Görsel okuryazarlik ve öğretim teknolojisi G Alpan Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 5 (2), 74-102, 2008 | 206 | 2008 |
DERS KİTAPLARINDAKİ GRAFİK TASARIMIN ÖĞRENCİ BAŞARISINA VE DERSE İLİŞKİN TUTUMLARINA ETKİSİ. GB Alpan Eğitim Bilimleri ve Uygulama 3 (6), 2004 | 93 | 2004 |
Lise öğretmenlerinin yaşam boyu öğrenme eğilimleri ve eğitsel internet kullanma öz-yeterlik inançları G Erdamar, Ö Demirkan, G Saraçoğlu, G Alpan Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 17 (2), 636-657, 2017 | 56 | 2017 |
DERS KİTAPLARINDAKİ METİN TASARIMI G Alpan Türk Eğitim Bilimleri Dergisi 6 (1), 107-134, 2008 | 53 | 2008 |
Öğretmen adaylarının epistemolojik inançları G Erdamar, G Alpan Journal of New World Sciences Academy-Education Sciences (NWSA) 6 (4), 2011 | 46 | 2011 |
Examining the epistemological beliefs and problem solving skills of preservice teachers during teaching practice G Erdamar, G Alpan Teaching in higher education 18 (2), 129-143, 2013 | 34 | 2013 |
ELEŞTİREL DÜŞÜNME ALGISI: LİSE ÖĞRETMENLERİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA GKOÇ ERDAMAR, GB ALPAN Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi 16 (62), 787-800, 2017 | 27 | 2017 |
The Development of a Student Teacher Concerns Scale. BG Alpan, A Özer, KG Erdamar, G Subasi Eurasian Journal of Educational Research 54, 151-170, 2014 | 27 | 2014 |
Görsel iletişim G Alpan YA-PA, 2005 | 25 | 2005 |
Öğrencilerin matematikte zorlanma nedenlerine ilişkin öğretmen ve öğrenci görüşleri Ö Yayla, G Bangir-Alpan Eğitim ve Toplum Araştırmaları Dergisi/JRES 6 (2), 401-425, 2019 | 23 | 2019 |
Analysis of gifted and talented students' creative problem solving styles H Akdeniz, GB Alpan Talent 10 (1), 79-94, 2020 | 21 | 2020 |
Öğretmen adaylarının epistemolojik inançlarının ve problem çözme yeteneklerinin gelişimi: Boylamsal bir çalışma G Erdamar, G Alpan Türk Eğitim Bilimleri Dergisi 13 (2), 77-91, 2015 | 19 | 2015 |
Ortaöğretim öğretmenlerinin öğrenme stilleri ve eleştirel düşünme eğilimlerinin karşılaştırılması G Erdamar, G Alpan Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi 37 (1), 2017 | 18 | 2017 |
UYGULAMA ÖĞRETMENLERİNİN VE ÖĞRETMEN ADAYLARININ EPİSTEMOLOJİK İNANÇLARININ KARŞILAŞTIRILMASI G Alpan Bangir, EK Gürcü Hitit Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 7 (2), 241-257, 2014 | 18* | 2014 |
Visual literacy and instructional technology G Alpan Yuzuncu Yil University Journal of Education Faculty 5 (1), 74-102, 2008 | 15 | 2008 |
GÖRSEL OKURYAZARLIK EĞİTİMİNİN ÖĞRETMEN ADAYLARININ PROBLEM ÇÖZME YAKLAŞIMLARINA ETKİSİ: GAZİ ÜNİVERSİTESİ ÖRNEĞİ G ALPAN Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi 14 (3), 111-130, 2013 | 14 | 2013 |
Powerpoint ile işlenen derslere eleştirel bir bakış: Öğrenci yorumları GB ALPAN Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 44 (44), 2013 | 14 | 2013 |
Öğrenci ve öğretmen bakış açısıyla bilişim teknolojileri ve yazılım dersi A Sarıkoz, GB Alpan Kastamonu Eğitim Dergisi 27 (4), 1595-1607, 2019 | 13 | 2019 |
Temel eğitim programlarında dijital okuryazarlık N Altun, GB Alpan Eğitim ve Toplum Araştırmaları Dergisi 8 (2), 280-294, 2021 | 12 | 2021 |
Sınıf içi iletişimde kendini gerçekleştirme, empati ve sinerji G Alpan Mesleki Eğitim Fakültesi Dergisi 3 (5), 23-30, 2001 | 11 | 2001 |