OYUN YÖNTEMİYLE TARİH ÖĞRETİMİNİN ÖĞRENCİ ERİŞİSİNE VE KALICILIĞA ETKİSİ G Karabağ, O Aydoğan Turkish History Education Journal 4 (1), 67-88, 2015 | 21 | 2015 |
Hayat bilgisi öğretim programı G Karabağ Hayat bilgisi ve sosyal bilgiler öğretimi: Yapılandırmacı bir yaklaşım, 51-69, 2006 | 17 | 2006 |
Tarih öğretmen adaylarının yaratıcı dramaya yönelik tutumları G KARABAĞ Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi 35 (1), 27-46, 2015 | 13 | 2015 |
Konu alanı ders kitabı inceleme kılavuzu N Hayta, M Şahin, N Cemaloğlu, G Karabağ, DT Oğuzoğlu, H Köksal Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, 2003 | 10 | 2003 |
Eğitsel bilgisayar oyunu ile desteklenmiş tarih öğretiminin öğrencilerin mekânı algılama ve kronolojik düşünme becerilerine etkisi O AYDOĞAN, G KARABAĞ Uluslararası Sosyal Bilgilerde Yeni Yaklaşımlar Dergisi 4 (1), 106-130, 2020 | 8 | 2020 |
Türkiye’de tarih eğitimi ile ilgili yapılmış lisansüstü tezlerin değerlendirilmesi N HAYTA, G KARABAĞ, A GÖVERCİN Turkish History Education Journal 9 (1), 248-262, 2020 | 8 | 2020 |
The Effects of Drama Method on the Academic Achievement in Ninth Graders History Course. C Kurt, SG Karabag African Educational Research Journal 9 (1), 218-226, 2021 | 2 | 2021 |
Use of Digital Historical Material and Alternative Teaching Tools in History Lessons Project TEBIT NA Berk, F Gültekin, F Berk, M Üstündağ, E Güneş, G Karabağ, ... Cases on Historical Thinking and Gamification in Social Studies and …, 2022 | | 2022 |
HAYAT BİLGİSİ DERSİNİN ÖĞRENCİLERİ SOSYAL BİLGİLER DERSİ İLE FEN VE TEKNOLOJİ DERSİNE HAZIRLAMA DÜZEYİNİN İNCELENMESİ G KARABAG Education Sciences 5 (3), 954-971, 2010 | | 2010 |
Tarih Öğretmen Adaylarının Yaratıcı Dramaya Yönelik Tutumları The Attitudes of Pre-service History Teachers Towards Creative Drama G KARABAĞ | | |