Follow
Timuçin Dalgıç
Timuçin Dalgıç
Verified email at ogrenci.ogu.edu.tr
Title
Cited by
Cited by
Year
Otomotiv sektöründe marka bağlılığı: toyota türkiye hayran topluluğu üzerine netnografik bir araştırma
T DALGIÇ, MA TİLTAY
Optimum Ekonomi ve Yönetim Bilimleri Dergisi 7 (1), 331-359, 2020
62020
İstediğini Öde Kriz Dönemlerinde Alternatif Fiyatlandırma Stratejisi Olabilir mi?
T DALGIÇ, T ŞAAN, MA TİLTAY
Optimum Ekonomi ve Yönetim Bilimleri Dergisi 11 (1), 32-55, 2024
2024
İşletme Bölümlerine Yönelik Azalan Talebin İncelenmesi: Bir Model Önerisi
Ö Torlak, H Cengiz, MH Karaarslan, MA Tiltay, RG Arpa, T Dalgıç, A Barin
22. Uluslararası İşletmecilik Kongresi, 2023
2023
The Global Rule of Three: Competing with Conscious Strategy
T Dalgıç
Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi= Journal of Consumer and …, 2023
2023
Helal Gıda Sertifikası
T DALGIÇ, MA TİLTAY
Tüm Yönleriyle Helal Tüketim, 251-290, 2022
2022
Pazarlama Açısından Helal Gıda Sertifikası: Kavramsal Bir Değerlendirme
T DALGIÇ, T ŞAAN, MA TİLTAY
Pazarlama Teorisi ve Uygulamaları Dergisi 8 (2), 179-207, 2022
2022
Otomotiv sektöründe marka bağlılığı üzerine netnografik bir araştırma: Toyota Türkiye hayran topluluğu örneği
T Dalgıç
Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2019
2019
MARKA BAĞLILIĞINA GÖRE TÜKETİCİ TİPOLOJİLERİ: TOYOTA TÜRKİYE HAYRAN TOPLULUĞU ÖRNEĞİ
T Dalgıç, MA Tiltay
Pazarlama Teorisi ve Uygulamaları Dergisi 5 (2), 221-246, 2019
2019
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–8