Sınıf öğretmenlerinin fen bilimleri hayat bilgisi ve sosyal bilgiler derslerindeki yöntem ve teknik kullanımına ilişkin görüşleri D Şahin, S Güven Online Science Education Journal 1 (1), 42-59, 2016 | 37 | 2016 |
Fen bilgisi öğretmen adaylarının duygusal zekâ düzeyleri ile fen başarıları (genetik konusunda) arasındaki ilişki EH Diken, M AYDOĞDU Online Fen Eğitimi Dergisi 3 (1), 1-13, 2018 | 31 | 2018 |
Ortaokul öğrencilerinin çevreye yönelik tutum düzeylerinin belirlenmesi B Ağtaş, O Bektaş, E Güneri Online Science Education Journal 4 (1), 66-85, 2019 | 21 | 2019 |
Okulöncesi eğitiminde araştırma-sorgulama temelli uygulama: Yoğunluk konusu örneği EK Memiş, BNÇ AKKAŞ Online Science Education Journal 1 (1), 17-29, 2016 | 21 | 2016 |
Fizik öğretim programları ile fizik ders kitaplarının proje tabanlı öğrenme açısından incelenmesi N KAVCAR, A ERDEM Online Science Education Journal 2 (1), 11-44, 2017 | 20 | 2017 |
Üstün yetenekli öğrenciler ve akranlarının çevre algılarının incelenmesi F Karakaya, Ü Ayçin, O Çimen, M YILMAZ Online Science Education Journal 3 (1), 25-32, 2018 | 14 | 2018 |
The effect of common knowledge construction model on science process skills and academic achievement of secondary school students on solar system and eclipse MF Bayar Online Science Education Journal 4 (1), 4-19, 2019 | 12 | 2019 |
Filipino students’ common misconceptions in biology: Input for remedial teaching DV Rogayan Jr, MM Albino Online Science Education Journal 4 (2), 90-103, 2019 | 11 | 2019 |
Ortaokul öğrencilerinin fen derslerinde kullanılan grafiklere yönelik bazı duyuşsal özelliklerini ölçme araçları geliştirme M Bursal Online Science Education Journal 4 (1), 20-43, 2019 | 9 | 2019 |
Eğitimde mentörlük uygulamaları A ŞAHİNOĞLU, AS ARSLAN Online Science Education Journal 4 (2), 183-195, 2019 | 8 | 2019 |
Fen bilgisi öğretmen yetiştirme programlarının içeriğine ve öğrenci kabulüne yönelik kalite standartlarının belirlenmesi: Ölçek geliştirme ve uygulama çalışması A Yılmaz, S Aydın Online Fen Eğitimi Dergisi 4 (1), 44-65, 2019 | 8 | 2019 |
Fen bilimleri öğretmen adaylarının disiplinlerarası yaklaşıma dayalı öğretimi kullanma düzeylerinin incelenmesi G Cura, FE Yalman Online Science Education Journal 4 (2), 131-153, 2019 | 7 | 2019 |
İlkokul ve Orta Okul Fen Bilimleri Dersi Öğretim Programında Yer Alan Vatandaşlık Konularının İncelenmesi S OĞUZ HAÇAT, İ AŞKIN TEKKOL Online Science Education Journal 2 (1), 45-54, 2017 | 6 | 2017 |
Lisansüstü öğrencilerin argümantasyon konusundaki görüşleri E BALCI, S Benzer Online Science Education Journal 5 (1), 9-20, 2020 | 5 | 2020 |
Bilimsel süreç becerilerine dayalı laboratuvar uygulamalarının öğretmen adaylarının bilimsel süreç becerileri öz yeterliliklerine etkisi FK Baydere, ÇŞ Çakır Online Science Education Journal 4 (2), 117-130, 2019 | 5 | 2019 |
The level of pre-service teachers related to information and communication technologies skills Ü Ormancı Online Science Education Journal 4 (2), 104-116, 2019 | 4 | 2019 |
Öğretmen adaylarının bilimin doğası anlayışlarının değerlendirilmesine yönelik bir dereceli puanlama anahtarı deseninin geliştirilmesi H Özcan, MF Taşar Online Science Education Journal 3 (2), 35-46, 2018 | 4 | 2018 |
Fen bilimleri dersinde pozitif ve negatif motivasyonun kaygı düzeyine ve akademik başarıya etkisinin araştırılması HG Yalçin, EE ÇEVİK, K Hasan Online Science Education Journal 3 (2), 60-71, 2018 | 4 | 2018 |
The Effect Of Student-Content Interaction On Student Academic Achievement and Attitude Towards Science A İlyas, H AKYÜZ Online Science Education Journal 5 (1), 21-31, 2020 | 3 | 2020 |
Step-by-Step Argument Map in Learning Environment: Example of Optic BNÇ AKKAŞ, E SÖNMEZ, EK MEMİŞ Online Science Education Journal 3 (2), 15-25, 2018 | 3 | 2018 |