Follow
Dr. Cevat Söylemez
Dr. Cevat Söylemez
Kütahya Dumlupınar Üniversitesi
Verified email at dpu.edu.tr
Title
Cited by
Cited by
Year
Ekonomi okuryazarlığı ve kredi kartı tutumunun rasyonel kredi kartı kullanımına etkisi: Dumlupınar Üniversitesi Tavşanlı MYO örneği
S Ünal, YS Düğer, C Söylemez
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi İİBF Dergisi 10 (1), 31-52, 2015
562015
İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ ÖĞRENCİLERİNİN BİREYSEL KARİYER PLANLAMALARINA ETKİ EDEN FAKTÖRLER: KİLİS 7 ARALIK ÜNİVERSİTESİ ÖRNEĞİ.
A Soysal, C Söylemez
International Journal of Economic & Administrative Studies 6 (12), 2014
492014
KİLİS 7 ARALIK ÜNİVERSİTESİ ÖĞRENCİLERİNİN KİLİS EKONOMİSİNE KATKISI: 2011-2012 EĞİTİM-ÖĞRETİM YILI ÖRNEĞİ
A Soysal, S Bakan, M Özçalıcı, Y Kaymaz, C Söylemez
Sosyal Ekonomik Araştırmalar Dergisi 12 (24), 261-276, 2012
282012
Tüketicilerin Küresel Marka Algısı ve Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkisi
C Söylemez, E Taşkın
Dumlupinar University Journal of Social Science/Dumlupinar Üniversitesi …, 2015
23*2015
MÜŞTERİ SADAKATİ VE KURUMSAL SOSYAL SORUMLULUK FAALİYETLERİ (KSS): KURUMSAL İMAJIN ARACILIK ETKİSİNİN İNCELENMESİ
C Söylemez, A Kayabaşı
Uluslarararası İktisadi ve İdari İncelemeler Dergisi, 2017
202017
Tüketicilerin Kompulsif Satın Alma Davranışını Etkileyen Faktörler: Bir Uygulama
MO Karahan, C Söylemez
İşletme Araştırmaları Dergisi 11 (3), 1961-1975, 2019
162019
Algılanan Yeşil Kalite, Algılanan Yeşil Risk ve Yeşil Marka İmajının Yeşil Marka Değeri Üzerindeki Etkisinde Yeşil Güvenin Aracılık Rolü
A Baran, C Söylemez, M Yurdakul
Uluslararası Yönetim İktisat ve İşletme Dergisi, 1-11, 2017
16*2017
Course Selection in Postgraduate Studies through Analytic Hierarchy Process and Topsis Methods
G Kecek, C Soylemez
British Journal of Economics, Finance and Management Sciences 11 (1), 142-157, 2016
102016
Tüketicilerin Mobil Bankacılık Uygulamalarını Kullanma Niyetini Etkileyen Faktörler: Uluslararası Bir Karşılaştırma
C Söylemez, E Taşkın
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi …, 2020
82020
E-Hizmet Kalitesi ve Güvenin Mobil Uygulama Kullanma Memnuniyetine Etkisi
C Söylemez, MO Karahan
Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi 34 (2), 555-575, 2020
82020
İLİŞKİSEL PAZARLAMADA İLETİŞİM, GÜVEN VE EMPATİ BOYUTLARI VE ÖZEL EĞİTİM KURUMLARINDA BİR UYGULAMA: KÜTAHYA İL MERKEZİ ÖRNEĞİ.
E TAŞKIN, YS Düger, C Söylemez, D Boz, F Polat
Dumlupinar University Journal of Social Science/Dumlupinar Üniversitesi …, 2014
82014
Güdülenmiş Tüketici Yenilikçiliğinin Dijital Medya Platformlarının Algılanan Tüketici Temelli Marka Değeri ve Marka Tutumu Üzerine Etkisi Covid 19 Döneminde Netflix Üzerine …
F Şahin, C Söylemez
Erciyes Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, 301-332, 2021
42021
Küresel markalara yönelik tutum ve satın alma niyetini etkileyen faktörler üzerine bir araştırma: Kümeleme analizi ile pazar bölümleme
C SÖYLEMEZ, F SAHİN
Dumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 49-71, 2021
22021
Dijital Okuryazarlığın Pazarlamada Kullanımı Üzerine Bir Değerlendirme
C Söylemez
5th International EMI Entrepreneurship & Social Sciences Congress, 522-527, 2020
12020
Digital Marketing: A Conceptual Framework
cevat Söylemez
Interdisciplinary Public Finance, Economy and Business Studies 2, 309-318, 2019
12019
The Attitude of Y Generation Consumers towards Social Media and the Impact on Purchase Intention
C SÖYLEMEZ, A BARAN, E TAŞKIN
INNOVATION AND GLOBAL ISSUES IN SOCIAL SCIENCES, 572, 2017
12017
The Selection Of Appropriate Programming Language For Graduate Students: A Case Study
İ Söylemez, C Söylemez
Innovation and Global Issues in Social Sciences, 2017
12017
Dijital Çağda Tüketiciler ve Tüketim Davranışları Üzerine Kavramsal Bir Değerlendirme
B Tuzen, C Söylemez
Balkan 8. Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi, 2023
2023
Tüketicilerin Affetme Davranışı ve Kişisel Yeniliğin Hizmet Çıktısı Olarak Değiştirme Niyetine Etkisi: Online Yemek Satış Siteleri Üzerine Bir Uygulama
F Demirağ, C Söylemez
İktisadi İdari ve Siyasal Araştırmalar Dergisi 8 (22), 795-807, 2023
2023
Giyilebilir Teknoloji Ürünlerinde Faydacı ve Hedonik Değerin Satın Alma Niyeti Üzerindeki Rolü: Tüketici Yenilikçiliğinin Düzenleyici Etkisi
F ŞAHİN, C SÖYLEMEZ
Gaziantep University Journal of Social Sciences 21 (3), 1244-1269, 2022
2022
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20