In-service teacher training: Problems of the teachers as learners Z Ayvaz-Tuncel, F Çobanoğlu International Journal of Instruction, 2018 | 127 | 2018 |
School administrators’ self-efficacy beliefs and leadership styles F Cobanoglu, U Yurek European Journal of Educational Research 7 (3), 555-565, 2018 | 111* | 2018 |
Child-friendly Schools: An Assessment of Secondary Schools F Çobanoğlu, Z Ayvaz-Tuncel, A Ordu Universal Journal of Educational Research 6 (3), 466-477, 2018 | 72 | 2018 |
Başarılı okulların anahtarı: etkili okul değişkenleri F Çobanoğlu, Y Badavan Pamukkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 114-134, 2017 | 63 | 2017 |
İlköğretim okullarında örgütsel kimlik ve örgütsel etkililik (Denizli ili örneği) F Çobanoğlu Yayımlanmamış Doktora Tezi, Hacettepe Üniversitesi, Ankara, 2008 | 60 | 2008 |
Değişim mantığını anlamak: akış ve dönüşüm olarak örgüt F Çobanoğlu Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 23 (23), 110-119, 2008 | 59 | 2008 |
Child-friendly schools: An assessment of kindergartens. F Cobanoglu, S Sevim International Journal of Educational Methodology 5 (4), 637-650, 2019 | 43 | 2019 |
İlköğretim yöneticilerinin dönüşümcü liderlik davranışları F Çobanoğlu Pamukkale Üniversitesi, 2003 | 43 | 2003 |
İlköğretim denetmenlerinin tükenmişlik düzeyleri ve nedenleri MB Uras, F Çobanoğlu Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 2011 | 31 | 2011 |
Teacher induction program: First experience in Turkey F Çobanoğlu, Z Ayvaz-Tuncel International Education Studies, 2018 | 16 | 2018 |
İş-yaşam dengesi: Öğretmen ve yöneticiler üzerinde bir çalışma F Çobanoğlu, SS Şarkaya, G Sertel Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi, 2019 | 13 | 2019 |
Mesleki eğitimin sorunlarına ilişkin işverenlerin görüşleri F Çobanoğlu, İ Tuncel International conference on new trends in education and their implications …, 2010 | 12 | 2010 |
İlköğretim 2. sınıflarda öğrenme-öğretme sürecinin betimlenmesine ilişkin bir durum çalışması T Üstündağ, Z Ayvaz, İTF ÇOBANOĞLU, F Çobanoğlu İlköğretim Online 7 (2), 349-360, 2008 | 12 | 2008 |
Gender Equality in Turkish Higher Education F Çobanoğlu International Journal of Higher Education, 2018 | 11 | 2018 |
İlköğretim okullarında görev yapan öğretmenlerin örgütsel sosyalleşme düzeyleri M Öğretir Pamukkale Üniversitesi, 2013 | 11 | 2013 |
İlköğretim okullarında örgütsel kimlik ve örgütsel etkililik düzeyi (Denizli ili örneği)(Yayımlanmamış doktora tezi) F Çobanoğlu Hacettepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, Ankara, 2008 | 11 | 2008 |
İlköğretim okullarında görev yapan öğretmenlerin örgütsel sosyalleşme düzeyleri F Çobanoğlu, M Öğretir Pegem Eğitim ve Öğretim Dergisi 5 (2), 149-166, 2015 | 9 | 2015 |
The key of successful schools: the correlates of school effectiveness F ÇOBANOĞLU, Y BADAVAN Pamukkale University Journal of Social Sciences Institute 2017, 2017 | 8 | 2017 |
Okul yöneticilerinin yönetsel ve sanal kaytarma davranışları arasındaki ilişki M KURUN, F Çobanoğlu IBAD Sosyal Bilimler Dergisi, 134-152, 2019 | 7 | 2019 |
İlköğretim okullarında görev yapan öğretmenlerin algıladıkları örgütsel destek düzeyleri F ÇOBANOĞLU, D DERİNBAY Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 40 (40), 176-190, 2011 | 7 | 2011 |