Takip et
Murat Peker
Murat Peker
Department of Mathematics Education, Afyon Kocatepe University
aku.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Lise 2. sınıf öğrencilerinin matematik dersine yönelik tutumları ve başarıları arasındaki ilişki
M Peker, Ş Mirasyedioğlu
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 14 (2), 157-166, 2003
384*2003
Pre-service teachers’ teaching anxiety about mathematics and their learning styles
M Peker
Eurasia Journal of Mathematics, Science and Technology Education 5 (4), 335-345, 2009
2882009
Pre-service elementary school teachers’ learning styles and attitudes towards mathematics
M Peker, Ş Mirasyedioğlu
Eurasia Journal of Mathematics, Science and Technology Education 4 (1), 21-26, 2008
1702008
The relationship between mathematics teaching anxiety and mathematics anxiety
M Peker, E Ertekin
The New Educational Review 23 (1), 213-226, 2011
1402011
The use of expanded microteaching for reducing pre-service teachers' teaching anxiety about mathematics
M Peker
Scientific Research and Essays 4 (9), 872-880, 2009
1382009
Kolb öğrenme stili modeli
M Peker
Milli Eğitim Dergisi 157 (1), 2003
1342003
Genişletilmiş mikro öğretim yaşantıları hakkında matematik öğretmeni adaylarının görüşleri
M Peker
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi 7 (2), 353-376, 2009
119*2009
Öğrenme stilleri ve 4MAT yönteminin öğrencilerin matematik tutum ve başarılarına etkisi
M Peker
Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2003
1192003
Matematik öğretmeye yönelik kaygı ölçeğinin geliştirilmesi
M Peker
Journal of Educational Sciences & Practices / Eğitim Bilimleri ve Uygulama …, 2006
912006
Öğrencilerin Cebire Yönelik Hata ve Yanlış Anlamaları: Matematik Öğretmen Adayları’nın Bunları Tahmin Becerileri ve Çözüm Önerileri
Y Dede, M Peker
İlköğretim Online 6 (1), 35-49, 2007
90*2007
Anadolu ve Fen liselerindeki öğrencilerin öğrenme stilleri
M Peker, B Aydın
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 13 (2), 167-172, 2003
88*2003
İlköğretin Matematik Öğretmenliğini Kazanan Öğrencilerin Öğrenme Stilleri ve Matematik Başarısı Arasındaki İlişki.
M Peker
Eurasian Journal of Educational Research / Eğitim Araştırmaları Dergisi, 200-210, 2005
64*2005
The impacts of mathematical representations developed through WebQuest and spreadsheet activities on the motivation of pre-service elementary school teachers
E Halat, M Peker
TOJET: The Turkish Online Journal of Educational Technology 10 (2), 259-267, 2011
61*2011
Mathematics teaching anxiety and self-efficacy beliefs toward mathematics teaching: A path analysis.
M Peker
Educational Research and Reviews 11 (3), 97-104, 2016
602016
The effects of an instruction using problem solving strategies in Mathematics on the teaching anxiety level of the pre-service primary school teachers
M Peker
The New Educational Review 19 (3-4), 95-114, 2009
582009
İlköğretim 5. sınıf öğrencilerinin matematik kaygılarının bazı değişkenler açısından incelenmesi
M Peker, B Şentürk
Dumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 34 (34), 21-32, 2012
572012
The Effect of Pre-Service Mathematics Teachers' Beliefs about Mathematics Teaching-Learning on Their Mathematics Teaching Anxiety.
M Peker, M Ulu
International Journal of Instruction 11 (3), 249-264, 2018
542018
Investigation of the teacher self-efficacy beliefs of math teachers
M Peker, R Erol, M Gultekin
MOJES: Malaysian Online Journal of Educational Sciences 6 (4), 1-11, 2018
462018
Matematik öğretmenlerinin dikkate alabilecekleri öğrenme stilleri: McCarthy modeli
M Peker, Ş Mirasyedioğlu, B Aydın
Milli Eğitim Dergisi 163, 72-81, 2004
462004
İlköğretim 5. Sınıf Öğrencileri Geometrik Şekillerin Çevre Uzunluğunu Hesaplamaya İlişkin Ne Biliyor?
H Dağlı, M Peker
Journal of Theoretical Educational Science/Kuramsal Eğitimbilim Dergisi 5 (3 …, 2012
43*2012
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20