Evaluation of the Intensive English Language Teaching Program for the 5th Grade according to Teachers’ Views SE Küçüktepe, E Kerimoğlu International Journal of Progressive Education 17 (5), 14-32, 2021 | 5 | 2021 |
Sekizinci Sınıf 2018 İngilizce Dersi Öğretim Programının CIPP Modeline Göre Değerlendirilmesi: İstanbul Örneği E Kerimoğlu PQDT-Global, 2021 | 4 | 2021 |
Öğretmen Adaylarının Yabancı Dil Öğrenme Amaçları ve Yeterliliklerine Yönelik Düşünceleri: Marmara Üniversitesi Örneği E Kerimoğlu, L Deniz International Journal of Languages’ Education and Teaching 8 (2), 361-378, 2020 | 2 | 2020 |
Measuring student-to-student confirmation in the college classroom: A Turkish adaptation and validation study E Kerimoğlu, B Alcı, C Doenyas International Journal of Intercultural Relations 96, 101858, 2023 | 1 | 2023 |
How to Conduct a Metaevaluation?: A Metaevaluation Practice E Kerimoğlu, MNÖ Ülker, Ş Berk Canadian Journal of Program Evaluation 38 (1), 57-78, 2023 | 1 | 2023 |
İngilizce Drama Ekstra Programına İlişkin Okul Tabanlı İhtiyaç Analizi ve Program Tasarımı E Kerimoğlu, Y Erişen 11th International Congress on Curriculum and Instruction, 813-818, 2023 | | 2023 |
Ortaokul Düzeyindeki Özel Yetenekli Öğrencilerin Genişletilmiş Eğitim Faaliyetlerine Katılma Nedenleri E Kerimoğlu, B Bavlı 11th International Congress on Curriculum and Instruction, 759-764, 2023 | | 2023 |
Lisansüstü Öğrenim Gören Öğretmenlerin Öğretim Programına Bağlılıkları ve Bağlılıklarını Etkileyen Faktörler E Kerimoğlu, K Erdoğan, B Yücel-Toy 10th International Congress on Curriculum and Instruction, 2022 | | 2022 |
Öğretmen Adaylarının Program Okuryazarlıklarını Geliştirme: Anlamaya Dayalı Tasarım (UbD) Uygulaması E Kerimoğlu, S Altun 10th International Congress on Curriculum and Instruction, 2022 | | 2022 |
Bir devlet ortaokulunun ve bir özel ortaokulun öğrenme-öğretme süreçlerine bakış açılarının İngilizce dersi bağlamında incelenmesi E Kerimoğlu, S Altun VIII. International TURKCESS Congress on Education and Social Sciences, 2022 | | 2022 |
Öğrenci-Öğrenci Onay Ölçeğinin (ÖÖOÖ) Türkçeye Uyarlanması: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması E Kerimoğlu, B Alcı, C Doenyas VIII. International TURKCESS Congress on Education and Social Sciences, 2022 | | 2022 |
Preservice Teachers’ Efforts to Learn A Foreign Language and Methods They Use Learning A Foreign Language: Marmara University Sample E Kerimoğlu, L Deniz The Journal of International Social Research 13 (71), 775-785, 2020 | | 2020 |