Follow
Zafer Cesur
Title
Cited by
Cited by
Year
İNTERNETTEN ALIŞVERİŞ DAVRANIŞINDA ALGILANAN TÜKETİCİ RİSKLERİ: ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİ ÜZERİNDE BİR ARAŞTIRMA
Z CESUR, G TAYFUR
Ejovoc (Electronic Journal of Vocational Colleges) 5 (1), 19-33, 2015
272015
Tüketicilerin helal sertifikalı mamullere yöneliminin, algılanan risk ve güven arayışına aracılık etkisi
S Memiş, Z Cesur, Ü Akın
Balkan ve Yakın Doğu Sosyal Bilimler Dergisi 4 (2), 32-46, 2018
192018
Marka adı stratejisi ve Türk işletmelerinin yabancı sözcük içeren marka adı belirlemelerine ilişkin bir araştırma
M TIĞLI, Z Cesur
Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi 21 (1), 297-326, 2006
182006
YEŞİL ÜRÜNLERE İLİŞKİN ÖĞRENCİLERİN TUTUMLARINI BELİRLEMEYE YÖNELİK BİR ARAŞTIRMA.
Z CESUR, S MEMİŞ
Journal of International Social Research 9 (46), 2016
142016
Deneyimsel pazarlamanın davranışsal niyet üzerindeki etkilerinde müşteri memnuniyetinin mediatör ve mağaza türünün moderatör rolü
Z Cesur, FB Çam
Balkan ve Yakın Doğu Sosyal Bilimler Dergisi 7 (Special Issue), 37-64, 2021
122021
Destinasyon Pazarlaması Kapsamında Destinasyon Aidiyeti Kavramının İncelenmesi.
Z CESUR
Balkan & Near Eastern Journal of Social Sciences (BNEJSS) 6, 2020
122020
ALGILANAN HİZMET KALİTESİ İLE MARKA BAĞLILIĞI İLİŞKİSİ ŞEHİRLERARASI YOLCU TAŞIMACILIĞI YAPAN OTOBÜS FİRMALARI ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
S MEMİŞ, Z CESUR
Manisa Celal Bayar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 14 (2), 2016
122016
Politik pazarlamada marka bağlılığı ve bir uygulama
Z Cesur
PQDT-Global, 2007
102007
Sakarya Üniversitesi’nin marka kişiliğinin belirlenmesine yönelik bir araştırma
G Tayfur, Z Cesur, S Memiş
The Journal of Academic Social Science Studies 54, 241-253, 2017
82017
Algılanan Sosyal Medya Pazarlaması'nın Gösterişçi Tüketim Üzerine Etkisi'nde Influencer Pazarlamasının Aracılık Rolü.
O EKŞİ, Z CESUR, O YAVUZYILMAZ
Balkan & Near Eastern Journal of Social Sciences (BNEJSS) 8 (2), 2022
72022
DESTİNASYON PAZARLAMASININ GÖRSEL HARİTALAMA TEKNİĞİ İLE BİBLİYOMETRİK ANALİZİ
E Oylum, Z Cesur, T Güven
Çatalhöyük Uluslararası Turizm ve Sosyal Araştırmalar Dergisi, 136-147, 2022
72022
Tüketicilerin Gösterişçi Tüketim Eğilimlerinin Y Ve Z Kuşağı Açısından İncelenmesi.
Z CESUR, BC ÇAM
Balkan & Near Eastern Journal of Social Sciences (BNEJSS) 8, 2022
62022
Algılanan Müşteri Değerinin Müşteri Memnuniyeti Üzerindeki Etkisinde Müşteri Katılımının Aracılık Etkisi: Gsm Operatörü Çağrı Merkezleri Üzerine Bir Araştırma
Z CESUR, S MEMİŞ
Balkan & Near Eastern Journal of Social Sciences (BNEJSS) 7, 2021
42021
MARKA BEĞENİLİRLİĞİNİN MARKA TERCİHİ ÜZERİNE ETKİSİ: CEP TELEFONU SEKTÖRÜNDE BİR ARAŞTIRMA
Z cesur, Ü Alnıaçık
INTERNATIONAL JOURNAL OF SOCIAL HUMANITIES SCIENCES RESEARCH (JSHSR), 3484-3494, 2019
42019
Ürünlerde helal sertifikasyon ve logo uygulamaları
S Memiş, Z Cesur
Balkan ve Yakın Doğu Sosyal Bilimler Dergisi 6, 65-68, 2020
32020
Devletin Sosyal Amaçlı Sigara Kullanımını Azaltmaya Yönelik Pazarlamama (Demarketing) Uygulamalarının Tüketiciler Üzerindeki Etkisi 1
S Memiş, Z Cesur
Third Sector Social Economic Review 54 (1), 108-121, 2019
32019
Algılanan Müşteri Deneyiminin (Kruvaziyer Turist Deneyiminin) Marka Sadakati Üzerine Etkisi: MSC Kruvaziyer Örneği.
O EKŞİ, Z CESUR
Balkan & Near Eastern Journal of Social Sciences (BNEJSS) 8 (2), 2022
22022
Etkinlik pazarlaması kapsamında algılanan sosyal faydanın etkinliğe katılım algısı, etkinlik tatmin düzeyi ve marka hoşnutluğu üzerindeki etkisi: Üniversitelerde düzenlenen …
S MEMİŞ, Z CESUR
Balkan & Near Eastern Journal of Social Sciences (BNEJSS) 6, 2020
22020
POLİTİK MARKA BAĞLILIĞI VE MARKA BAĞLILIĞINI ETKİLEYEN FAKTÖRLERİ BELİRLEMEYE YÖNELİK BİR ARAŞTIRMA
S MEMİŞ
Ejovoc (Electronic Journal of Vocational Colleges) 7 (1), 74-83, 2017
22017
SOSYAL MEDYA ÜZERINDE GÖSTERILEN REKLAMLARIN AHLAK KAVRAMI AÇISINDAN DEGERLENDIRILMESI: ÜNIVERSITE ÖGRENCILERI ÜZERINE BIR ARASTIRMA/EVALUATING THE ADVERTISEMENTS SHOWN THROUGH …
Z Cesur, S Memis, Ö Gökkaya, B Demir
TURAN: Stratejik Arastirmalar Merkezi 8 (32), 274, 2016
22016
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20