MÜZİKSEL ALGILAMA İŞİTME, OKUMA, YAZMA SES VE ÇALGI YETENEĞİ ARASINDAKİ İLİŞKİLERİN FARKLI DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ AS Ece, S Kaplan Kastamonu Eğitim Dergisi 16 (1), 285-296, 2008 | 34 | 2008 |
Özel yetenek sınavına giren lise öğrencilerinin kaygı düzeylerinin incelenmesi N Sazak, AS ECE Süleyman Demirel Üniversitesi Burdur Eğitim Fakültesi Dergisi 5 (8), 102-113, 2004 | 31 | 2004 |
Kültürel değerlerin aktarılmasında çocuk tekerlemeleri" tekerlemelerimizi biliyor muyuz?" DA Bariş, AS Ece Değerler eğitimi dergisi 13 (29), 343-368, 2015 | 28 | 2015 |
MEZUN OLDUKLARI LİSE TÜRLERİNE GÖRE MÜZİK EĞİTİMİ ANABİLİM DALI ÖĞRENCİLERİNİN BAŞARI DURUMLARININ İNCELENMESİ AS Ece, AS Bilgin İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 8 (13), 113-130, 2007 | 27 | 2007 |
Türkiye’de lisansüstü düzeyde yapılan disiplinler arası müzik araştırmaları ve sonuçları AS Ece, C Çeşit Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi 4 (17), 599-617, 2011 | 26 | 2011 |
Özel yetenek sınavlarında ÖSS & AOÖB puanlarının yerleştirme puanları içerisindeki yeri ve adayların ÖSS puanları ile akademik ortalamaları arasındaki ilişkilerin incelenmesi … AS Ece, N Sazak Ulusal Muzik Eğitimi Sempozyumu Bildirisi, 26-28, 2006 | 22 | 2006 |
ÇOKSESLİ TÜRK MÜZİĞİ BESTECİLERİ İLE İLGİLİ LİSANSÜSTÜ TEZ VE YAYINLAR ANTOLOJİSİ AS Ece Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 9 (2), 148-164, 2007 | 20 | 2007 |
Özel yetenek sınavlarında ÖSS puanı ile yetenek puanları (işitme alanı, ses alanı, çalgı alanı) arasındaki ilişkilerin incelenmesi AS Ece, N Sazak Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 2006 | 20 | 2006 |
Çağdaş Türk bestecilerinin viyola eserleri ve bu eserlerin mesleki müzik eğitimi veren kurumlardaki viyola eğitimcileri tarafından tanınma, eğitim amaçlı kullanılma ve … AS Ece Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi 22 (3), 2002 | 20 | 2002 |
Bilimsel dergilerde yayınlanan müzik makaleleri (bir bibliyografya denemesi)(2000-2006) AS Ece Bolu Abant İzzet Baysal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 2 (15 …, 2007 | 19 | 2007 |
Özel yetenek sınavlarında yerleştirmeye esas olan puan ve katsayıların alan ve alan dışından gelen adaylara yansıması (Karşılaştırmalı durum saptaması) AS Ece Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 13, 121-132, 2007 | 18 | 2007 |
Zihinsel yetersizliği olan çocuklara günlük yaşam becerilerinin öğretiminde video ile model olma ve şarkıyla video model olmanın etkililik ve verimliliklerinin karşılaştırılması T Ertekin, AS Ece, A Yıkmış Kalem Uluslararası Eğitim ve İnsan Bilimleri Dergisi, 2017 | 16 | 2017 |
Cumhuriyet’ten günümüze toplumsal kültürel değişim sürecinde müzik ve müzik eğitimi. 38 DA Barış, AS Ece Uluslar arası Asya ve Kuzey Afrika Çalışmaları Kongresi (ICANAS), 10-15, 2007 | 14 | 2007 |
Müzik özel yetenek seçme sınavının puanlayıcılar arası güvenilirlik çalışması AS Ece, S Kaplan Milli Eğitim, 2008 | 12 | 2008 |
ULUSAL VE ULUSLARARASI ALANDAKİ BAŞLANGIÇ VİYOLA METOT KİTAPLARININ İNCELENMESİ AS ECE, ECDBB KINIKLI The Journal of Academic Social Science Studies 6 (6 Issue 5), 937-959, 2019 | 11 | 2019 |
1904-2004 Yılları Arasında Çağdaş Türk Bestecilerinin Biyografik Özellikleri ve Eğitim Süreçleri AS Ece Abant İzzet Baysal üniversitesi eğitim fakültesi dergisi 6 (3), 2006 | 10 | 2006 |
Zihin Engelli Çocuklara Öz Bakım Becerilerinin Şarkı Yoluyla Öğretilmesi Teaching Self-Care Skills To Mentally Retarded Children With The Song M ÜNAL, AS ECE, A YIKMIŞ Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 8 (17), 139-153, 2016 | 9 | 2016 |
Research İnto Problem Solving Abilities And Self-esteem Levels Of High School Students Who Have Taken Art Education And Who Have Not C Çeşit, AS Ece, H Kafadar International online journal of educational sciences 4 (3), 2020 | 8 | 2020 |
Reading notation with Gestalt perception principles: Gestalt algı ilkeleri ile notasyon okuma S Eden Ünlü, AS Ece Journal of Human Sciences 16 (4), 1104-1120, 2019 | 8 | 2019 |
The Effects of Reading with Music on Reading Comprehension Global Journal on Humanites & Social Sciences O Erten, AS Ece, A Eren Global Journal on Humanities & Social Sciences 1, 619-627, 2015 | 8 | 2015 |