Takip et
Gülşah Sever
Gülşah Sever
gazi.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Bireysel çalgı keman derslerinde çevrilmiş öğrenme modelinin uygulanması
G Sever
Eğitimde Nitel Araştırmalar Dergisi 2 (2), 27-41, 2014
952014
The application of flipped learning model on individual violin lessons
G Sever
Journal of Qualitative Research in Education 2 (2), 27-42, 2014
132014
Zihinsel hazırlık çalışmalarının keman performansına etkisi
G Sever
Yayımlanmamış doktora tezi, Ankara: Gazi Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2011
132011
Erken keman eğitimi veren öğretmenlerin (5-7 yaş) başlangıç düzeyinde sık karşılaştıkları sorunlar ve çözüm önerileri
G Sever
Yayımlanmamış Yüksek Lisans Tezi. Ankara: Gazi Üniversitesi Eğitim Bilimleri …, 2006
132006
STUDENTS'SELF-ASSESSMENTS REGARDING THE EFFECTS OF FLIP LEARNING PRACTICE IN MUSIC LESSONS.
S SEVER, G SEVER
Electronic Turkish Studies 12 (18), 2017
102017
Suzuki öğretmen yetiştirme sisteminin incelenmesi
G SEVER
Kastamonu Eğitim Dergisi 27 (1), 37-46, 2019
62019
Müzik dersinde çevrilmiş öğrenmeye ilişkin bir ölçek geliştirme çalışması
S Sever, G Sever
Ankara University Journal of Faculty of Educational Sciences (JFES) 51 (1 …, 2018
62018
Müzik eğitimi anabilim dallarında yapılan bireysel çalgı eğitimi derslerinin “bire bir” yapılmasının önemi. 2
Ş Çilden, G Sever
Uluslar Arası Sanat Sempozyumu, Sözlü Sunum. Gazi Üniversitesi, Ankara, 2015
62015
Online course adaptation process of Suzuki early childhood education program
G Sever
Turkish Journal of Education 10 (3), 195-210, 2021
52021
Opinions of Teachers on the Implementation of the Orff-SchulwerkApproach in Online Lessons
G Sever
International Online Journal of Educational Sciences 13 (4), 2021
52021
Kemanda detaşe yay tekniği için öğrenme-öğretme modeli geliştirilmesi
G Sever
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 32 (3), 630-642, 2017
52017
Müzik Eğitimi Anabilim Dalı Öğrencilerinin Farabi Değişim Programına Yönelik Görüşleri.
G SEVER
Journal of Faculty of Educational Sciences 48 (1), http://dergiler.ankara …, 2015
52015
MÜZİK DERSİNDE ÇEVRİLMİŞ ÖĞRENME UYGULAMASININ ÖĞRENCİLERİN ÖZDEĞERLENDİRME DURUMLARINA ETKİSİ
G SEVER, S SEVER
Turkish Studies (Elektronik) 12 (18), 505-522, 2017
42017
Müzik Performansının Alt Beceri Alanlarına İlişkin Profesyonel Müzisyenler ve Öğrencilerin Algıları
G Sever
Turkish Studies, 2017
4*2017
Çalgısal belleğin geliştirilmesinde zihinsel hazırlık çalışmalarının rolü
G SEVER, Ş ÇİLDEN
Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 15 (28), 19-32, 2012
42012
The effect of the QR code game on motivation in suzuki violin lessons
G Sever
International Online Journal of Educational Sciences 12 (4), 2020
32020
İlköğretim okulları düzeyinde düzenlenen özengen klasik müzik yarışmalarınınamaçları açısından değerlendirilmesi
G Sever
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 2016
32016
Erken çocukluk dönemine seslenen müzikle ilgili çocuk kitaplarının içerik, müziksel kavramlar ve görselleri açısından incelenmesi
G Sever, G Karaman Benli
Journal of Early Childhood Studies 6 (1), 2022
22022
Mobile learning in Suzuki violin lessons: A study of QR code game
G Sever
Journal of Education and Training Studies 7, 2019
22019
Teachers’ Views on Providing Motivation Based on ARCS Model in Online Musical Instrument Education
H Teke, G Sever
International Journal of Education and Literacy Studies 11 (2), 13-21, 2023
12023
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20