Birleştirilmiş Sınıflı Okullarda Görev Yapan Sınıf Öğretmenlerinin Birleştirilmiş Sınıf Uygulamalarına İlişkin Görüşleri M ÖZDEMİR, O ÖZDEMİR, M GÜL Avrasya Sosyal ve Ekonomi Araştırmaları Dergisi 7 (6), 87-101, 2020 | 22* | 2020 |
Okuma güçlüğü yaşayan ilkokul 4.sınıf öğrencisinin öğrenme stiline uygun zenginleştirilmiş öğretim yöntemleriyle okuma güçlüğünün giderilmesi M GÜL Yayımlanmamış Yüksek Lisans Tezi. Zonguldak Bülent Ecevit Üniversitesi, 2019 | 14 | 2019 |
Kelime Tekrar Tekniği, Eko Okuma ve Kelime Kutusu Stratejileri Kullanılarak Bir İlkokul Öğrencisinin Okuma Güçlüğünün Giderilmesi O ÖZDEMİR, M GÜL 15. Ulusararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (USOS) 1, 240, 2016 | 2* | 2016 |
Eliminating Reading Difficulty in an Elementary 4th Grade Student Based on Learning Style MGÜL Olcay ÖZDEMİR International Journal of Progressive Education 19 (2), 19-36, 2023 | 1 | 2023 |
Metaphoric Perceptions of Pre-service Primary School Teachers on Reading and Reading Disability M GÜL, O ÖZDEMİR International Journal of Education & Literacy Studies 11 (1), 23-30, 2023 | 1 | 2023 |
SINIF ÖĞRETMENLERİNİN İLKOKULDA MATEMATİK ÖĞRENME GÜÇLÜĞÜNE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ M Gül, NI Tertemiz, N Uygun Ufuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 13 (26), 7-32, 2024 | | 2024 |
Matematik Öğrenme Güçlüğü Riski Olan 2. Sınıf Öğrencisinin Matematik Becerilerinin Çoklu Duyusal Öğrenmeye Dayalı Etkinliklerle Geliştirilmesi M GÜL Gazi Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2024 | | 2024 |
Avustralya’da Dil Becerilerinin İzlenmesi ve Değerlendirilmesi: NAPLAN M GÜL Pegem Akademi 1, 145-179, 2022 | | 2022 |
Remediation of Reading Disability of 4th Grade Primary School Student According to Learning Style O ÖZDEMİR, M GÜL 18. Ulusararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (USOS), 223-224, 2019 | | 2019 |
Birleştirilmiş Sınıflı ve Bağımsız Sınıflı Okullarda Eğitim Gören İlkokul 3. ve 4. Sınıf Öğrencilerinin Bilimsel Süreç Becerilerinin Ve Okuduğunu Anlama Düzeylerinin Çeşitli M ÖZDEMİR, O ÖZDEMIR, M GÜL 16th International Primary Teacher Education Symposium, 2017 | | 2017 |
İlkokul Öğrencilerinin Bilim İnsanına Yönelik İmajlarının Çeşitli Değişkenlere Göre İncelenmesi M ÖZDEMİR, M GÜL, Y GÜLSOY, S YILDIZ 15. Ulusararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (USOS) 1, 191, 2016 | | 2016 |
Birleştirilmiş Sınıflı Okullarda Görev Yapan Sınıf Öğretmenlerinin Birleştirilmiş Sınıf Uygulamalarına İlişkin Görüşleri M ÖZDEMİR, O ÖZDEMIR, M GÜL 15. Ulusararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (USOS) 1, 48, 2016 | | 2016 |