Serebral paralizili çocukların annelerinin kaygı düzeyinin araştırılması PP Akmeşe, A Mutlu, MK Günel Çocuk Sağlığı ve Hastalıkları Dergisi 50, 236-240, 2007 | 61 | 2007 |
İlköğretim birinci ve ikinci kademe öğretmen adaylarının kaynaştırmaya ilişkin görüşlerinin incelenmesi N Kayhan, A Şengül, PP Akmeşe Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi 1 (3), 261-271, 2012 | 55 | 2012 |
Using Narrative to Investigate Language Skills of Children Who Are Deaf and with Hard of Hearing. P Akmese, F Acarlar Educational Research and Reviews 11 (15), 1367-1381, 2016 | 44 | 2016 |
Okul öncesi ve ilkokula devam eden özel gereksinimli öğrencilerin aile katılım düzeylerinin incelenmesi P Piştav Akmeşe, N Kayhan Çukurova Üniversitesi, 2014 | 35 | 2014 |
Değişik özür seviyesindeki serebral palsili çocukların annelerinin depresyon düzeyleri farklı mıdır A Mutlu, PP Akmeşe, MK Günel Yeni Tıp Dergisi 27 (2), 87-92, 2010 | 35 | 2010 |
Doğuştan İleri/Çok İleri Derecede İşitme Kayıplı Çocukların PP Akmeşe Ege Eğitim Dergisi 16 (2), 392-407, 2015 | 33 | 2015 |
The importance of motor functional levels from the activity limitation perspective of ICF in children with cerebral palsy M Mutlu, A., Piştav Akmeşe, P., Kerem Günel Int J Rehabil Res 33 (4), 319-324, 2010 | 31 | 2010 |
Koronavirüs (Covıd-19) salgınında özel eğitimde öğretmenlik uygulaması dersi ve öğretmen deneyimleri PP Akmeşe, N Kayhan Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi 22 (1), 73-104, 2021 | 27 | 2021 |
Özel eğitim öğretmenlerinin oyun öğretimine ilişkin öz-yeterlik düzeylerinin incelenmesi PP Akmeşe, N Kayhan Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi 18 (01), 1-26, 2017 | 25 | 2017 |
Examination of Sign Language Education According to the Opinions of Members from a Basic Sign Language Certification Program. PP Akmese Educational Sciences: Theory and Practice 16 (4), 1189-1225, 2016 | 23 | 2016 |
Çocuklarda öykülemenin gelişimi ve dilin değerlendirilmesinde kullanımı PP Akmeşe Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi 16 (03 …, 2015 | 20 | 2015 |
Okul öncesi öğretmenlerinin oyun öğretimine ilişkin özyeterlik düzeylerinin incelenmesi P Piştav Akmeşe, N Kayhan İstanbul Kültür Üniversitesi/Eğitim Fakültesi, 2015 | 18 | 2015 |
Erken çocukluk döneminde serebral palsili çocuğu olan annelerin algıladıkları sosyal destek düzeylerinin incelenmesi PP Akmeşe, N Kayhan Sakarya University Journal of Education 6 (3), 146-161, 2016 | 17 | 2016 |
İşitme engelliler öğretmenleri ile odyoloji ve konuşma bozuklukları uzmanlarının işitme kayıplı çocukların eğitimi hakkındaki görüşleri PP Akmeşe, N Kayhan Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 1 (40), 2016 | 15 | 2016 |
Investigation of early literacy skills in preschool children with deaf and hard of hearing: Early literacy skills in children with deaf and hard of hearing PP Akmeşe, D Sezgin, F Öğüt International Electronic Journal of Elementary Education 12 (2), 137-143, 2019 | 13 | 2019 |
What do the relationships between functional classification systems of children with cerebral palsy tell us? A Mutlu, P Pistav-Akmese, BN Yardımcı, T Ogretmen Journal of Physical Therapy Science 28 (12), 3493-3498, 2017 | 13 | 2017 |
Narrative to investigate language skills of preschool children PP Akmeşe, S Kanmaz International Electronic Journal of Elementary Education 14 (1), 9-22, 2021 | 12 | 2021 |
An Examination of the Special Education Teacher Training Programs in Turkey and European Union Member Countries in Terms of Language Development and Communication Education. PP Akmese, N Kayhan Cypriot Journal of Educational Sciences 11 (4), 185-194, 2016 | 11 | 2016 |
Investigation of parental involvement in the education of pre-school and primary school-level special needs students PP AKMEŞE, N KAYHAN Cukurova University Faculty of Education Journal 43 (2), 39-56, 2014 | 10 | 2014 |
Perceptions of family needs in mothers of children with physical disabilities PP Akmese, A Mutlu, N Kayhan Procedia-Social and Behavioral Sciences 46, 1122-1124, 2012 | 10 | 2012 |