Follow
Betül Yılmaz Atman
Title
Cited by
Cited by
Year
Zihin engelliler öğretmenlerinin hizmet içi eğitim ihtiyaçlarının belirlenmesi
N Karasu, Ç Aykut, B Yılmaz
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi, 15 (1 …, 2014
632014
Türkiye’de Okul Öncesi Kaynaştırma Konusunda Yapılan Araştırmalar Bize Neler Söylüyor?
H BAKKALOĞLU, B YILMAZ, N ALTUN-KÖNEZ, G YALÇIN
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 19 (1), 119-150, 2018
622018
Okul Öncesi Kaynaştırma Sınıflarının Kalitesi: Yordayıcı Değişkenler
H Bakkaloğlu, B Sucuoğlu, B Yılmaz
Eğitim ve Bilim 44 (129), 223-238, 2019
232019
Zihin Engellilerin Eğitimi Anabilim Dalı Öğretmen Yetiştirme Programı Üzerine Öğretmen Görüşlerinin İncelenmesi.
N Karasu, Ç Aykut, B Yılmaz
H.Ü. Eğitim Fakültesi Dergisi 29 (4), 129-142, 2014
232014
Okul öncesi kaynaştırmada kalite: Kapsam ve değerlendirme
B Yılmaz, N Karasu
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi 19 (1 …, 2018
172018
Okul Öncesi Kaynaştırma Sınıflarının Kalitesinin Değerlendirilmesi
B Yılmaz
Gazi Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2014
172014
Okul öncesi kaynaştırma sınıfı öğretmenlerine uygulama temelli koçluk ile sunulan mesleki gelişim programının sınıfların kalitesine, öğretmenlere ve çocuklara etkisinin incelenmesi
B Yılmaz
Gazi Üniversitesi, doktora tezi. Ankara, 2020
142020
Developing an Attitude Scale towards Special Education as a Teaching Profession: A Test Study.
MS Küçüközyigit, NA Könez, B Yilmaz
Journal of the International Society for Teacher Education 21 (2), 27-40, 2017
92017
Okul öncesi kaynaştırma sınıflarının kalitesini yordayan değişkenlerin incelenmesi
B YILMAZ, H BAKKALOĞLU, N SUCUOĞLU
Uluslararası Çağdaş Eğitim Araştırmaları Kongresi, 2016
62016
Okul öncesi kaynaştırma sınıflarının kalitesinin değerlendirilmesi [Evaluating preschool inclusive classrooms' quality in Turkey](Tez Numarası: 397446)[Yüksek lisans tezi, Gazi …
B Yılmaz
Yükseköğretim Kurulu Ulusal Tez Merkezi, 2014
42014
Sınıfa Girmeden Öğretmenliği Deneyimlemek: Özel Eğitim Öğretmen Adayları ve Uygulama Öğretim Elemanları Neler Söylüyor?
BY Atman, N Altun, AN Elçi, B Karaahmetoğlu
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi 21 (3), 1257-1287, 2023
22023
Türkiye’de Özel Eğitim Alanına İlişkin Araştırma Eğilimleri: 2004-2014 Dönemi Lisansüstü Tezlerin İçerik Analizi
U Özkubat, N Karasu, B Yılmaz, N Altun Könez
2
The factors predicting the developmental gains of children with and without disabilities in ınclusive preschools
N SUCUOĞLU, H BAKKALOĞLU, Ş DEMİR, B YILMAZ, Z ERTÜRK
12016
EBEVEYNLERİN OTİZM GÜNDÜZ BAKIM REHABİLİTASYON VE AİLE DANIŞMANLIĞI MERKEZLERİNDEN ALDIKLARI HİZMETLERE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ
Ö Yağcıoğlu, BY Atman
Sosyal Politika Çalışmaları Dergisi 23 (61), 833-857, 2023
2023
Küçük Değişiklikler, Büyük Farklılıklar Kapsayıcı Okul Öncesi Sınıflar İçin Öğretimsel Uyarlamalar
A Elçi, B Karaahmetoğlu, G Açıkgöz, G Apaydın, B Yılmaz Atman
Nobel Yayın Dağıtım, 2023
2023
PANDEMİ GELİP GEÇİYORKEN ÖZEL EĞİTİM ÖĞRETMENLİĞİ ÖĞRENCİLERİNİN UZAKTAN EĞİTİM DENEYİMLERİ
A Elçi, G Açıkgöz, B Karaahmetoğlu, N Altun, B Yılmaz Atman
2023
Okul Öncesi Öğretmenlerinin Kapsayıcı STEM Uygulamalarına Yönelik Görüşlerinin Belirlenmesi
F Ünal, B Yılmaz Atman
Ankara Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, Haziran 2023, 2023
2023
Özel Eğitim ve Oyunlaştırma
İ AKÇAYIR, B YILMAZ ATMAN
Nobel Akademik Yayıncılık, 2022
2022
Erken Çocukluk Eğitim Ortamlarının Kapsayıcılık Bakımından İncelenmesi
B Yılmaz
Uluslararası Kapsayıcı Erken Çocukluk Eğitimi Konferansı, Mart 2020, 2020
2020
Reflection of Inclusive Early Childhood Education Quality Components on Preschool Institution Standards
B Yılmaz
IV. International Teacher Education and Accreditation Congress Proceeding …, 2020
2020
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20