Takip et
Zaliha İnci Karabacak
Zaliha İnci Karabacak
Professor, Visual Communication Design,TOBB ETU, Ankara, TURKEY
etu.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Türkiye’de Dijital Dönüşüm Ve Dijital Okuryazarlık
Zİ Karabacak, AA Sezgin
Türkiye Cumhuriyeti İçişleri Bakanlığı, 2019
1062019
Tüketim Mekanlarının Dönüşümünde Görsel İletişimin Rolü: Küresel Kahve Dükkanları
Ö ÖZGEN, İ Yıldırım
İletişim Kuram ve Araştırma Dergisi 1 (37), 2014
232014
YÜKSEKÖĞRETİMDE DİJİTAL DÖNÜŞÜM VE DİJİTAL OKURYAZARLIK DERSİNE YÖNELİK BETİMSEL BİR ANALİZ
AA SEZGİN, Zİ KARABACAK
Kurgu 28 (1), 17-27, 2020
202020
Reklam ve sanat ilişkisi
Zİ Karabacak
Karadeniz Teknik Üniversitesi İletişim Araştırmaları Dergisi 3 (1), 64-76, 2013
122013
Yerel Dokusunu Yitirmekte Olan Bir Kent: Malatya
Zİ KARABACAK
Turkish Studies-International Periodical For The Languages, Literature and …, 2013
92013
SOSYAL MEDYADA VE REKLAM İÇERİĞİNDE KADIN BEDENİNİN ALTERNATİF TEMSİLİ: FATKİNİ KAMPANYASI
Zİ KARABACAK, AA SEZGİN
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 25 (3), 307-322, 0
8*
Dijital Çağda Korku ve Keyfin Yeni Tanımı: FoMO ve JoMO.
AA Sezgin
Journal of Communication Theory & Research/Iletisim Kuram ve Arastirma Dergisi, 2019
72019
The Reflection of Cultural Heritage of Ottoman Empire to Everyday Life as a Popular Culture Product
ZI Karabacak, AA SEZGİN
Turkish Studies International Periodical for the Languages, Literature and …, 2013
62013
Postcard as a Tool for Advertising
Zİ Karabacak
Procedia-Social and Behavioral Sciences 122, 266-268, 2014
52014
Background of “Pinned” Images: Lifestyle Advertising in Social Media
A Sezgin, Zİ Karabacak
The Role of Language and Symbols in Promotional Strategies and Marketing …, 2019
32019
The Metaverse as Influencer Marketing Platform: Influencer-Brand Collaborations of Paris Hilton with ‘Superplastic’, ‘Bohoo’, and ‘Levi’s’
Zİ Karabacak, İ Güngör
Etkileşim, 176-199, 2023
22023
Üniversitelerin Kurumsal Profillerinin Sosyal Medya Boyutu: Devlet ve Vakıf Üniversitesi Ayrımı.
AA Sezgin, Zİ Karabacak, K Elmasoğlu, E Türkoğlu
Journal of Higher Education/Yüksekögretim Dergisi 9 (3), 2019
22019
Digital marketing with QR code
Zİ Karabacak
◄ Digital Communication Impact, 611, 2014
22014
The Reflection of Popular Culture on Calendar Photos
Zİ Karabacak
Handbook of Research on Consumption, Media, and Popular Culture in the …, 2019
12019
Valentine’s Day in Turkish Magazines
Zİ Karabacak
JAUNŲJŲ MOKSLININKŲ DARBAI, 121, 2012
12012
RTÜK Çocuk Sitesi’nin Medya Okuryazarlığı Bağlamında İncelenmesi
Zİ Karabacak, Ş Erdinç
1*
TÜRKİYE’DEKİ DERGİ REKLAMLARINDA GÖRSEL İLETİŞİM ARACILIĞIYLA YENİLİK TÜRLERİNİN SUNUMU: TÜKETİM TOPLUMU BAĞLAMINDA BİR DEĞERLENDİRME
M KAZANCI, Zİ KARABACAK
Beykoz Akademi Dergisi 7 (2), 50-64, 0
1
Stories of Turkish Cultural Heritage Motifs Subject to Digital Marketing in Fashion
Z Karabacak, AA Sezgin
Storytelling in Luxury Fashion: Brands, Visual Cultures, and Technologies, 103, 2020
2020
Gender Representation in New Media Through Global Calendar Photographs
Zİ Karabacak, Ö Özgen
Handbook of Research on New Media Applications in Public Relations and …, 2020
2020
Selfie Aracılığıyla Yapıtın Yenidenüretimi ve Yeni Medyada Temsili
Zİ Karabacak
İletişim Kuram ve Araştırma Dergisi, 2019
2019
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20