Ürün tasarım süreçlerinde artırılmış gerçeklik teknolojisi: Tasarımcı, firma ve kullanıcılar üzerinden kullanım imkanlarının araştırılması D Şahin GAZI UNIVERSITY, 2015 | 6 | 2015 |
CETAD Bilgilendirme dosyası-1 D Şahin, F Şimşek, H Seyisoğlu Cinsel yaşam ve sorunları: Cinsel Sağlık ve Üreme Sağlığı Alanında Ulusal ve …, 2006 | 6 | 2006 |
YEREL KALKINMADA YEREL YÖNETİMLERİN YOKSULLUKLA MÜCADELESİ D Şahin, A GÜVEN TEBLiGLER KiTABI, 281, 2011 | 4 | 2011 |
Ergenler yaratıcı drama yöntemiyle hiyerarşi kavramını tartışıyor DD Şahin, N Akfırat Yaratıcı Drama Dergisi 12 (1), 29-46, 2017 | 2 | 2017 |
Kadınların “toplumsal cinsiyet” algılarının renkler ve objeler üzerinden incelenmesi DD Şahin Yaratıcı Drama Dergisi 9 (18), 55-66, 2014 | 2 | 2014 |
17. YÜZYIL YENİÇERİ ÂȘIKLARINDAN KÂTİBÎ VE BESTELENMİȘ ESERLERİNİN MÜZİKAL ANALİZİ D ŞAHİN Akademik Sanat 4 (7), 82-101, 2019 | 1 | 2019 |
Malzeme Ve Medikal Uygulamalar İçin Gen Mühendisliği Yoluyla Peptid (gepı)-protein Hibritlerin Oluşturulması D Şahin Fen Bilimleri Enstitüsü, 2011 | | 2011 |
Selection and similarity analysis of quartz spesific dodecapeptides by phage display selection protocol D Şahin Fen Bilimleri Enstitüsü, 2005 | | 2005 |
Polipirolün sentezi, karakterizasyonu ve elektroreolojik özelliklerinin incelenmesi D Şahin Fen Bilimleri Enstitüsü, 1999 | | 1999 |
Development of pollutant transport model and treatment strategies for Konya (closed) basin D Şahin Middle East Technical University, 1990 | | 1990 |
Farklı heterohalkalar içeren hibrit moleküllerin sentezi ve antimikrobial aktivitelerinin incelenmesi D Şahin Fen Bilimleri Enstitüsü, 0 | | |
Kazıklı kıyı yanaşma yapılarının analiz ve tasarım aşamalarının incelenmesi D Şahin Fen Bilimleri Enstitüsü, 0 | | |
KAZIKLI KIYI YANAŞMA YAPILARININ ANALİZ VE TASARIM AŞAMALARININ İNCELENMESİ D ŞAHİN | | |
Faj Gösterim Seçim Tekniği İle Kuartza Bağlanan Dodekapeptitlerin Seçilmesi Ve Benzerlik Analizi D Şahin Fen Bilimleri Enstitüsü, 0 | | |
Yeniçeri âşıklar ve bestelenmiş şiirlerinin müzikal analizi D Şahin Güzel Sanatlar Enstitüsü, 0 | | |