Takip et
ÇAĞRI AVAN
ÇAĞRI AVAN
Doctor of Philosophy at Kastamonu Assessment Evaluation Center in TURKEY
meb.gov.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip - Ana Sayfa
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Preparing Attitude Scale to Define Students' Attitudes about Environment, Recycling, Plastic and Plastic Waste.
C Avan, B Aydinli, F Bakar, Y Alboga
International Electronic Journal of Environmental Education 1 (3), 179-191, 2011
442011
STEM EĞİTİMİNDE OKUL DIŞI ÖĞRENME ORTAMLARI: Kastamonu Bilim Kampı
Ç AVAN, C GÜLGÜN, A YILMAZ, K DOĞANAY
Journal of STEAM Education 2 (1), 39-51, 2019
39*2019
TÜBİTAK TARAFINDAN DESTEKLENEN BİLİM ŞENLİKLERİNE (4007) YÖNELİK İLKOKUL VE ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN VE ATÖLYE LİDERLERİNİN GÖRÜŞLERİNİN BELİRLENMESİ
C GÜLGÜN, A YILMAZ, Ç AVAN, BE AKYOL, K DOĞANAY
Journal of STEAM Education 2 (1), 52-67, 2019
37*2019
Plastik ve plastik atıkların, geri dönüşümü ve çevreye etkileri konularında öğrenci tutumlarının belirlenmesi
Ç Avan
Fen Bilimleri Enstitüsü, 2011
342011
YENİ EĞİTİM YAKLAŞIMLARINA ÖĞRETMEN ADAYLARININ BAŞLANGIÇ ALGILARI: TERS-YÜZ YÖNTEMİ
B Aydınlı, Ç Avan
Route Educational and Social Science Journal 4 (7), 465-474, 2017
19*2017
The investigation of use as aggregate in lightweight concrete production of boron wastes
A Aldakshe, H Çağlar, A Çağlar, Ç Avan
Civ Eng J 6 (7), 1328-35, 2020
132020
Plant and Animal Awareness in Nature Education Perspectives: Where is Blindness?
F BAKAR, A Çağrı, F ŞEKER, B AYDINLI
International Electronic Journal of Environmental Education 10 (2), 122-135, 2020
132020
Öğretmenlerin Ölçme Değerlendirmeye Yönelik Tutumları: Kastamonu Örneği
Ç AVAN, V AKBAŞ, C GÜLGÜN
Gazi Eğitim Bilimleri Dergisi 5 (3), 17-28, 2019
132019
Üstün Yetenekli Öğrenciler ve Normal Akranlarının Geri Dönüşüm ve Çevresel Etkileri Üzerine Tutumlarının Karşılaştırılması
F Bakar, Ç Avan, B Aydınlı
Kastamonu Eğitim Dergisi 26 (3), 935-944, 2018
12*2018
Okul Dışı Öğrenme Ortamı Olarak Doğa Eğitiminin Çevre Bilgisi ve Tutum Üzerine Etkisi
F Bakar, A Çağrı, B AYDINLI, F Şeker, B Turgut
Akademia Doğa ve İnsan Bilimleri Dergisi 7 (1), 1-18, 2021
102021
The STEM approach problems about pre-school integration and teacher opinions
A Yılmaz, M Çetinkaya, Ç Avan
Journal of Strategic Research in Social Science 5 (4), 17-24, 2019
72019
Effects of nature education on environmental knowledge and attitude as an out of school learning environment
F Bakar, Ç Avan, B Aydınlı, F Şeker, B Turgut
Academia Journal of Nature and Human Sciences 7 (1), 1-18, 2021
52021
Öğretmenlerin ölçme değerlendirmeye yönelik tutumları: Kastamonu örneği. Gazi Eğitim Bilimleri Dergisi, 5 (3), 20-31
Ç Avan, V Akbaş, C Gülgün
52019
Out of school learning environment’s effect of the secondary school students for science education and investigation of the participants opinions
Ç Avan, M Çetinkaya, A Yılmaz
Journal of Strategic Research in Social Science 5 (3), 23-32, 2019
52019
An Inquiry-Based Science Activity: Floating-Sinking-Staying between the Surface and Bottom.
G Kaya, Ç Avan
Journal of Inquiry Based Activities 10 (2), 112-126, 2020
42020
Chemical Dimensions of Plastic Wastes and Their Recycling in Environmental Education
B Aydinli, Ç Avan
Journal of Educational and Social Research 5 (1), 37, 2015
42015
Çevre, Geri Dönüşüm, Plastik ve Plastik Atıklar Konularında Öğrenci Tutumlarının Belirlenmesi İçin Tutum Ölçeği Hazırlanması
Ç Avan, B Aydınlı
IX. ULUSAL FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİK EĞİTİMİ KONGRESİ (UFBMEK), 2010
42010
Use of Technology in Measurement and Evaluation: Electronic Portfolios
F BAKAR, Ç AVAN
Social Scientific Centered Issues 1 (2), 37-42, 2019
22019
Science, Engineering and Entrepreneurship Practices: Activity of Designing a Lighting Tool to Reduce Light Pollution and Students Views About This Activity
MK YÜZBAŞIOĞLU, K Doğanay, Ç AVAN
Online Fen Eğitimi Dergisi 5 (2), 60-72, 2020
12020
Renewable energy politics from the perspectives sustainability: Economy, ecology and energy
F ŞEKER, Ç AVAN, B AYDINLI
International Journal of Energy Applications and Technologies 7 (2), 31-41, 2020
12020
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20