Takip et
Gülgün Bangir Alpan
Gülgün Bangir Alpan
Diğer adlarGülgün Alpan
Eğitim Bilimleri Gazi Üniversitesi (Prof.Dr.)
gazi.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Görsel okuryazarlik ve öğretim teknolojisi
G Alpan, G ALPAN
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 5 (2), 74-102, 2008
2142008
DERS KİTAPLARINDAKİ GRAFİK TASARIMIN ÖĞRENCİ BAŞARISINA VE DERSE İLİŞKİN TUTUMLARINA ETKİSİ.
GB Alpan
Eğitim Bilimleri ve Uygulama 3 (6), 2004
932004
Lise öğretmenlerinin yaşam boyu öğrenme eğilimleri ve eğitsel internet kullanma öz-yeterlik inançları
G Erdamar, Ö Demirkan, G Saraçoğlu, G Alpan
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 17 (2), 636-657, 2017
562017
DERS KİTAPLARINDAKİ METİN TASARIMI
G Alpan
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi 6 (1), 107-134, 2008
532008
Öğretmen adaylarının epistemolojik inançları
G Erdamar, G Alpan
Journal of New World Sciences Academy-Education Sciences (NWSA) 6 (4), 2011
462011
Examining the epistemological beliefs and problem solving skills of preservice teachers during teaching practice
G Erdamar, G Alpan
Teaching in higher education 18 (2), 129-143, 2013
342013
ELEŞTİREL DÜŞÜNME ALGISI: LİSE ÖĞRETMENLERİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
GKOÇ ERDAMAR, GB ALPAN
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi 16 (62), 787-800, 2017
272017
The Development of a Student Teacher Concerns Scale.
BG Alpan, A Özer, KG Erdamar, G Subasi
Eurasian Journal of Educational Research 54, 151-170, 2014
272014
Görsel iletişim
G Alpan
YA-PA, 2005
262005
Öğrencilerin matematikte zorlanma nedenlerine ilişkin öğretmen ve öğrenci görüşleri
Ö Yayla, G Bangir-Alpan
Eğitim ve Toplum Araştırmaları Dergisi/JRES 6 (2), 401-425, 2019
232019
Analysis of gifted and talented students' creative problem solving styles
H Akdeniz, GB Alpan
Talent 10 (1), 79-94, 2020
212020
Öğretmen adaylarının epistemolojik inançlarının ve problem çözme yeteneklerinin gelişimi: Boylamsal bir çalışma
G Erdamar, G Alpan
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi 13 (2), 77-91, 2015
192015
UYGULAMA ÖĞRETMENLERİNİN VE ÖĞRETMEN ADAYLARININ EPİSTEMOLOJİK İNANÇLARININ KARŞILAŞTIRILMASI
G Alpan Bangir, EK Gürcü
Hitit Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 7 (2), 241-257, 2014
19*2014
Ortaöğretim öğretmenlerinin öğrenme stilleri ve eleştirel düşünme eğilimlerinin karşılaştırılması
G Erdamar, G Alpan
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi 37 (1), 2017
182017
Visual literacy and instructional technology
G Alpan
Yuzuncu Yil University Journal of Education Faculty 5 (1), 74-102, 2008
152008
GÖRSEL OKURYAZARLIK EĞİTİMİNİN ÖĞRETMEN ADAYLARININ PROBLEM ÇÖZME YAKLAŞIMLARINA ETKİSİ: GAZİ ÜNİVERSİTESİ ÖRNEĞİ
G ALPAN
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi 14 (3), 111-130, 2013
142013
Powerpoint ile işlenen derslere eleştirel bir bakış: Öğrenci yorumları
GB ALPAN
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 44 (44), 2013
142013
Öğrenci ve öğretmen bakış açısıyla bilişim teknolojileri ve yazılım dersi
A Sarıkoz, GB Alpan
Kastamonu Eğitim Dergisi 27 (4), 1595-1607, 2019
132019
Sınıf içi iletişimde kendini gerçekleştirme, empati ve sinerji
G Alpan
Mesleki Eğitim Fakültesi Dergisi 3 (5), 23-30, 2001
112001
Temel eğitim programlarında dijital okuryazarlık
N Altun, GB Alpan
Eğitim ve Toplum Araştırmaları Dergisi 8 (2), 280-294, 2021
102021
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20