Bireysel çalgı keman derslerinde çevrilmiş öğrenme modelinin uygulanması G Sever Eğitimde Nitel Araştırmalar Dergisi 2 (2), 27-41, 2014 | 95 | 2014 |
The application of flipped learning model on individual violin lessons G Sever Journal of Qualitative Research in Education 2 (2), 27-42, 2014 | 13 | 2014 |
Zihinsel hazırlık çalışmalarının keman performansına etkisi G Sever Yayımlanmamış doktora tezi, Ankara: Gazi Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2011 | 13 | 2011 |
Erken keman eğitimi veren öğretmenlerin (5-7 yaş) başlangıç düzeyinde sık karşılaştıkları sorunlar ve çözüm önerileri G Sever Yayımlanmamış Yüksek Lisans Tezi. Ankara: Gazi Üniversitesi Eğitim Bilimleri …, 2006 | 13 | 2006 |
STUDENTS'SELF-ASSESSMENTS REGARDING THE EFFECTS OF FLIP LEARNING PRACTICE IN MUSIC LESSONS. S SEVER, G SEVER Electronic Turkish Studies 12 (18), 2017 | 10 | 2017 |
Suzuki öğretmen yetiştirme sisteminin incelenmesi G SEVER Kastamonu Eğitim Dergisi 27 (1), 37-46, 2019 | 6 | 2019 |
Müzik dersinde çevrilmiş öğrenmeye ilişkin bir ölçek geliştirme çalışması S Sever, G Sever Ankara University Journal of Faculty of Educational Sciences (JFES) 51 (1 …, 2018 | 6 | 2018 |
Müzik eğitimi anabilim dallarında yapılan bireysel çalgı eğitimi derslerinin “bire bir” yapılmasının önemi. 2 Ş Çilden, G Sever Uluslar Arası Sanat Sempozyumu, Sözlü Sunum. Gazi Üniversitesi, Ankara, 2015 | 6 | 2015 |
Online course adaptation process of Suzuki early childhood education program G Sever Turkish Journal of Education 10 (3), 195-210, 2021 | 5 | 2021 |
Opinions of Teachers on the Implementation of the Orff-SchulwerkApproach in Online Lessons G Sever International Online Journal of Educational Sciences 13 (4), 2021 | 5 | 2021 |
Kemanda detaşe yay tekniği için öğrenme-öğretme modeli geliştirilmesi G Sever Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 32 (3), 630-642, 2017 | 5 | 2017 |
Müzik Eğitimi Anabilim Dalı Öğrencilerinin Farabi Değişim Programına Yönelik Görüşleri. G SEVER Journal of Faculty of Educational Sciences 48 (1), http://dergiler.ankara …, 2015 | 5 | 2015 |
MÜZİK DERSİNDE ÇEVRİLMİŞ ÖĞRENME UYGULAMASININ ÖĞRENCİLERİN ÖZDEĞERLENDİRME DURUMLARINA ETKİSİ G SEVER, S SEVER Turkish Studies (Elektronik) 12 (18), 505-522, 2017 | 4 | 2017 |
Müzik Performansının Alt Beceri Alanlarına İlişkin Profesyonel Müzisyenler ve Öğrencilerin Algıları G Sever Turkish Studies, 2017 | 4* | 2017 |
Çalgısal belleğin geliştirilmesinde zihinsel hazırlık çalışmalarının rolü G SEVER, Ş ÇİLDEN Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 15 (28), 19-32, 2012 | 4 | 2012 |
The effect of the QR code game on motivation in suzuki violin lessons G Sever International Online Journal of Educational Sciences 12 (4), 2020 | 3 | 2020 |
İlköğretim okulları düzeyinde düzenlenen özengen klasik müzik yarışmalarınınamaçları açısından değerlendirilmesi G Sever Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 2016 | 3 | 2016 |
Erken çocukluk dönemine seslenen müzikle ilgili çocuk kitaplarının içerik, müziksel kavramlar ve görselleri açısından incelenmesi G Sever, G Karaman Benli Journal of Early Childhood Studies 6 (1), 2022 | 2 | 2022 |
Mobile learning in Suzuki violin lessons: A study of QR code game G Sever Journal of Education and Training Studies 7, 2019 | 2 | 2019 |
Teachers’ Views on Providing Motivation Based on ARCS Model in Online Musical Instrument Education H Teke, G Sever International Journal of Education and Literacy Studies 11 (2), 13-21, 2023 | 1 | 2023 |