Takip et
Ömer Faruk Seymen
Ömer Faruk Seymen
sakarya.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip - Ana Sayfa
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Identifying factors that contribute to the satisfaction of students in e-learning
L Calli, C Balcikanli, F Calli, HI Cebeci, OF Seymen
Turkish Online Journal of Distance Education 14 (1), 85-101, 2013
772013
Customer churn prediction using deep learning
OF Seymen, O Dogan, A Hiziroglu
International Conference on Soft Computing and Pattern Recognition, 520-529, 2020
172020
Customer Churn Prediction Using Ordinary Artificial Neural Network and Convolutional Neural Network Algorithms: A Comparative Performance Assessment
OF SEYMEN, E ÖLMEZ, O DOĞAN, ER Orhan, K HIZIROĞLU
Gazi University Journal of Science 36 (2), 720-733, 2023
132023
Segmentation of retail consumers with soft clustering approach
O Dogan, A Hiziroglu, OF Seymen
International Conference on Intelligent and Fuzzy Systems, 39-46, 2020
72020
Customer behavior analysis by intuitionistic fuzzy segmentation: comparison of two major cities in Turkey
O Dogan, OF Seymen, A Hiziroglu
International Journal of Information Technology & Decision Making 21 (02 …, 2022
62022
Modelling Customer Churn Using Segmentation and Data Mining.
A Hiziroglu, OF Seymen
DB&IS, 259-271, 2014
62014
An empirical assessment of customer lifetime value models within data mining
A Hızıroğlu, M Sisci, HI Cebeci, ÖF Seymen
Univ Latvia, 2018
42018
Üretimde Dijital Dönüşüm ve Yapay Zeka
ÖF Seymen, H Demirci
Mühendislikte İleri ve Çağdaş Çalışmalar 1 1, 307-321, 2023
2023
İş Süreç Yönetiminde Dijital Dönüşüm Yol Haritası
ÖF SEYMEN
Dijital Etkileşimler: Sektörel Yansımaları II 1, 103-122, 2022
2022
A Customer-centric Analytics Framework and Insights of Digital Transformation
ÖF SEYMEN
Knowledge Management and Digital Transformation Power, 235, 2022
2022
İstatistik Temelli Yöntemler - Regresyon Modelleri
ÖF Seymen
Veri Modelleme ve Veri Analitiği Sağlık ve İşletme Uygulamaları 1, 356-386, 2022
2022
İnternet destekli öğretim'de sistem analizi: SAÜİDÖ uygulaması
ÖF Seymen
PQDT-Global, 2004
2004
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–12