Sanat eseri eleştirisine bir örnek: Üçüncü mevki vagon FE DAŞDAĞ Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi 9 (33), 378-386, 2010 | 16 | 2010 |
Güzel sanatlar fakültelerinde seramik tasarımı ile ilgili derslerde uygulanan yöntemlerin incelenmesi FE Daşdağ Doktora tezi. Gazi Üniversitesi, Ankara, 2009 | 13 | 2009 |
Görsel iletişimin tarihi, kültürel ve estetik nesnesi olan Diyarbakır surları ve sembolik motifleri FE DAŞDAĞ DÜMF Mühendislik Dergisi 8 (2), 307-318, 2017 | 7 | 2017 |
DİYARBAKIR MELEK AHMET PAŞA CAMİİ ÇİNİLERİ FE DAŞDAĞ Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi 12 (45), 270-280, 2013 | 6 | 2013 |
Diyarbakır geleneksel çömlekçiliği ve Diyarbakır atölyelerinin son örneği FE Daşdağ Tasarım ve Koruma, 195-206, 2018 | 2 | 2018 |
SERAMİK TASARIMI İLE İLGİLİ DERSLERDE UYGULANAN YÖNTEMLERİN İNCELENMESİ FE DAŞDAĞ Değişen Dünyada Eğitim (Ed: Dinçer S) 30, 445-472, 2018 | 2* | 2018 |
The traditional Mardin pottery FE Daşdağ Ceramics Technical, 80, 2013 | 2* | 2013 |
An Example From Diyarbakir in Adventure of Soil Turning Into House: Pigeon Houses (Boranhane) FE DASDAG, N ISIK Ceramics Technical 32, 70-73, 2011 | 2 | 2011 |
Geleneksel Diyarbakır Çömlekçiliğinden Evrensel Seramiğe FE Daşdağ 1. Uluslararası Türk Dünyası Kültür ve Sanat Sempozyum Kitabı, 115-118, 2000 | 2 | 2000 |
BİLİŞSEL ÇIRAKLIK YÖNTEMİNİN ALTINCI SINIF ÖĞRENCİLERİNİN SERAMİK EĞİTİMİNE YÖNELİK ÖZ YETERLİK İNANÇLARINA VE TUTUMLARINA ETKİSİ. MA GÖKDEMİR, E DAŞDAĞ Electronic Journal of Social Sciences 20 (78), 2021 | 1 | 2021 |
7. SINIF GÖRSEL SANATLAR DERSİNİN PERSPEKTİF KONUSUNUN ÇOK ALANLI GÖRSEL SANATLAR EĞİTİMİ YÖNTEMİNE GÖRE İŞLENMESİNİN ÖĞRENCİ BAŞARISINA ETKİSİ L Akdeniz, E DAŞDAĞ Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi 19 (76), 1776-1788, 2020 | 1 | 2020 |
Seramik Eğitiminde Bir Sanat Eseri Eleştirisi Örneği FE DAŞDAĞ Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi 12 (46), 218-231, 2013 | 1 | 2013 |
HALİL PAŞA'NIN" KERVANSARAY AVLUSUNDA HALICILAR" ESERİNİN PEDAGOJİK SANATELEŞTİRİSİ İLE İNCELENMESİ. S DEMİR ATABAY, FE DAŞDAĞ Electronic Journal of Social Sciences 22 (87), 2023 | | 2023 |
İNSAN FİGÜRÜ ÇİZİMİ EĞİTİMİNİN AKILLI TAHTA DESTEKLİ EĞİTİM İLE UYGULANMASININ ORTAOKUL 7. SINIF ÖĞRENCİLERİN AKADEMİK BAŞARI VE KALICILIĞINA ETKİSİ U YAĞCI, E DAŞDAĞ Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi 20 (77), 463-478, 2021 | | 2021 |
BİLİŞSEL ÇIRAKLIK YÖNTEMİNİN GÖRSEL SANATLAR DERSİNDE ALTINCI SINIF ÖĞRENCİLERİNİN SERAMİK EĞİTİMİNE YÖNELİK ÖZ YETERLİK İNANÇLARINA VE TUTUMLARINA ETKİSİNİN İNCELENMESİ MA GÖKDEMİR, E DAŞDAĞ Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi 20 (78), 859-878, 2021 | | 2021 |
5. Sınıf Görsel Sanatlar Dersinde Öğrencilerin Renk Bilgisi Konusunun Öğrenimi İle İlgili Serbest Çalışmalarındaki Renk Seçimlerinde Cinsiyet ve Okul Değişkenlerinin Etkisi S AKGÜN, FE DAŞDAĞ Jia Journal (Uluslar arası Sanat ve Sanat Eğitimi Dergisi) 1 (1), 56-70, 2018 | | 2018 |
Seramik tasarımı eğitiminde kullanılan yöntemlerin seçimine etki eden etkenler FE Daşdağ Pegem Atıf İndeksi, 277-286, 2017 | | 2017 |
Resim iş öğretmenliği 2. sınıf öğrencilerinin çukurda pişirim etkinliğine yönelik görüşlerine dair bir değerlendirme FE Daşdağ, BA Yorulmaz, N Özkılıç Pegem Atıf İndeksi, 267-276, 2017 | | 2017 |
İlkokul ve Ortaokul 2-8. Sınıf Öğrencilerinin Yapmış Oldukları Resimlerin Çizgisel (Grafiksel) Gelişim Basamaklarına Göre Değerlendirilmesi (Diyarbakır İli Örneği) ÇT Aferin, FE Daşdağ Medeniyet Sanat Dergisi 3 (2), 138-155, 2017 | | 2017 |
Geleneksel Diyarbakır Çömlekçiliğinde Çizgisel ve Figüratif Dekorlar FE Daşdağ SER-ES 2005 III. Uluslararası Katılımlı Seramik, Cam, Emaye, Sır ve Boya …, 2005 | | 2005 |