Gordes zeolites in terms of mineralogical, geochemical and environmental effects
A Vural, M Albayrak
Journal of Engineering Research and Applied Science 9 (2), 1503-1520, 2020
102020
Uluslararası Tarım Politikalarının Türkiye’de Tarımsal Üretim ve Pazarlama Sistemlerinde Meydana Getirdiği Değişimler
M Albayrak, B Gülçubuk, E Güneş
Türkiye VI. Tarım Ekonomisi Kongresi, 16-18, 2004
92004
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20