Follow
EMİNE ŞARDAĞI
Title
Cited by
Cited by
Year
Kurumsal kimlik aracı olarak Facebook: Türkiye’deki sivil toplum kuruluşları (STK) üzerine bir değerlendirme
MC Öztürk, E Şardağı
Galatasaray Üniversitesi İletişim Dergisi, 115-141, 2018
252018
Anlatı kuramı ve reklamda kullanımı: Anlatı analizi çerçevesinde bir inceleme
E Şardağı, RA Yılmaz
Maltepe Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi 4 (2), 88-133, 2017
192017
Sosyal Medyada Kurumsal Kimlik: Türkiye’deki Vakıf ve Derneklerin Twitter Kullanımının Değerlendirmesi
E Şardağı
Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 10 (3), 337-362, 2017
182017
Nöropazarlama uygulamalarının etik bağlamında değerlendirilmesi
GC Değirmen, E ŞARDAĞI
Akdeniz Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi, 140-160, 2016
162016
Halkla ilişkiler eğitiminde dijitalleşme: Türkiye ve ABD’de bulunan üniversitelerdeki halkla ilişkiler programlarının karşılaştırılması
E Şardagı, MC Öztürk
Erciyes İletişim Dergisi, 125-142, 2019
152019
İtibar Oluşumunda Medyada Görünürlük: Bankalar Üzerine Bir Araştirma
E Şardagı, S Bayçu
Erciyes İletişim Dergisi 5 (3), 108-122, 2018
142018
Sürdürülebilirlikte eğitimin rolü: Türkiye’deki halkla ilişkiler lisans programları üzerine bir araştırma
E Şardagı
Türkiye İletişim Araştırmaları Dergisi, 197-215, 2022
72022
Toplumsal cinsiyet açısından reklamlarda kadının değişen rolündeki ikilemler: anneler ve kadınlar günü reklamları üzerine bir değerlendirme
T Topsakal, E Şardagı
Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 23 (2), 711-729, 2021
72021
A research on sustainability reports of business in terms of corporate social responsibility
E Şardagı, G Coşkun
Ege Academic Review 20 (4), 247-263, 2020
52020
Sosyal İnovasyonların Yayılmasında İletişimin Rolüne Yönelik Bir Tartışma
E Şardagı, C Ozturk
Akdeniz Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi, 122-140, 2020
22020
Türkiye'deki Vakıf ve Derneklerin Sosyal Medya Kullanımlarının Kurumsal Kimlik Açısından Değerlendirmesi
E Şardağı
PQDT-Global, 2016
12016
Yöneticilerin Kurumsal Sürdürülebilirlik Kararlarında Etkili Olan Motivasyonlar
E Şardagı, MC Ozturk
Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 26 (4), 1708-1726, 2024
2024
Sosyal İnovasyonlann Yayılmasında İletişimin Rolüne Yönelik Bir Tartışma.
E ŞARDAĞI, MC ÖZTÜRK
Journal of Akdeniz University Faculty of Communication/Akdeniz Iletişim, 2020
2020
HALKLA İLİŞKİLER MÜFREDATINDA KÜRESELLEŞMEYE İLİŞKİN BİR DEĞERLENDİRME: AMERİKA VE İNGİLTERE ÖRNEĞİ
E Şardagı, MC Öztürk
Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi 6 (2), 836-865, 2018
2018
HALKLA İLİŞKİLER EĞİTİMİNDE KÜRESELLEŞMEYE İLİŞKİN BİR DEĞERLENDİRME: ABD VE İNGİLTERE ÖRNEĞİ.
E ŞARDAĞI, MC ÖZTÜRK
Gumushane Universty Electronic Journal of the Faculty of Communication …, 2018
2018
İçindekiler/Contents
E ŞARDAĞI, GC DEĞİRMEN
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–16