Takip et
Ayça Fidan
Ayça Fidan
ege.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Çevrimiçi etik dışı davranışlarının belirlenmesi için bir ölçek uyarlama çalışması
Z Genç, H Kazez, A Fidan
Akademik Bilişim 1 (1), 194-197, 2013
38*2013
Scratch ile programlama öğretiminde oyunlaştırmanın öğrenci katılımına etkisi
A Fidan
Uludağ Üniversitesi, 2016
362016
Children, parents and tablets: preschool children’s tablet use
MMY Genç, A Fidan
Pegem Egitim ve Ogretim Dergisi= Pegem Journal of Education and Instruction …, 2017
152017
Online Environments and Digital Parenting: An Investigation of Approaches, Problems, and Recommended Solutions
A FİDAN, SS SEFEROĞLU
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 9 (2), 352-372, 2020
112020
Examining pre-service teacher opinions on using a teacher training simulation
D DOĞAN, MF Yigit, A Alir, A Fidan, O Ozbay, H TÜZÜN
10*2019
Investigating the Digital Parenting Behaviors of Parents on Children’s Digital Game Play
A Fidan, H Güneş, T KARAKUS
Cukurova University Faculty of Education Journal 50 (2), 833-857, 2021
72021
EĞİTSEL BAĞLAMDA TEKNOLOJİ VE DUYGU ÇALIŞMALARI ÜZERİNE BİR SİSTEMATİK HARİTALAMA ÇALIŞMASI: TANIMLAR, KURAMLAR VE GELECEKTEKİ YÖNELİMLER
G ÖZTÜRE, A FİDAN, E BAKIR, NA USLU, Y USLUEL
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama 11 (1), 20-47, 0
3
An examination of opinions of teacher candidates on a course enriched through gamification
A Fidan, E Şengel
Journal of Educational Technology and Online Learning 5 (4), 754-774, 2022
22022
Emotions, metacognition and online learning readiness are powerful predictors of online student engagement: A moderated mediation analysis
A Fidan, Y Koçak Usluel
Education and Information Technologies, 1-23, 2023
12023
UZAKTAN EĞİTİM ORTAMINDA DENEYİMLENEN DUYGULAR İLE İLGİLİ BİR ÖLÇME ARACININ GELİŞTİRİLMESİ
A Fidan, Y Usluel
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama 12 (2), 434-459, 0
1
UZAKTAN EĞİTİM ORTAMLARINDA DENEYİMLENEN DUYGULARIN ÖĞRENME SÜRECİNDEKİ ROLÜNÜN İNCELENMESİ
A Fidan
Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2022
2022
A CASE STUDY: LEARNING EXPERIENCES OF PROSPECTIVE TEACHERS IN A DIGITAL STORYTELLING TOOL CALLED TOONDOO
N Yilmaz, E KAYABAŞI, A Fidan
2014
Ebeveynlerin Çocuklarının Bilgisayar Oyunu Oynamalarına Karşı Tutumunun İncelenmesi
A FİDAN, A KAZEZ, Y TÜRKAN
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–13