Takip et
Leyla YILMAZ FINDIK
Leyla YILMAZ FINDIK
hacettepe.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Öğretmen özerkliği ile öğrenci başarısı arasındaki ilişki: PISA örneği
M Ayral, N Özdemir, A Türedi, LY FINDIK, H Büyükgöze, S Demirezen, ...
Eğitim Bilimleri Araştırmaları Dergisi, 207-218, 2014
722014
Türkiye’deki sosyo-ekonomik açıdan dezavantajlı öğrencilerin PISA 2009 başarılarının değerlendirilmesi
L Yılmaz Fındık, Y Kavak
Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi 2 (2), 249-273, 2013
692013
What makes a difference for resilient students in Turkey?
L Yılmaz Fındık
Eurasian Journal of Educational Research 64, 91-108, 2016
27*2016
Pre-service English language teachers’ conceptions of sustainable development: a case from Turkish higher education context
LY Fındık, I Bayram, Ö Canaran
International Journal of Sustainability in Higher Education 22 (2), 423-456, 2021
152021
Eleştirel Pedagojinin Eğitim Sistemindeki Görünümü: Öğretmenler Üzerine Bir Çalışma1 The Reflection of Critical Pedagogy on the Educational System: A Study among Teachers
H Büyükgöze, LY Fındık
Elementary Education Online 17 (3), 1336-1352, 2018
152018
Hacettepe Üniversitesi mezun izleme çalışması
NB ÖZTÜRK, EH ÖZBERK, SB KAPTI, LY FINDIK, S GELBAL, Y KAVAK
Yükseköğretim ve Bilim Dergisi, 263-271, 2015
142015
Pre-service English language teachers’ conceptions of sustainable development: a case from Turkish higher education context
L Yılmaz Fındık, I Bayram, Ö Canaran
International Journal of Sustainability in Higher Education 22 (2), 423-456, 2021
112021
The Relationship Between Students’ Socioeconomic Status And Their Turkish Achievements
N Özdemir, M Ayral, L Yılmaz Fındık, A Ünlü, H Özarslan, E Bozkurt
Procedia-Social and Behavioral Sciences 143, 726-731, 2014
112014
Investigation of the variables affecting the math achievement of resilient students at school and student level
L Ozberk, L Findik, E Ozberk
EGITIM VE BILIM-EDUCATION AND SCIENCE 43 (194), 2018
102018
Gender Disparity in Turkish Higher Education
L Yılmaz Fındık
Universal Journal of Educational Research 4 (10), 2487-2492, 2016
10*2016
Is Higher Education Internationalizing In Turkey?
L Yılmaz Fındık
European Scientific Journal, ESJ 12 (13), 2016
9*2016
The relationship between teacher autonomy and student achievement: PISA sample
M Ayral, N Özdemir, A Türedi, L Yılmaz-Fındık, H Büyükgöze, ...
Journal of Educational Sciences Research 4 (1), 207-218, 2014
92014
PISA 2012 Sonuçlarına Göre Okul Liderliği ve Okul Özerkliğinin Öğrenci Başarısına Etkisi
L Yılmaz Fındık
Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Hacettepe Üniversitesi, 2015
82015
diğerleri (2019)
D Yılmaz, Ö Ünal, M Palancı
Türk Kültür ve Medeniyet Tarihi Ders Kitabı, 0
7
Autonomy in higher education
ŞŞ Erçetin, LY Fındık
Chaos, Complexity and Leadership 2016 4, 463-475, 2018
62018
PISA 2012 Sonuçlarına Göre Yönetici Liderliği ve Okul Özerkliğinin Öğrenci Başarısına Etkisi
L Yılmaz Fındık, Y Kavak
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 2016
6*2016
The relationship between the students’ achievement of Turkish language class and the central exam score
M Ayral, N Özdemir, LY Fındık, H Özarslan, A Ünlü
Procedia-Social and Behavioral Sciences 143, 721-725, 2014
52014
Assessing the PISA 2009 achievement of disadvantaged students in Turkey
L Yılmaz Fındık, Y Kavak
Educational Administration: Theory and Practice 19 (2), 249-273, 2013
52013
PISA 2009 sonuçlarına göre Türkiye’deki sosyoekonomik açıdan dezavantajlı öğrencilerin okuma becerileri alanındaki başarılarının değerlendirilmesi
LY Fındık
Hacettepe Üniversitesi, Ankara, 2012
52012
PISA 2012 Türkiye
BH Yılmaz, S Aztekin, H Umurhan, H Aydın, B Akıncı, LY Fındık, A Panal, ...
Ankara: Milli Eğitim Bakanlığı Yenilik ve Eğitim Teknolojileri Genel Müdürlüğü, 2011
52011
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20