Problem Solving Skills of Secondary School Students B Bal İncebacak, E Ersoy China-USA Business Review 15 (6), 275-285, 2016 | 72 | 2016 |
Finlandiya, Almanya, Singapur ve Türkiye’nin eğitim sistemleri açısından kademeler arası geçiş sistemlerinin karşılaştırılması EB Belgin Bal Çukurova Üniversitesi Türkoloji Makale Bilgi Sistemi Uluslararası Konferans …, 2014 | 50* | 2014 |
Analysis of mathematical reasoning ability of the grade 7 students according to TIMSS B Bal-İncebacak, E Ersoy The Journal of International Social Research 9 (46), 474-481, 2016 | 35* | 2016 |
TÜRKÇE DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMLARINDA YARATICI DÜŞÜNME BAL Belgin Turkish Studies-İnternational Periodical For The Language, Literature and …, 2014 | 18* | 2014 |
MATEMATİK NEDEN BENİ KAYGILANDIRIR? BB İncebacak, E Ersoy HAYEF Journal of Education 13 (2), 1-15, 2016 | 17 | 2016 |
Yaratıcı Drama ile Öğretim Uygulamasına Yönelik Öğrenci Görüşleri B Bal İncebacak, A Sarışan Tungaç, S Yaman Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 6 (1), 214-248, 2017 | 16* | 2017 |
Creative Problem Solving Skills Of Secondary School Students EE Belgin BAL İNCEBACAK Necatibey Faculty of Education Electronic Journal of Science and Mathematics …, 2018 | 15* | 2018 |
The relation between intellectual risk-taking regarding science classes and test anxiety inventory of secondary school B Bal-İncebacak, S Yaman, A Sarışan-Tungaç South African Journal of Education 39 (1), 2019 | 14 | 2019 |
STEM Eğitimine Yönelik Umut ve Hedefler Ölçeği Uyarlaması: Geçerlik ve Güvenilirlik Çalışması S Yaman, AS Tungaç, BB İncebacak Kastamonu Eğitim Dergisi 27 (3), 1273-1290, 2019 | 13* | 2019 |
Sınıf öğretmenlerinin gözünden eğitimde yenilik ve inovasyon kavramlarına bir bakış: Metafor analizi BB İncebacak, AS Tungaç, S Yaman Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Türk Dünyası Uygulama ve Araştırma Merkezi …, 2018 | 13* | 2018 |
Müzede drama: Heykel ve imgelem kavramı BB İncebacak Bartın University Journal of Faculty of Education 4 (2), 306-318, 2015 | 13 | 2015 |
Sosyal bilgiler öğretimi: öğretmenim “iyi ki var” BB İncebacak, Z Tangülü Sakarya University Journal of Education 5 (3), 52-66, 2015 | 13 | 2015 |
STUDENTS'VIEWS OF SCIENTIFIC INQUIRY IN A CREATIVE DRAMA ACTIVITY A Sarışan Tungaç, S Yaman, B Bal-Incebacak Journal of Baltic Science Education 17 (3), 2018 | 12 | 2018 |
The effect of environmental education projects on third grade primary school students’ attitudes towards forest A Sarışan-Tungaç, S Yaman, B Bal-İncebacak Alan Eğitimi Araştırmaları Dergisi (ALEG) 3 (11), 41-50, 2017 | 12* | 2017 |
Ortaokul Öğrencilerinin PISA Soruları Karşısında Muhakeme Etme Becerileri BB İncebacak, E Ersoy İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 19 (2), 269-292, 2018 | 11 | 2018 |
Mathematical Reasoning Skills Of 7th Grade Students B Ersoy, Esen, Bal-İncebacak International Online Journal of Educational Sciences 9 (1), 262-275, 2017 | 9* | 2017 |
The evaluation of the problem solving in mathematics course according to student views E Ersoy, B Bal-Incebacak ITM Web of Conferences 13, 01012, 2017 | 9 | 2017 |
Öğretmen Niteliklerinin Belirlenmesinde Paydaşların Görüşleri S YAMAN, BBAL İNCEBACAK, AS TUNGAÇ Ahmet Keleşoğlu Eğitim Fakültesi Dergisi 4 (2), 376-397, 2022 | 7 | 2022 |
Development of a Mathematical Language Scale in Fraction Teaching (MLSFT) BBAL İNCEBACAK, E Ersoy Participatory Educational Research 9 (2), 71-87, 2022 | 7 | 2022 |
İlköğretim 4. sınıf Türkçe ders kitabında bulunan metinlerdeki cümlelerin incelenmesi ve Türkçe öğretimi açısından değerlendirilmesi B Bal Erzincan Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / İlköğretim Ana Bilim …, 2013 | 7 | 2013 |