Takip et
Raife Meltem YETKİN ÖZBÜK
Raife Meltem YETKİN ÖZBÜK
akdeniz.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
What influences consumer food waste behavior in restaurants? An application of the extended theory of planned behavior
A Coşkun, RMY Özbük
Waste Management 117, 170-178, 2020
1432020
Factors affecting food waste at the downstream entities of the supply chain: A critical review
RM Yetkin Özbük, A Coşkun
Journal of Cleaner Production 244, 118628, 2020
1032020
Multiple criteria decision making in hotel location: Does it relate to postpurchase consumer evaluations?
S Aksoy, MY Ozbuk
Tourism management perspectives 22, 73-81, 2017
1002017
The impact of COVID-19 on food management in households of an emerging economy
RMY Özbük, A Coşkun, V Filimonau
Socio-Economic Planning Sciences, 101094, 2022
382022
Türkiye'de yayınlanmış olan kamu spotlarının içerik analizi yöntemi ile incelenmesi
M Yetkin Özbük, Y Öz
Business and Economics Research Journal 8 (3), 575, 2017
342017
Factors affecting consumers' intention to purchase online
E Yaraş, MY Özbük, DA Ünal
İnternet Uygulamaları ve Yönetimi Dergisi 8 (2), 63-74, 2017
322017
Environmental segmentation: young millennials’ profile in an emerging economy
A Coşkun, RM Yetkin Özbük
Young consumers 20 (4), 359-379, 2019
262019
Consumer Complaint Behavior: A Literature Review and Research Agenda
O Kitapci, RM Yetkin Ozbuk, A Sakarya, A Sariyildiz
JOURNAL OF APPLIED ECONOMICS AND BUSINESS RESEARCH 9 (3), 141-165, 2019
162019
Elektronik ağızdan ağıza iletişimin pazarlama literatüründeki önemi
MY ÖZBÜK, Ş AKSOY
Akdeniz İİBF Dergisi 17 (35), 81-100, 2017
152017
TÜKETİCİLERİN ALIŞVERİŞ MERKEZİ TERCİHLERİNİ ETKİLEYEN FAKTÖRLER
E YARAŞ, M YETKİN ÖZBÜK, ZÜ GÖNCÜ
Sosyal Ekonomik Araştırmalar Dergisi 16 (32), 274-285, 2016
152016
TÜKETİCİLERİN ALIŞVERİŞ MERKEZLERİNE YÖNELİK TUTUM VE DAVRANIŞLARINA GÖRE KÜMELENMESİ
E Yaraş, MY Özbük, ZÜ Göncü
International Review of Economics and Management 4 (2), 16-32, 2016
62016
Coalescence of CSR and happiness for corporate sustainability: a systematic review of literature
A Kıymalıoğlu, RM Yetkin Özbük
Management Decision 62 (2), 614-642, 2024
52024
Environmental segmentation: young millennials’ profile in an emerging economy. Young Consumers, 20 (4), 359-379
A Coşkun, RM Yetkin Özbük
52019
COVID-19 pandemisinin ürün değerlendirmeleri üzerindeki etkileri
RMY ÖZBÜK
Business & Management Studies: An International Journal 8 (3), 3471-3494, 2020
42020
Consumer behavior in omnichannel retailing
RMY Özbük, DA Ünal, B Oktay
Managing Customer Experiences in an Omnichannel World: Melody of Online and …, 2020
32020
Çevrimiçi Yorumdan Algılanan Fayda: Ürün Kullanım Süresinin ve Yorumun İnandırıcılığının Rolü
RM YETKİN ÖZBÜK
Erciyes Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, 97-122, 2020
32020
Segmentation of customers based on behavioral intention to use multi-channel banking and experience
B OKTAY, RM YETKİN ÖZBÜK
Pazarlama İçgörüsü Üzerine Çalışmalar 4 (1), 13-26, 2020
32020
RESTORANLARDAKİ ATIK GIDA OLUŞUM SEBEPLERİNİN HİZMET PLANI ÜZERİNDEN İNCELENMESİ
A COŞKUN, RMY ÖZBÜK
Business & Management Studies: An International Journal 7 (5), 2556-2576, 2019
32019
Like grandmother, like mother, like daughter? Intergenerational influence on consumer intention to reduce food waste
V Filimonau, A Coşkun, RMY Özbük, VA Ermolaev
Journal of cleaner production 416, 137920, 2023
12023
EMMY ÖDÜLLÜ DİZİLERDE ALKOL VE SİGARA ÜRÜN YERLEŞTİRME UYGULAMALARININ İÇERİK ANALİZİ YÖNTEMİ İLE İNCELENMESİ
E YARAŞ, RMY ÖZBÜK, P ÇORLU
Kastamonu Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi 20 (3 …, 2018
12018
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20