Takip et
Metin GÜL
Metin GÜL
Gazi University, Primary Education, Ph.D.
gazi.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Birleştirilmiş Sınıflı Okullarda Görev Yapan Sınıf Öğretmenlerinin Birleştirilmiş Sınıf Uygulamalarına İlişkin Görüşleri
M ÖZDEMİR, O ÖZDEMİR, M GÜL
Avrasya Sosyal ve Ekonomi Araştırmaları Dergisi 7 (6), 87-101, 2020
22*2020
Okuma güçlüğü yaşayan ilkokul 4.sınıf öğrencisinin öğrenme stiline uygun zenginleştirilmiş öğretim yöntemleriyle okuma güçlüğünün giderilmesi
M GÜL
Yayımlanmamış Yüksek Lisans Tezi. Zonguldak Bülent Ecevit Üniversitesi, 2019
142019
Kelime Tekrar Tekniği, Eko Okuma ve Kelime Kutusu Stratejileri Kullanılarak Bir İlkokul Öğrencisinin Okuma Güçlüğünün Giderilmesi
O ÖZDEMİR, M GÜL
15. Ulusararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (USOS) 1, 240, 2016
2*2016
Eliminating Reading Difficulty in an Elementary 4th Grade Student Based on Learning Style
MGÜL Olcay ÖZDEMİR
International Journal of Progressive Education 19 (2), 19-36, 2023
12023
Metaphoric Perceptions of Pre-service Primary School Teachers on Reading and Reading Disability
M GÜL, O ÖZDEMİR
International Journal of Education & Literacy Studies 11 (1), 23-30, 2023
12023
SINIF ÖĞRETMENLERİNİN İLKOKULDA MATEMATİK ÖĞRENME GÜÇLÜĞÜNE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ
M Gül, NI Tertemiz, N Uygun
Ufuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 13 (26), 7-32, 2024
2024
Matematik Öğrenme Güçlüğü Riski Olan 2. Sınıf Öğrencisinin Matematik Becerilerinin Çoklu Duyusal Öğrenmeye Dayalı Etkinliklerle Geliştirilmesi
M GÜL
Gazi Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2024
2024
Avustralya’da Dil Becerilerinin İzlenmesi ve Değerlendirilmesi: NAPLAN
M GÜL
Pegem Akademi 1, 145-179, 2022
2022
Remediation of Reading Disability of 4th Grade Primary School Student According to Learning Style
O ÖZDEMİR, M GÜL
18. Ulusararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (USOS), 223-224, 2019
2019
Birleştirilmiş Sınıflı ve Bağımsız Sınıflı Okullarda Eğitim Gören İlkokul 3. ve 4. Sınıf Öğrencilerinin Bilimsel Süreç Becerilerinin Ve Okuduğunu Anlama Düzeylerinin Çeşitli
M ÖZDEMİR, O ÖZDEMIR, M GÜL
16th International Primary Teacher Education Symposium, 2017
2017
İlkokul Öğrencilerinin Bilim İnsanına Yönelik İmajlarının Çeşitli Değişkenlere Göre İncelenmesi
M ÖZDEMİR, M GÜL, Y GÜLSOY, S YILDIZ
15. Ulusararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (USOS) 1, 191, 2016
2016
Birleştirilmiş Sınıflı Okullarda Görev Yapan Sınıf Öğretmenlerinin Birleştirilmiş Sınıf Uygulamalarına İlişkin Görüşleri
M ÖZDEMİR, O ÖZDEMIR, M GÜL
15. Ulusararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (USOS) 1, 48, 2016
2016
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–12