Takip et
Neslihan Paker
Neslihan Paker
İzmir Kavram Vocational School, Associate Professor
kavram.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Customer segmentation for marinas: Evaluating marinas as destinations
N Paker, CA Vural
Tourism management 56, 156-171, 2016
1382016
The influence of perceived risks on yacht voyagers’ service appraisals: evaluating customer-to-customer interaction as a risk dimension
N Paker, O Gök
Journal of Travel & Tourism Marketing 38 (6), 582-596, 2021
212021
Extending collaborative consumption concept to yacht charter services: The case of Blue Voyage
N Paker, O Gök
European Journal of Tourism Research, 1-21, 2021
142021
DESTİNASYON OLARAK MARİNALARIN ÇEKİM UNSURLARI VE YATÇILIĞA YÖNELMEDE ETKİLİ İTİCİ MOTİVASYON FAKTÖRLERİ
N Paker, CA Vural
Dokuz Eylül Üniversitesi Denizcilik Fakültesi Dergisi 7 (2), 228-257, 2015
92015
Investigating The Main Drivers Of Self-Service Parcel Delivery Preference Through New Service Development Approach
N Paker
Research & Reviews in Social, Human and Administrative Sciences, 219-244, 2021
82021
A Comprehensive Evaluation of Yacht Charter Service Concept: The Influence of Voyager-to-Voyager Interaction on Service Satisfaction
N Paker, O Gök
Journal of ETA Maritime Science 9 (3), 157-167, 2021
52021
YELKEN YARIŞ ORGANİZASYONLARININ LOJİSTİK SÜREÇLERİ ÜZERİNE KEŞİFSEL BİR ARAŞTIRMA
S Paker, B Çullu, N Paker, S Çiçek
Dokuz Eylül Üniversitesi Denizcilik Fakültesi Dergisi, 27-50, 2017
5*2017
Esnaf Teslim Noktası Hizmetinin Algılanan Değeri Üzerine Öncü Bir Çalışma
N Paker
25.Ulusal Pazarlama Kongresi, 2021
42021
Bir Dijital Pazarlama Aracı Olarak Çevrimiçi Marina Haberlerinin Analizi
S Paker, N Paker
Dokuz Eylül Denizcilik Fakültesi Dergisi, 59-72, 2020
42020
Mürettebatlı Yat Kiralama Hizmetinin Sürdürülebilirlik Analizi ve Öneriler
S Paker, N Paker
Deniz Taşımacılığı ve Lojistiği Dergisi 1 (1), 9-19, 2020
42020
Günübirlik gezi tekneciliğinin hizmet kalitesini geliştirmeye dönük bir uygulama
N Paker, S Paker, B Doğan
Dokuz Eylül Üniversitesi Denizcilik Fakültesi Dergisi 11 (2), 237-270, 2019
42019
Market segmentation analysis based on yachters’ marina expectations: a study on marinas located in Izmir and Aydın
N Paker
32015
AKILLI ŞEHİR MOBİL UYGULAMALARINA YÖNELİK KULLANICI TUTUMUNUN TEKNOLOJİ KABUL MODELİ ARACILIĞIYLA ANALİZİ
N Paker, ÖK Çotur
Doğuş Üniversitesi Dergisi 23 (1), 165-180, 2022
22022
The dual effects of health risks and crowd perception on marine traveller behaviour: The case of shared day cruise charter
N Paker, S Paker
European Journal of Tourism Research, 2024
12024
Çevrim İçi Müşteri Yorumlarını Etkileyen Faktörler Üzerine Keşifsel Bir Çalışma: Trendyol Örneği
N Paker, B Kızılırmak
Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 23 (4), 1393-1414, 2023
12023
To Buy or Not to Buy Second-Hand Branded Products: Concerns on Counterfeit Products Sold at the E-Commerce Market
N Paker
İşletme Biliminde Kuramsal ve Pratik Pazarlama Konuları, 57-73, 2021
12021
Özel Sektör Kuruluşlarının Lojistik Mezunlarından Beklediği Mesleki Yetkinlikler:İzmir İline Yönelik Bir Araştırma
N Paker, KÖ Çotur
Dijital Dönüşüm Çağında Meslekler ve Mesleki Yetkinlik Beklentileri 1, 253-276, 2021
12021
Assessing Strategic Positioning of E-Commerce Sites: Analysis of Turkish Retail Market
N Paker
Pazarlama ve Organizasyon Perspektifinden Kuramlar ve Tartışmalar 1, 1-18, 2021
12021
Current Marketing Studies and Digital Developments
S Ene
Livre de Lyon, 2021
12021
Exploring Perceived Risks Towards Self-Service Parcel Delivery Usage
N Paker
Current Marketing Studies and Digital Developments, 97-115, 2021
12021
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20