Follow
Gizem Eda Gülöz
Gizem Eda Gülöz
Verified email at marmara.edu.tr
Title
Cited by
Cited by
Year
YERLİ DİJİTAL PLATFORMLARDA ALGILANAN MARKA YERELLİĞİNİN MARKA TERCİHİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİ VE ALGILANAN FİYAT DEĞERİ, ALGILANAN KALİTE DEĞERİ VE TÜKETİCİ BENLİK UYUMUNUN BU …
GE Gülöz, D Müezzinoğlu, Ö Onurlu
Uluslararası Yönetim İktisat ve İşletme Dergisi 18 (4), 1181-1207, 2022
12022
Algılanan Kişisel Yenilikçiliğin Yeniden Kullanma Niyeti Üzerindeki Etkisinde Mağaza Atmosferi İhtiyacının Aracı Rolü
Z ÇELİK, GE GÜLÖZ
İşletme Akademisi Dergisi 4 (1), 113-124, 2023
2023
Güncel Gelişmelerle Pazarlama Konular ve Araştırmalar-I
ÖÜE Çolakoğlu, ÖÜNÇ Çetinkaya
2023
Uluslararası pazarlara girişte yabancılık problemi ve bir çözüm olarak çevregirişimsel pazarlama
GE GÜLÖZ, YA YASA
IX. Yıldız Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi, 131, 2022
2022
Yerli Dijital Platformlarda Algılanan Marka Yerelliğinin Marka Tercihi Üzerindeki Etkisi ve Algılanan Fiyat Değeri, Algılanan Kalite Değeri Ve Tüketici Benlik Uyumunun Bu …
GE GÜLÖZ, D MÜEZZİNOĞLU, Ö ONURLU
Uluslararası Yönetim İktisat ve İşletme Dergisi 18 (4), 1181-1207, 2022
2022
A Study on Consumers' Intentions to Reuse Mobile Apparel Applications
Ş Erdem, GE Gülöz, Z Çelik
39th EBES (Eurasia Business and Economics Society) Conference, 73, 2022
2022
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–6