Takip et
Seher Argun
Seher Argun
pau.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Destinasyon marka imaji ve pamukkale yöresinde bir uygulama
S Ceylan
Uluslararası İktisadi ve İdari İncelemeler Dergisi, 2011
1142011
Turizm sektörüne hizmet veren yöre halkının iletişim becerileri ve turistler tarafından algılanması: Pamukkale destinasyonunda karşılaştırmalı bir araştırma
S Ceylan
Adnan Menderes Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2015
232015
Okulöncesi Eğitimde Dramatik Etkinliklerden Dramaya Teoriden Uygulamaya
E Ömeroğlu, ŞY Ceylan, F Erbay, A Özyürek
Ankara: Eğiten Kitap, 2013
182013
Turizmde deneyim inovasyonu: Doğu ekspresi örneği
A Soylu, S Ceylan, NS Özdipçiner
SETSCI-Conference Proceedings 11, 231-235, 2019
112019
Restoran işletmeleri internet siteleri içerik analizi: Denizli ili araştırması
NS ÖZDİPÇİNER, S CEYLAN
Yalova Sosyal Bilimler Dergisi 7 (14), 51-61, 2017
112017
İşletmelerde iletişim ve iki otel işletmesi üzerine bir uygulama
S Ceylan
Pamukkale Üniversitesi, 2003
102003
YERLİ VE YABANCI TURİSTLERİN DESTİNASYON İMAJINA İLİŞKİN ALGI FARKLILIKLARI: PAMUKKALE ÖRNEĞİ
A Soylu, N ÖZDİPÇİNER, S Ceylan
Hitit Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 11 (3), 2481-2493, 2018
82018
Turistlerin Hediyelik Eşya Tercihleri ve Tercihlerini Etkileyen Faktörler: Pamukkale Örneği (Souvenir Preferences and the Factors Effecting Preferences of Tourists: Example of …
A Çetin, NS Özdipçiner, S Ceylan, FN ARĞUN
Journal of Tourism & Gastronomy Studies 7 (3), 1588-1605, 2019
72019
ŞEHİRLERARASI YOLCU TAŞIMACILIĞINDA HİZMET KALİTESİ VE BİR UYGULAMA
N Özdipçiner, S Ceylan
Social Sciences 12 (2), 63-77, 2017
62017
Alternatif turizm türleri ile ilgili bir literatür taraması
S Ceylan, A Çetin, NS Özdipçiner
4 th International Symposium on Innovative Approaches in Social, Human and …, 2019
52019
Turizm girişimciliği: Kavram ve literatür
A Soylu, S Ceylan
SETSCI Conference Proceedings 4 (2), 29-35, 2019
52019
Termal otellerin web siteleri içerik analizi
S Ceylan
SETSCI Conference Indexing System,(3), 124-128, 2018
42018
Turizm eğitimi alan önlisans öğrencilerinin sektöre yönelik meslek algıları: Pamukkale Üniversitesi Örneği
A Çetin, S Ceylan, NS Özdipçiner
OPUS International Journal of Society Researches 11 (18), 1970-1995, 2019
32019
The Use Of Green Star Certificates As A Marketing Tool On Hotel Websites
NS Ozdipciner, S Ceylan, ME Soydas
European Scientific Journal, 70-81, 2016
32016
BİR DESTİNASYON OLARAK PAMUKKALE YÖRESİNE YÖNELİK YERLİ ZİYARETÇİLERİN ALGILAMALARININ BELİRLENMESİ
F Çakır, M Çakır, S Ceylan
Journal of Current Researches on Social Sciences 3 (2), 36-46, 2013
32013
A comprehensive review of the development of event tourism impact studies over the years
NS Özdipçiner, E Aktaş, S Ceylan
Festival and event tourism impacts, 3-17, 2020
22020
YÖRE HALKININ İLETİŞİM BECERİLERİ DÜZEYİ: PAMUKKALE DESTİNASYONUNDA BİR UYGULAMA
S Ceylan
Çatalhöyük Uluslararası Turizm ve Sosyal Araştırmalar Dergisi, 1-14, 2017
22017
Factors affecting communication skills a case study on residents of pamukkale, Turkey
NS Ozdipciner, S Ceylan, ME Soydas
International journal of Economics, Commerce and Management 3 (2), 2015
22015
ThERMAL TOURIsM PERCEPTION OF YOUNG PEOPLE: CAsE OF PAMUKKALE UNIvERsITY/GENÇLERİN TERMALTURİZMALGILARI: PAMUKKALE ÜNİvERsİTEsİ ÖRNEĞİ
S Ceylan, A Çetin, NS Özdipçiner
Tourism, Development Studies and Urbanization, 9, 2019
12019
The influence of perceptions towards destination on the reasons of preference: case of Pamukkale
E Aktaş, Y Bozkurt, S Ceylan
TOURISM & DEVELOPMENT STUDIES, 111, 2018
12018
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20