Performansa dayalı ölçme D Alıcı Pegem Atıf İndeksi, 123-164, 2017 | 116* | 2017 |
Seeing self as others see you: Variability in self‐efficacy ratings in student teaching Ö Çakır, D Alıcı Teachers and Teaching: theory and practice 15 (5), 541-561, 2009 | 83 | 2009 |
Okula yönelik tutum ölçeği’nin geliştirilmesi: Güvenirlik ve geçerlik çalışması D Alıcı Eğitim ve Bilim 38 (168), 2013 | 80 | 2013 |
Eğitimde Ölçme Ve Değerlendirme Dersine Yönelik Tutum Ölçeği’nin (EÖD-TÖ) Geliştirilmesi M Aktaş, D Alıcı Journal of Qafqaz University 33, 66-73, 2012 | 44 | 2012 |
PEDİATRİ HEMŞİRELERİNİN ROLLERİ VE FONKSİYONLARI ÖLÇEĞİNİN UYGULANMASININ GELİŞTİRİLMESİ: GÜVENİRLİĞİ VE GEÇERLİLİĞİ S Yüzer, D Alıcı, R Yiğit Anadolu Hemşirelik ve Sağlık Bilimleri Dergisi 11 (4), 19-29, 2010 | 37 | 2010 |
Yazılan hikâyeyi değerlendirmeye yönelik analitik rubrik geliştirme: geçerlik ve güvenirlik çalışması M AKTAŞ, D ALICI Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 14 (2), 597-610, 2018 | 19 | 2018 |
Akademisyenliğe yabancılaşma ölçeğinin geliştirilmesi: Geçerlik ve güvenirlik çalışması S YILDIZ, D ALICI Yükseköğretim Dergisi 9 (1), 49-58, 2019 | 18 | 2019 |
Çoktan Seçmeli Testlerin Klasik Test Teorisi ve Örtük Özellikler Teorisine Göre Hesaplanan Psikometrik Özelliklerinin İki Kategorili ve Ağırlıklandırılmış Puanlanması Yönünden … D Özdemir Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 1 (26), 117-123, 2004 | 16 | 2004 |
Bir Eğitim Devrimcisi: Mustafa Necati D ALICI Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 4 (1), 2008 | 14 | 2008 |
Reliability of the analytic rubric and checklist for the assessment of story writing skills: G and decision study in generalizability theory NB Uzun, D Alici, M Aktas European Journal of Educational Research 8 (1), 169-180, 2019 | 13 | 2019 |
Nursing Students’ Attitudes Towards HIV/AIDS: Ağrı, İstanbul and Mersin Samples From Turkey ŞG Zeren, D Alıcı, F Ay Education in Medicine Journal 4 (1), 74-85, 2012 | 12 | 2012 |
The Development of Self Efficacy Belief Scale in Turkish Language Teaching: A Reliability and Validity Study HE Çocuk, D Alici, Ö Çakir Egitim Bilimleri Fakultesi Dergisi 48 (2), 1, 2015 | 11* | 2015 |
Eğitimde ölçme ve değerlendirme (4. Baskı) S Tekindal, D Alıcı, S Demir Bilican, M Çakan, N Güler, A Kan, E Karaca, ... Ankara: Pegem Akademi, 2014 | 10 | 2014 |
Eşdeğer yarılar güvenirliğinin farklı homojenlik düzeylerindeki örneklem büyüklüklerinde, test uzunluğuna, yarıya bölme yöntemlerine ve güvenirlik kestirme tekniklerine göre … Y SOĞUKSU, D ALICI Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 12 (1), 237-252, 2016 | 9 | 2016 |
Hemşire ebeveyn destek ölçeğinin Türkçeye Uyarlanması R Yiğit, DA Uysal, D Alıcı, Ş Binay, FI Esenay Internatıonal Refereed Journal of Nursıng Researches 9, 1-16, 2017 | 8 | 2017 |
HEMŞİRE EBEVEYN DESTEK ÖLÇEĞİ’NİN TÜRKÇEYE UYARLANMASI TURKISH ADAPTATION OF THE NURSE PARENT SUPPORT TOOL R YİĞİT, DA UYSAL, D ALICI, Ş BİNAY, FI ESENAY | 8* | 2017 |
Investigating the impact of missing data handling methods on the detection of differential item functioning H Selvi, DÖ ALICI International Journal of Assessment Tools in Education 5 (1), 1-14, 2018 | 7 | 2018 |
An Attitude Scale about Graduate Education: Reliability and Validity Study. GY Konokman, D Alıcı International Online Journal of Educational Sciences 6 (1), 2014 | 7 | 2014 |
Çoktan Seçmeli Testlerde İki Kategorili ve Önsel Ağırlıklı Puanlamanın Diferansiyel Madde Fonksiyonuna Etkisi ile İlgili Bir Araştırma D Özdemir Eğitim ve Bilim Dergisi 28 (129), 37-43, 2003 | 7 | 2003 |
Çoktan Seçmeli Testleri Puanlama Yöntemlerine Bir Bakış D Özdemir Eğitim Araştırmaları Dergisi 4 (12), 121-127, 2003 | 7 | 2003 |