Follow
sabiha kılıç
Title
Cited by
Cited by
Year
Pazarlama
İ Çağlar, S Kılıç
Nobel Akademik Yayıncılık, 2010
207*2010
Dördüncü sanayi devrimi Endüstri 4.0: Dünya ve Türkiye değerlendirmeleri
S KILIÇ, RM Alkan
Girişimcilik İnovasyon ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi 2 (3), 29-49, 2018
1122018
Genel İletişim
İ Çağlar, S Kılıç
Nobel Akademik Yayıncılık, 2011
802011
Kalite Güvence Standartları
İ Çağlar, S Kılıç
Nobel Akademik Yayıncılık, 2011
502011
Eğitim fakülteleri için genel iletişim
İ Çağlar, S Kılıç
Nobel Akademik Yayıncılık, 2011
402011
Turizm pazarlamasında yerli turistlerin turizm talebini etkileyen faktörlerin belirlenmesi: Sinop ili örneği
S Kılıç, S Demir
Hitit Üniversitesi, 2017
252017
TÜKETİCİ DAVRANIŞLARI: İNDİRİM KARTLARININ TÜKETİCİ SATIN ALMA KARAR SÜRECİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİNE DAİR AMPİRİK BİR ÇALIŞMA
S KILIÇ, A Göksel
Gazi Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi 6 (2), 147-163, 2004
192004
Küçük ve Orta Ölçekli İşletmelerde İhracat Pazarlaması: Çorum Makine İmalat Sanayinde Faaliyet Gösteren KOBİ’lere Yönelik Bir Uygulama
S Kiliç
Basılmamış Doktora Tezi), Gazi Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, Ankara, 2007
182007
Endüstriyel Pazarlarda İlişkisel Pazarlamanın Yeni Ekonomideki Yeri ve Önemi
S KILIÇ, HÇ Kendirli
Üçüncü Sektör Kooperatifçilik, 20-36, 2005
182005
Genel, teknik ve etkili iletişim
İ Çağlar, S Kılıç, S Mutlu, ME Çağlar, E Aydemir, KM Daldal
Nobel Akademik Yayıncılık, 2014
172014
Küçük ve Orta Ölçekli İşletmelerde İhracat Pazarlaması
S Kılıç
Nobel Akademik Yayıncılık, 2011
172011
Küçük ve Orta Ölçekli İşletmelerin İhracat Pazarlaması Davranışını Etkileyen Faktörler İle İhracat Performansı Arasındaki İlişkilere Dair Ampirik Bir Çalışma: Çorum Makine …
S Kılıç
Çukurova Üniversitesi İİBF Dergisi 11 (1), 40-62, 2007
152007
Tüketicilerin Market Markalı Ürünleri Tercihinde Marka Değeri Algılmaları
S Kılıç, H Çağıran
Pazarlama Dünyası 6, 56-62, 2005
132005
The meditating effect of brand love in the relationship between brand experience and brand equity
E Akgözlü, S Kılıç
Business & Management Studies: An International Journal 9 (2), 625-648, 2021
112021
Tüketicilerin Market (Özel) Markalı Ürünleri Tercihinde Marka Değeri Algılamaları: Çorum’daki Perakende Zincirlerine Yönelik Örnek Bir Uygulama
S KILIÇ, H ÇAĞIRAN
Pazarlama Dünyası Dergisi, Yıl 19 (6), 56-62, 2005
112005
Yerel tekstil ve hazır giyim işletmelerinin orijinal marka üretim düzeyi ve ihracat performanslarında orijinal tasarım üretiminin rolü: Çorum tekstil sektörü'deki işletmelere …
S Kılıç, R Çınar
102014
Mobil Reklamcılıkta Müşteri Memnuniyeti: Sosyal Medya Kullanıcıları Üzerinde Bir Araştırma
S KILIÇ, AE ÜNVER
Girişimcilik İnovasyon ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi 1 (1), 39-66, 2017
62017
Uluslararası pazarlama
Mİ Yağcı, S Kılıç
İstanbul: Lisans Yayınları, 2014
62014
An Empirical Study on the Effects of Service Innovations in Marketing of Turkish GSM Mobile Operators on the Intention of Consumers to Re-Purchase the Same GSM Operator
S Kılıç
International Journal Of Business and Social Science 3 (21), 279-296, 2012
62012
A new strategic tool for managing the economic recession: Creating shareholder value with lateral marketing
S Kılıç, E Çağlar, E Güngör, İ Çağlar
Procedia-Social and Behavioral Sciences 24, 237-246, 2011
62011
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20