Takip et
Şule AYDIN
Şule AYDIN
Nevşehir HBV University
nevsehir.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Örgütsel stres yönetimi
Ş Aydın
Dokuz Eylül Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2004
3212004
Turizm sektöründe kadın çalışanların karşılaştıkları kariyer engelleri ve cam tavan sendromu: cam tavanı kırmaya yönelik stratejiler
ŞA TÜKELTÜRK, NŞ PERÇİN
Yönetim Bilimleri Dergisi 6 (2), 113-128, 2008
1262008
İş yerinde yaşanan psikolojik şiddetin yapısı ve boyutları: 4-5 yıldızlı otel işletmeleri örneği
Ş Aydın, E Özkul
Anadolu Üniversitesi, 2007
1212007
Otel İşletmelerinde Örgütsel Stres Faktörleri: 4-5 Yıldızlı Otel İşletmeleri Uygulaması
Ş Aydın
Dokuz Eylül Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2004
892004
Uludağ Üniversitesi Tıp Fakültesi hastanesi acil servisine başvuran hastaların özelliklerinin ve acil servis çalışmalarının değerlendirilmesi
T Aydın, ŞA Aydın, Ö Köksal, F Özdemir, S Kulaç, M Bulut
Akademik Acil Tıp Dergisi 9 (4), 163-8, 2010
772010
Örgütlerde yaşanan psikolojik şiddet sorunlarının konaklama işletmeleri açısından değerlendirilmesi
Ş Aydın, N Şahin, D Uzun
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 16 (2), 61-74, 2007
422007
Örgütsel güç’e ilişkin eleştirel bir çözümleme
Ş Aydın, R Coşkun
Akademik İncelemeler Dergisi (AID) 2 (2), 97-128, 2007
412007
Otel işletmelerinde kadınların üst ve tepe yönetime yükseltilmesinde cam tavan etkisi üzerine bir araştırma
Ş Aydın, E Özkul, GK Tandoğan, N Şahin
XV. Ulusal Yönetim ve Organizasyon Kongresi Bildirileri, Sakarya …, 2007
372007
Kriz ve stres yönetimi
Ş Aydın, Ö AŞ
Ankara: Detay Yayıncılık, 2008
352008
İlköğretim Okullarında Bilişim Teknolojileri Dersi Yeni Öğretim Programının Öğretmen Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi
Ş Aydın
Atatürk Üniversitesi, Erzurum, 2009
242009
Kongre turizmi ve Türkiye'nin kongre turizm potansiyeli
Ş Aydın
TC Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, Turizm …, 1997
221997
Yerel Yiyecekler Aracılığı İle Sürdürülebilir Destinasyonlar: Ayvacık Örneği
Ç ÖZKAN, Ş AYDIN
Journal of Tourism and Gastronomy Studies 335, 349, 2018
172018
The Role of the Employees in the Innovation of the Hotel Enterprises
BB Dedeoğlu, Ş Aydın, E Boğan
Anais Brasileiros de Estudos Turísticos: ABET 8 (3), 85-99, 2018
122018
Otel İşletmelerinde Performans Değerleme Sistemleri Üzerine Bir Araştırma: Çanakkale Örneği
T Güzel, Ş Aydın, ED ERİŞ
Dokuz Eylül Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2007
112007
KONAKLAMA İŞLETMELERİNDE İŞGÖRENLERİN PROSOSYAL ÖRGÜTSEL DAVRANIŞLARI ARASINDAKİ ETKİLEŞİMİ BELİRLEMEYE YÖNELİK BİR ARAŞTIRMA
S KANTEN, ŞA TÜKELTÜRK, M BARAN
Seyahat ve Otel İşletmeciliği Dergisi 5 (3), 0
8*
The nature and effects of mobbing at the hotel enterprises in Turkey
Ş Aydın, T Güzel, D Küçükaltan
International Education, Science, Economics and Technologies in the Global …, 2006
72006
Acil servise başvuran travma hastalarında rutin testlerin gerekliliğinin analizi
Ö Köksal, ŞE Çevik, ŞA Aydın, F Özdemir
62012
Toraks travmalı olgularda mortaliteyi etkileyen faktörler
Ş Emircan, H Özgüç, ŞA Aydın, F Özdemir, Ö Köksal, M Bulut
12011
General Overview of Hotel Sector in Context of Precursors and Results of Work-Family Conflicts
M Dursun, Ş Aydın
Contemporary Human Resources Management in the Tourism Industry, 275-303, 2019
2019
İŞ YERİNDE YASANAN PSİKOLOJİK ŞİDDETİN YAPISI VE BOYUTLARI: 4-5 YILDIZLI OTEL İŞLETMELERİ ÖRNEĞİ.
Ş Aydın, E Özkul
Anadolu University Journal of Social Sciences 7 (2), 2007
2007
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20