Follow
Ayla Ozhan Dedeoglu
Ayla Ozhan Dedeoglu
Verified email at ege.edu.tr
Title
Cited by
Cited by
Year
TÜKETİM KÜLTÜRÜNDE BEDEN GÜZELLİĞİ VE YEMEK YEME ARZULARI: KADINLARIN TÜKETİM PRATİKLERİNE YANSIMASI
AÖ Dedeoğlu, İ SAVAŞÇI
Ege Academic Review 5 (1), 77-87, 2005
1082005
TÜKETİCİ DAVRANIŞLARI ALANINDA KALİTATİF ARAŞTIRMALARIN ÖNEMİ VE MULTİDİSİPLİNER YAKLAŞIMLAR
AÖ Dedeoğlu
Dokuz Eylül Üniversitesi İktisadi İdari Bilimler Fakültesi Dergisi 17 (2), 75-92, 2016
832016
Consumer ethnicity three decades after: A TCR agenda
LM Visconti, A Jafari, W Batat, A Broeckerhoff, AÖ Dedeoglu, ...
Journal of Marketing Management 30 (17-18), 1882-1922, 2014
692014
The feelings of consumer guilt: A phenomenological exploration
AÖ Dedeoğlu, İ Kazançoğlu
Journal of business economics and management 11 (3), 462-482, 2010
572010
Discourses of motherhood and consumption practices of Turkish mothers
AO Dedeoglu
Business and Economics Research Journal 1 (3), 1-15, 2010
502010
The symbolic use of mobile telephone among Turkish consumers
AO Dedeoglu
Journal of Eeromarketing 13 (2-3), 143-162, 2004
432004
Sanal Topluluklar Baglaminda Tüketicilerin Tüketim, Yasam Tarzi ve Kimlik Yönünden Degerlendirilmesi/Consumers' Life Style, Social Identity and Consumption Practices in the …
AO Dedeoglu, E Ustundagli
Business and Economics Research Journal 2 (2), 23, 2011
392011
Rethinking religion in the context of ethnicity and well-being
A Jafari, AÖ Dedeoğlu, F Regany, E Üstündağli, W Batat
Marketing Theory 15 (2), 287-295, 2015
372015
Consumer guilt: A model of its antecedents and consequences
AÖ Dedeoğlu, İ Kazançoğlu
Ege Academic Review 12 (1), 9-22, 2012
332012
İkinci el giyim sitelerinde algılanan risklerin satın alma niyeti üzerine etkisi
İ Çakır, AÖ Dedeoğlu
222020
Tüm boyutlarıyla girişimcilik
B Aracıoğlu, D Demirhan, CD Tatarlar, AE Zalluhoğlu, AÖ Dedeoğlu
İstanbul: Hümanist Kitap Yayıncılık, 2016
202016
Consumer ethnocentrism portrayed in the advertisings and meanings actualized by consumers: A case of Turkey
AO Dedeoglu, I Savasci, K Ventura
ACR Asia-Pacific Advances, 2005
192005
YÖNETİM MODALARI VE YÖNETİM MODALARI LİTERATÜRÜNE YÖNELTİLEN ELEŞTİRİLER
AÖ Dedeoğlu
Ege Akademik Bakış Dergisi 8 (1), 2008
172008
DEĞİŞEN PAZARYERİNDE TÜKETİCİ VE TÜKETİMİN ROLÜNE İLİŞKİN YENİ YAKLAŞIMLAR: ORTAK-ÜRETİM (CO-PRODUCTION) VE ORTAK-YARATMA (CO-CREATION)
AÖ Dedeoğlu
Ege Stratejik Araştırmalar Dergisi 6 (2), 17-29, 2015
162015
Pazarlama Bilimdeki Gelişmeler Işığında İnternet Ortamında Pazarlama ve Tüketici Tutumları Araştırması, Dokuz Eylül Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Yayınlanmamış Doktora …
AÖ Dedeoğlu
Doktora Tezi, Dokuz Eylül Üniversitesi, 2001
122001
A new debate for Turkish physicians: e-detailing
K Ventura, M Baybars, AO Dedeoglu
Health Marketing Quarterly 29 (4), 362-377, 2012
112012
Pazarlama Bilimindeki Gelişmeler Işığında İnternet Ortamında Pazarlama ve Tüketici Eğilimleri Araştırması
A Dedeoğlu
Dokuz Eylül Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Yayınlanmamış Doktora …, 2001
112001
Consumer responses to swine flu (H1N1) threat and fear arousing communications: The case of turkey
AO Dedeoglu, K Ventura
The Customer is NOT Always Right? Marketing Orientationsin a Dynamic …, 2017
92017
A Room of Their Own: Oda as a Consumptionscape between Traditional and Modern
AÖ Dedeoğlu, AK Güzeler
Journal of Macromarketing 36 (2), 168-182, 2016
92016
Uluslararası Pazarlamada Bir Rekabetçi Üstünlük Alanı Olarak Deniz Ulaştırmacılığı
AG Cerit, H Kişi, F Yercan, AÖ Dedeoğlu
AG Cerit, H. Kişi, F. Yercan, A. Özhan Dedeoğlu. İzmir, Dokuz Eylül …, 1998
91998
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20