Follow
Recep Aslaner
Recep Aslaner
Verified email at inonu.edu.tr
Title
Cited by
Cited by
Year
Bilim ve Sanat Merkezlerinde Matematik Öğretiminde Propleme Dayalı Öğrenme
Aİ Boran, R Aslaner
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 9 (15), 15-32, 2008
140*2008
Effects of Geogebra supported micro teaching applications and technological pedagogical content knowledge (TPACK) game practices on the TPACK levels of prospective teachers
K Açıkgül, R Aslaner
Education and Information Technologies, 1-25, 2020
602020
2005’ten 2018’e Ortaokul Matematik Dersi Öğretim Programlarının Değerlendirilmesi
A İlhan, R Aslaner
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 46 (46), 394-415, 2019
47*2019
İlköğretim matematik öğretmen adaylarının TPAB güven algılarının incelenmesi
K Açıkgül, R Aslaner
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 17 (1), 118, 2015
44*2015
Bilgisayar destekli öğretim ve matematik öğretmen adayları: Bir literatür incelemesi
K Açıkgül, R Aslaner
Inonu University Journal of Educational Sciences Institute 1 (1), 41-51, 2014
292014
Matematik öğretmen adaylarının, iyi bir matematik öğretmeninin nasıl olması gerektiğine yönelik görüşlerinin incelenmesi
E Kükey, R Aslaner
International e-Journal of Educational Studies (IEJES) 1 (1), 1-11, 2017
17*2017
Birinci sınıf öğretmen adaylarının matematiğe yönelik tutumlarının bazı değişkenlere göre incelenmesi
A Boran, R Aslaner, C Çakan
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT) 4 (1), 2013
172013
Investigation relations between the technological pedagogical content knowledge efficacy levels and self-efficacy perception levels of pre-service mathematics teachers
K Açıkgül, R Aslaner
Çukurova University Faculty of Education Journal 48 (1), 1-31, 2019
162019
Geometri konularının öğretiminde dinamik geometri yazılımı kullanımının ilköğretim matematik öğretmen adaylarının görsel matematik okuryazarlık algı düzeylerine etkisinin …
A İlhan, R Aslaner
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi 11 (2 …, 2017
13*2017
Analysis of the Correlations Between Visual Mathematics Literacy Perceptions, Reasoning Skills on Geometric Shapes and Geometry Performances of Pre-Service Mathematics Teachers
A İLHAN, R ASLANER
Participatory Educational Research 8 (1), 90-108, 2021
122021
Matematiksel Düşünmenin Varsayımda Bulunma Bileşenine Yönelik Olarak Ortaokul Öğrencilerinin Kullandıkları Problem Çözme Stratejilerinin İncelenmesi
E KÜKEY, R ASLANER, T TUTAK
Journal of Computer and Education Research 7 (13), 146-170, 2019
122019
Examination of mathematics teacher candidates' reasoning skills on geometric shapes in terms of university and class level variables
A İlhan, R Aslaner
İnönü University Journal of the Faculty of Education 19 (2), 82-97, 2018
12*2018
Bilgisayar Destekli Matematik Öğretiminin Öğrencilerin Matematik Tutumuna Etkisi: Bir Meta-Analiz Çalışması
F ÖZDEMİR, R ASLANER, K AÇIKGÜL
İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi 7 (13), 18-40, 2020
102020
Ortaokul Matematik Derslerinde İşbirlikli Öğrenmenin Kullanılmasına İlişkin Öğretmen Görüşleri
E Macit, R Aslaner
Fen Matematik Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Dergisi 2 (2), 134-157, 2019
82019
Öğretmen adaylarının kâğıt-kalem ve dinamik geometri yazılımı kullanarak geometrik yer problemlerini çözüm süreçlerinin incelenmesi.
K Açıkgül, R Aslaner
Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 2015 (2), 468-512, 2015
8*2015
On the geometry of null curves in the Minkowski 4-space
R Aslaner, Aİ Boran
Turkish Journal of Mathematics 33 (3), 265-272, 2009
72009
Infinitesimal motions on Santilli-Sourlas-Tsagas isomanifolds
R Aslander, S Keles
Algebra, Groups and Geometries 15 (4), 545-561, 1998
71998
The effect of the computer-aided mathematics teaching on the students’ attitudes towards mathematics: A meta-analysis study
F Özdemir, R Aslaner, K Açıkgül
Inonu University Journal of the Graduate School of Education 7 (13), 18-40, 2020
62020
Altın Üçgen ve Düzgün Beşgen Üzerinde Oluşan Altın Üçgenlerin Bir Dinamik Geometri Yazılımı ile Araştırılması
R ASLANER, S BAKAN
Erciyes Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü Fen Bilimleri Dergisi 36 (2 …, 2020
52020
Dinamik Geometri Yazılımları Kullanımının Matematik Öğretmeni Adaylarının Başarılarına Etkisi ve Öğretim Süreci Hakkındaki Görüşleri
A İLHAN, R ASLANER
Turkish Journal of Educational Studies 7 (2), 99-129, 2020
52020
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20