Takip et
Neslihan Paker
Neslihan Paker
İzmir Kavram Meslek Yüksekokulu
kavram.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Customer segmentation for marinas: Evaluating marinas as destinations
N Paker, CA Vural
Tourism management 56, 156-171, 2016
1272016
The influence of perceived risks on yacht voyagers’ service appraisals: evaluating customer-to-customer interaction as a risk dimension
N Paker, O Gök
Journal of Travel & Tourism Marketing 38 (6), 582-596, 2021
172021
Extending collaborative consumption concept to yacht charter services: The case of Blue Voyage
N Paker, O Gök
European Journal of Tourism Research, 1-21, 2021
112021
DESTİNASYON OLARAK MARİNALARIN ÇEKİM UNSURLARI VE YATÇILIĞA YÖNELMEDE ETKİLİ İTİCİ MOTİVASYON FAKTÖRLERİ
N Paker, CA Vural
Dokuz Eylül Üniversitesi Denizcilik Fakültesi Dergisi 7 (2), 228-257, 2015
82015
Investigating The Main Drivers Of Self-Service Parcel Delivery Preference Through New Service Development Approach
N Paker
Research & Reviews in Social, Human and Administrative Sciences, 219-244, 2021
62021
A Comprehensive Evaluation of Yacht Charter Service Concept: The Influence of Voyager-to-Voyager Interaction on Service Satisfaction
N Paker, O Gök
Journal of ETA Maritime Science 9 (3), 157-167, 2021
42021
Mürettebatlı Yat Kiralama Hizmetinin Sürdürülebilirlik Analizi ve Öneriler
S Paker, N Paker
Deniz Taşımacılığı ve Lojistiği Dergisi 1 (1), 9-19, 2020
42020
Günübirlik gezi tekneciliğinin hizmet kalitesini geliştirmeye dönük bir uygulama
N Paker, S Paker, B Doğan
Dokuz Eylül Üniversitesi, 2019
42019
Yelken Yarış Organizasyonlarının Lojistik Süreçleri Üzerine Keşifsel Bir Araştirma
S Paker, B Çullu, N Paker, S Çiçek
3. Ulusal Deniz Turizmi Sempozyumu, 2016
42016
Bir Dijital Pazarlama Aracı Olarak Çevrimiçi Marina Haberlerinin Analizi
S Paker, N Paker
Dokuz Eylül Denizcilik Fakültesi Dergisi, 59-72, 2020
32020
Bir Dijital Pazarlama Aracı Olarak Çevrimiçi Marina Haberlerinin Analizi
S Paker, N Paker
5. Ulusal Deniz Turizmi Sempozyumu, 2020
32020
AKILLI ŞEHİR MOBİL UYGULAMALARINA YÖNELİK KULLANICI TUTUMUNUN TEKNOLOJİ KABUL MODELİ ARACILIĞIYLA ANALİZİ
N PAKER, ÖK ÇOTUR
Doğuş Üniversitesi Dergisi 23 (1), 165-180, 2022
22022
Market segmentation analysis based on yachters’ marina expectations: a study on marinas located in Izmir and Aydın
N Paker
22015
To Buy or Not to Buy Second-Hand Branded Products: Concerns on Counterfeit Products Sold at the E-Commerce Market
N Paker
İşletme Biliminde Kuramsal ve Pratik Pazarlama Konuları, 57-73, 2021
12021
Assessing Strategic Positioning of E-Commerce Sites: Analysis of Turkish Retail Market
N Paker
Pazarlama ve Organizasyon Perspektifinden Kuramlar ve Tartışmalar 1, 1-18, 2021
12021
Esnaf Teslim Noktası Hizmetinin Algılanan Değeri Üzerine Öncü Bir Çalışma
N Paker
25.Ulusal Pazarlama Kongresi, 2021
12021
Exploring Perceived Risks Towards Self-Service Parcel Delivery Usage
N Paker
Current Marketing Studies and Digital Developments, 97-115, 2021
12021
Self-Service Parcel Delivery as an Innovative Solution to Service Failures of Cargo Delivery
N Paker
International Symposium of Scientific Research and Innovative Studies 1, 867-868, 2021
12021
Özel İlkokulların İnternet Sitelerinin İçerik Analizi Yöntemi ile İncelenmesi
N PAKER, EK YARIMOĞLU
Karabük Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 5 (2), 269-284, 2015
12015
Analyzing the Direct Effect of Multidimensional Country Image on Purchase Intention: A Preliminary Study on Foreign Student in Turkiye
E Yarımoglu, N Paker
Journal of East-West Business, 1-16, 2024
2024
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20