Bilim ve Sanat Merkezlerinde Matematik Öğretiminde Propleme Dayalı Öğrenme Aİ Boran, R Aslaner İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 9 (15), 15-32, 2008 | 140* | 2008 |
Effects of Geogebra supported micro teaching applications and technological pedagogical content knowledge (TPACK) game practices on the TPACK levels of prospective teachers K Açıkgül, R Aslaner Education and Information Technologies, 1-25, 2020 | 60 | 2020 |
2005’ten 2018’e Ortaokul Matematik Dersi Öğretim Programlarının Değerlendirilmesi A İlhan, R Aslaner Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 46 (46), 394-415, 2019 | 47* | 2019 |
İlköğretim matematik öğretmen adaylarının TPAB güven algılarının incelenmesi K Açıkgül, R Aslaner Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 17 (1), 118, 2015 | 44* | 2015 |
Bilgisayar destekli öğretim ve matematik öğretmen adayları: Bir literatür incelemesi K Açıkgül, R Aslaner Inonu University Journal of Educational Sciences Institute 1 (1), 41-51, 2014 | 29 | 2014 |
Matematik öğretmen adaylarının, iyi bir matematik öğretmeninin nasıl olması gerektiğine yönelik görüşlerinin incelenmesi E Kükey, R Aslaner International e-Journal of Educational Studies (IEJES) 1 (1), 1-11, 2017 | 17* | 2017 |
Birinci sınıf öğretmen adaylarının matematiğe yönelik tutumlarının bazı değişkenlere göre incelenmesi A Boran, R Aslaner, C Çakan Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT) 4 (1), 2013 | 17 | 2013 |
Investigation relations between the technological pedagogical content knowledge efficacy levels and self-efficacy perception levels of pre-service mathematics teachers K Açıkgül, R Aslaner Çukurova University Faculty of Education Journal 48 (1), 1-31, 2019 | 16 | 2019 |
Geometri konularının öğretiminde dinamik geometri yazılımı kullanımının ilköğretim matematik öğretmen adaylarının görsel matematik okuryazarlık algı düzeylerine etkisinin … A İlhan, R Aslaner Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi 11 (2 …, 2017 | 13* | 2017 |
Analysis of the Correlations Between Visual Mathematics Literacy Perceptions, Reasoning Skills on Geometric Shapes and Geometry Performances of Pre-Service Mathematics Teachers A İLHAN, R ASLANER Participatory Educational Research 8 (1), 90-108, 2021 | 12 | 2021 |
Matematiksel Düşünmenin Varsayımda Bulunma Bileşenine Yönelik Olarak Ortaokul Öğrencilerinin Kullandıkları Problem Çözme Stratejilerinin İncelenmesi E KÜKEY, R ASLANER, T TUTAK Journal of Computer and Education Research 7 (13), 146-170, 2019 | 12 | 2019 |
Examination of mathematics teacher candidates' reasoning skills on geometric shapes in terms of university and class level variables A İlhan, R Aslaner İnönü University Journal of the Faculty of Education 19 (2), 82-97, 2018 | 12* | 2018 |
Bilgisayar Destekli Matematik Öğretiminin Öğrencilerin Matematik Tutumuna Etkisi: Bir Meta-Analiz Çalışması F ÖZDEMİR, R ASLANER, K AÇIKGÜL İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi 7 (13), 18-40, 2020 | 10 | 2020 |
Ortaokul Matematik Derslerinde İşbirlikli Öğrenmenin Kullanılmasına İlişkin Öğretmen Görüşleri E Macit, R Aslaner Fen Matematik Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Dergisi 2 (2), 134-157, 2019 | 8 | 2019 |
Öğretmen adaylarının kâğıt-kalem ve dinamik geometri yazılımı kullanarak geometrik yer problemlerini çözüm süreçlerinin incelenmesi. K Açıkgül, R Aslaner Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 2015 (2), 468-512, 2015 | 8* | 2015 |
On the geometry of null curves in the Minkowski 4-space R Aslaner, Aİ Boran Turkish Journal of Mathematics 33 (3), 265-272, 2009 | 7 | 2009 |
Infinitesimal motions on Santilli-Sourlas-Tsagas isomanifolds R Aslander, S Keles Algebra, Groups and Geometries 15 (4), 545-561, 1998 | 7 | 1998 |
The effect of the computer-aided mathematics teaching on the students’ attitudes towards mathematics: A meta-analysis study F Özdemir, R Aslaner, K Açıkgül Inonu University Journal of the Graduate School of Education 7 (13), 18-40, 2020 | 6 | 2020 |
Altın Üçgen ve Düzgün Beşgen Üzerinde Oluşan Altın Üçgenlerin Bir Dinamik Geometri Yazılımı ile Araştırılması R ASLANER, S BAKAN Erciyes Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü Fen Bilimleri Dergisi 36 (2 …, 2020 | 5 | 2020 |
Dinamik Geometri Yazılımları Kullanımının Matematik Öğretmeni Adaylarının Başarılarına Etkisi ve Öğretim Süreci Hakkındaki Görüşleri A İLHAN, R ASLANER Turkish Journal of Educational Studies 7 (2), 99-129, 2020 | 5 | 2020 |