Takip et
Online Fen Eğitimi Dergisi
Online Fen Eğitimi Dergisi
kastamonu.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Sınıf öğretmenlerinin fen bilimleri hayat bilgisi ve sosyal bilgiler derslerindeki yöntem ve teknik kullanımına ilişkin görüşleri
D Şahin, S Güven
Online Science Education Journal 1 (1), 42-59, 2016
372016
Fen bilgisi öğretmen adaylarının duygusal zekâ düzeyleri ile fen başarıları (genetik konusunda) arasındaki ilişki
EH Diken, M AYDOĞDU
Online Fen Eğitimi Dergisi 3 (1), 1-13, 2018
312018
Ortaokul öğrencilerinin çevreye yönelik tutum düzeylerinin belirlenmesi
B Ağtaş, O Bektaş, E Güneri
Online Science Education Journal 4 (1), 66-85, 2019
212019
Okulöncesi eğitiminde araştırma-sorgulama temelli uygulama: Yoğunluk konusu örneği
EK Memiş, BNÇ AKKAŞ
Online Science Education Journal 1 (1), 17-29, 2016
212016
Fizik öğretim programları ile fizik ders kitaplarının proje tabanlı öğrenme açısından incelenmesi
N KAVCAR, A ERDEM
Online Science Education Journal 2 (1), 11-44, 2017
202017
Üstün yetenekli öğrenciler ve akranlarının çevre algılarının incelenmesi
F Karakaya, Ü Ayçin, O Çimen, M YILMAZ
Online Science Education Journal 3 (1), 25-32, 2018
142018
The effect of common knowledge construction model on science process skills and academic achievement of secondary school students on solar system and eclipse
MF Bayar
Online Science Education Journal 4 (1), 4-19, 2019
122019
Filipino students’ common misconceptions in biology: Input for remedial teaching
DV Rogayan Jr, MM Albino
Online Science Education Journal 4 (2), 90-103, 2019
112019
Ortaokul öğrencilerinin fen derslerinde kullanılan grafiklere yönelik bazı duyuşsal özelliklerini ölçme araçları geliştirme
M Bursal
Online Science Education Journal 4 (1), 20-43, 2019
92019
Eğitimde mentörlük uygulamaları
A ŞAHİNOĞLU, AS ARSLAN
Online Science Education Journal 4 (2), 183-195, 2019
82019
Fen bilgisi öğretmen yetiştirme programlarının içeriğine ve öğrenci kabulüne yönelik kalite standartlarının belirlenmesi: Ölçek geliştirme ve uygulama çalışması
A Yılmaz, S Aydın
Online Fen Eğitimi Dergisi 4 (1), 44-65, 2019
82019
Fen bilimleri öğretmen adaylarının disiplinlerarası yaklaşıma dayalı öğretimi kullanma düzeylerinin incelenmesi
G Cura, FE Yalman
Online Science Education Journal 4 (2), 131-153, 2019
72019
İlkokul ve Orta Okul Fen Bilimleri Dersi Öğretim Programında Yer Alan Vatandaşlık Konularının İncelenmesi
S OĞUZ HAÇAT, İ AŞKIN TEKKOL
Online Science Education Journal 2 (1), 45-54, 2017
62017
Lisansüstü öğrencilerin argümantasyon konusundaki görüşleri
E BALCI, S Benzer
Online Science Education Journal 5 (1), 9-20, 2020
52020
Bilimsel süreç becerilerine dayalı laboratuvar uygulamalarının öğretmen adaylarının bilimsel süreç becerileri öz yeterliliklerine etkisi
FK Baydere, ÇŞ Çakır
Online Science Education Journal 4 (2), 117-130, 2019
52019
The level of pre-service teachers related to information and communication technologies skills
Ü Ormancı
Online Science Education Journal 4 (2), 104-116, 2019
42019
Öğretmen adaylarının bilimin doğası anlayışlarının değerlendirilmesine yönelik bir dereceli puanlama anahtarı deseninin geliştirilmesi
H Özcan, MF Taşar
Online Science Education Journal 3 (2), 35-46, 2018
42018
Fen bilimleri dersinde pozitif ve negatif motivasyonun kaygı düzeyine ve akademik başarıya etkisinin araştırılması
HG Yalçin, EE ÇEVİK, K Hasan
Online Science Education Journal 3 (2), 60-71, 2018
42018
The Effect Of Student-Content Interaction On Student Academic Achievement and Attitude Towards Science
A İlyas, H AKYÜZ
Online Science Education Journal 5 (1), 21-31, 2020
32020
Step-by-Step Argument Map in Learning Environment: Example of Optic
BNÇ AKKAŞ, E SÖNMEZ, EK MEMİŞ
Online Science Education Journal 3 (2), 15-25, 2018
32018
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20