Takip et
ibrahim Alkara
ibrahim Alkara
bilecik.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Aile işletmelerinde kurumsallaşmaya verilen önem ve turizm sektöründeki konaklama işletmeleri üzerine bir araştırma (Alanya ve Eskişehir örneği)
İ Alkara
Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2006
922006
Sosyal Medya Kullanımının Tüketici Davranışları Üzerindeki Etkisi: Bilecik Bursa Eskişehir Örneği
İ ALKARA
IBAD Sosyal Bilimler Dergisi, 415-446, 2021
72021
Genetiği Değiştirilmiş (GD) Ürünlere Yönelik Tüketici Davranışlarını Etkileyen Faktörler: Eskişehir’de Bir Uygulama
İ Alkara
Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2013
62013
YENİ DİJİTAL ÜRÜNLER ÜZERİNE BİR İNCELEME: METAVERSE VE NFT ÖRNEKLERİ
İ Alkara
DİJİTAL ETKİLEŞİMLER Sektörel Yansımaları 1, Editör: İnci Merve Altan, 171-196, 2022
42022
GENETİĞİ DEĞİŞTİRİLMİŞ (GD) GIDA ÜRÜNLERİNE YÖNELİK SATIN ALMA NİYETİNİ ETKİLEYEN TUTUM FAKTÖRLERİ
İ Alkara, M Argan
Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi, Sayı: 17, Ocak 2016, ss. 1-231 …, 2016
3*2016
BITCOIN’IN YENİ BİR FİNANSAL ÜRÜN OLARAK BENİMSENMESİ VE YAYGINLAŞMASINDA DESTEKLEYİCİ VE ENGELLEYİCİ OLAN UNSURLAR: BANKA ÇALIŞANLARI ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
A POLAT, A Faruk, İ ALKARA, Y TÜRKER
Finansal Araştırmalar ve Çalışmalar Dergisi 12 (23), 566-600, 2020
22020
ve Alkara
M Kiracı
İ, 2009
22009
Aile İşletmelerinde Yaşanan Pazarlama ve Markalaşma Sorunları: Bozüyük TSO Üyeleri Üzerine Bir Araştırma
İ Alkara, A Arıcı
İşletme Araştırmaları Dergisi 11 (3), 1313-1331, 2019
12019
VERİLEN ÖNEM VE TURİZM SEKTÖRÜNDEKİ KONAKLAMA İŞLETMELERİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA: ALANYA-ESKİŞEHİR ÖRNEĞİ
M KİRACI, İ ALKARA
Afyon Kocatepe Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi 11 …, 2009
12009
ARTIFICIAL INTELLIGENCE IN AGRICULTURAL MARKETING
İ Alkara
The Essentials of Today's Marketing 2, 145-168, 2023
2023
İşletmelerde Yeşil Dönüşüm ve Sürdürülebilir Pazarlama Uygulamaları
AS Alkara İbrahim
Endüstriyel Sürdürülebilirlik ve Döngüsel Ekonomi Uygulamaları: Dünyadan ve …, 2023
2023
Otomotiv Sektöründe Yeşil Dönüşüm ve Döngüsel Ekonomi Uygulamaları
AT Alkara İbrahim
Endüstriyel Sürdürülebilirlik ve Döngüsel Ekonomi Uygulamaları: Dünyadan ve …, 2023
2023
Lojistik Sektöründe Yeşil Dönüşüm Ve Sürdürülebilirlik Uygulamaları
TH Alkara İbrahim
Endüstriyel Sürdürülebilirlik ve Döngüsel Ekonomi Uygulamaları: Dünyadan ve …, 2023
2023
BIST Sürdürülebilirlik Endeksinde Yer Alan İşletmelerin Sosyal Medya Paylaşımları Üzerine Bir Araştırma
ÇM Alkara İbrahim
İŞLETME ARAŞTIRMALARI DERGİSİ 15 (3), 2065-2083, 2023
2023
Genetiği Değiştirilmiş Ürünlere Yönelik Tüketici Davranışları: Eskişehir'de Bir Araştırma
AM Alkara İbrahim
2022
A RESEARCH ON CONSUMERS’ ATTITUDES TOWARDS HALAL CERTIFIED PRODUCTS
İ Alkara
Theory and Researchin Social, Human andAdministrative Sciences, 295-312, 2022
2022
Pandemi Sonrası Dijitalleşme Ve Mobil Pazarlama: Kavramsal Bir İnceleme
İ Alkara
Dijital Dönüşüm ve İşletmecilik, Editörler:Gözde Koca, Özüm Eğilmez, 223-258, 2021
2021
Dijital Pazarlama Kavramı ve Sigortacılık Sektöründe Bir Araştırma
İ Alkara
Pazarlama İletişimi ve Finansal hizmetlerde Dijitalleşme, Editör ibrahim …, 2020
2020
Yeni Bir Finansal Ürün Olarak Bitcoin: Banka Çalışanları Üzerinde Bir Araştırma
A Polat, F Akın, İ Alkara, Y Türker
Bilecik Şeyh Edebali Üniversitesi, Bilimsel Araştırma Projeleri Koordinatörlüğü, 2019
2019
Importance of Branding in the Ceramic Sector: A Research in Bilecik
İ Alkara
International Journal of Scientific and Technological Research 5 (1), 93-107, 2019
2019
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20