Follow
Tuğba Özbölük
Title
Cited by
Cited by
Year
Online brand communities as heterogeneous gatherings: a netnographic exploration of Apple users
T Özbölük, Y Dursun
Journal of Product and Brand Management 26 (4), 2017
682017
Pazarlama Araştırmalarında Paradigmal Dönüşüm ve Etnografinin Dijitale Evrimi: Netnografi
T Özbölük, Y Dursun
Erciyes Üniversitesi Iktisadi ve Idari Bilimler Fakültesi Dergisi, 227, 2015
602015
Pazarlamada bilinçli tüketim ve tüketicilerin bilinçli tüketime ilişkin tutumlarının belirlenmesine yönelik bir araştırma
T Özbölük
Cumhuriyet Üniversitesi, 2010
302010
The role of online source credibility and influencer identification on consumers' purchase decisions
T Özbölük, K Akdoğan
International Journal of Internet Marketing and Advertising 16 (1-2), 165-185, 2022
182022
Üniversite öğrencilerinin emoji kullanımları ve emoji kullanan markalara karşı tutumları üzerine bir araştırma
R Kurtoglu, T Ozboluk
Business and Economics Research Journal 9 (3), 697-714, 2018
182018
Görsel İletişim Çağında Markaların Emoji'ye Adaptasyonu
R Kurtoğlu, T Özbölük
The Journal of Academic Social Science (ASOS Journal), 144-155, 2016
17*2016
When modesty meets fashion: How social media and influencers change the meaning of hijab
Z Karakavak, T Özbölük
Journal of Islamic Marketing, 2023
132023
The pursuit of uniqueness and craving for freedom: the meaning of luxury in the age of access
T Özbölük
Leisure Studies 40 (2), 227-242, 2021
122021
Online Yorumların Tüketici Satın Alma Kararına Etkisi: Kullanıcı Özellikleri Açısından Bir Değerlendirme
PC AKDENİZ, T ÖZBÖLÜK
İşletme Araştırmaları Dergisi 11 (4), 3104-3119, 2019
122019
Revisiting the effects of inward negative emotions on outward negative emotions, brand loyalty, and negative WOM
R Kurtoğlu, T Özbölük, P Hacıhasanoğlu
Journal of Brand Management 29, 72-84, 2022
112022
Postmodernizm Bağlamında Kabilenin Yeniden Keşfi: Postmodern Tüketici Kabileleri
T Özbölük
Hacettepe Üniversitesi Sosyolojik Araştırmalar e-dergisi, 2015
112015
Postmodern tüketici kabileleri ve sanal topluluklar: netnografik bir araştırma
T Özbölük
Erciyes Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü İşletme Anabilim Dalı …, 2015
72015
Marka Kişiliği Algısı: Cep Telefon Markaları Üzerine Bir Araştırma
R Kurtoğlu, T Özbölük, T HACIHASANOĞLU
18. Ulusal Pazarlama Kongresi Bildiriler Kitabı, 257-268, 2013
52013
Dijital çağda girişimci pazarlama
T ÖZBÖLÜK
Turkish Journal of Marketing 3 (3), 223-237, 2018
42018
Sahipliğin sıkıcılığından erişimin özgürlüğüne kaçış: Akışkan tüketime ilişkin kavramsal bir çerçeve
T ÖZBÖLÜK
Journal of Economy Culture and Society, 257-276, 2019
32019
Interpersonal versus institutional trust: consumers' trust to sharing services and its impact on continuance intention
N Ekici, T Özbölük
International Journal of Electronic Marketing and Retailing 14 (1), 87-106, 2023
22023
Marketing Semiotics in the Digital Age
T Özbölük, R Kurtoğlu
The Role of Language and Symbols in Promotional Strategies and Marketing Schemes, 2019
22019
City Branding and the Power of Netnography in the Era of Social Media
T Özbölük
Advertising and Branding: Concepts, Methodologies, Tools, and Applications …, 2017
22017
The Marketer as Storyteller: Transmedia Marketing in a Participatory Culture
T Özbölük
Handbook of Research on Transmedia Storytelling and Narrative Strategies …, 2019
12019
Escape from burdens of ownership to freedom of access: A conceptual framework for liquid consumption
T Ozboluk
Journal of Economy Culture and Society 59, 143-162, 2019
2019
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20