Follow
Sevda ÇETİNKAYA
Sevda ÇETİNKAYA
Eğitim Fakültesi Dr. Öğretim Üyesi, HATAY MUSTAFA KEMAL ÜNİVERSİTESİ
Verified email at mku.edu.tr
Title
Cited by
Cited by
Year
Sınıf öğretmenlerinin sosyal bilgiler dersinde kullandıkları alternatif ölçme değerlendirme tekniklerine ilişkin görüşlerinin değerlendirilmesi
A Duran
Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2013
282013
İlkokul hayat bilgisi ders kitaplarında değerler eğitimi
FH UÇAR, S ÇETİNKAYA
Oltu Beşeri ve Sosyal Bilimler Fakültesi Dergisi 2 (2), 275-291, 2021
202021
Yüzme ders notları
S Çetinkaya
Trakya Üniversitesi BESYO, Eylül 101, 2006
142006
Arsuz Ovasında (İskenderun/Hatay) Arazi Örtüsü ve Kullanım Özelliklerinin Değişimi
S Çetinkaya, E Özşahin
III. Ulusal Jeomorfoloji Sempozyumu Bildiriler Kitabı, 654-664, 2012
122012
Nebiler (Aşıklar) ve Ece Şelaleleri ve yakın çevresinin turizm potansiyelinin değerlendirilmesi
S Çetinkaya
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 14 (40), 242-258, 2017
82017
ÖSS'de sorulan Türkçe sorularının taksonomik açıdan değerlendirilmesi (Yayımlanmamış yüksek lisans tezi)
S Çetinkaya
Gazi Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Ankara, 2009
82009
Bilinçli medya kullanıcıları yaratma sürecinde medya okuryazarlığının önemi (Yayımlanmamış Yüksek Lisans Tezi)
S Çetinkaya
Ankara Üniversitesi, Ankara, 2008
62008
Yukarı büyük menderes havzasının bitki coğrafyası
S Çetinkaya
İstanbul Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 1-42, 2000
62000
Değerler eğitimi açısından 2017-2018 eğitim öğretim döneminde kullanılan 2. sınıf hayat bilgisi ders kitaplarının incelenmesi
S Çetinkaya, U Metin
H. Adıyaman (Yay. Haz.). III. Uluslar arası Türk coğrafyası sosyal bilimler …, 2018
52018
İkidillilik ve çeviri (Yayımlanmamış yüksek lisans tezi)
S Çetinkaya
İstanbul: İstanbul Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. Çetinkaya, S …, 2015
52015
Öğrencilerin açık öğretim lisesini tercih nedenleri ve açık öğretim lisesi hizmetlerine yönelik görüşleri (Erzin Örneği)
S Çetinkaya, B Demirel
Research in Social Sciences 2, 79, 2022
32022
Trafik açısından okulların risk potansiyelinin belirlenmesi: Çankaya örneği
M Bucak, S Çetinkaya
Polis Bilimleri Dergisi 10 (1), 15-36, 2008
32008
The effect of usıng multimedia-supported predict-observe-explain technique in 2nd grade life science on students’ achievement and their ability to relate to daily life
S Çetinkaya, FH Uçar
Advanced current researches in educational sciences, 229-244, 2020
22020
Investigation of Middle School Students’ Attitudes Towards Social Studies: A Study Of Developing A Scale
S Çetinkaya, FH Uçar
Kastamonu Education Journal 27 (1), 25-35, 2019
22019
İlköğretim 2. Kademe Öğrencilerinin Sosyal Bilgiler Dersine Yönelik Tutumlarının İncelenmesi: Bir Ölçek Geliştirme Çalışması
S Çetinkaya, FH Uçar
Kastamonu Eğitim Dergisi 27 (1), 25-35, 2019
22019
Fish farming in Pınarbaşı and its vicinity
S Çetinkaya
Procedia-Social and Behavioral Sciences 120, 764-771, 2014
22014
Evaluation of Lake Shkoder, Lake Ohrid and Prespa Lake Shores on the Rural Development in Albania
KÇK ÇETİNKAYA Sevda
Global Advanced Research Journal of Geography and Regional Planning, 193-200, 2013
2*2013
COĞRAFYA ÖĞRETİMİNDE MULTİMEDYA TABANLI TGA (TAHMİN-GÖZLEM-AÇIKLAMA) STRATEJİSİ KULLANIMINA İLİŞKİN ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİ
D KUDAY, S ÇETİNKAYA
lnternational Journal of Geography and Geography Education, 20-38, 2021
12021
Laurel (Laurus Nobilis L.) and the Laurel Industry in Hatay
B Çetin, S Çetinkaya, H Korkmaz, I Ege, E Özşahin, A Karataş, A Bom
Natural Environment and Culture in the Mediterranean Region II 487 (503 …, 2011
12011
Yukarı Büyük Menderes Havzasının Bitki Coğrafyası (Bitki Örtüsünün Coğrafi Şartları)
S Çetinkaya
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 1 (1), 2004
12004
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20