Second victims in health care: current perspectives O Ozeke, V Ozeke, O Coskun, II Budakoglu Advances in Medical Education and Practice, 593-603, 2019 | 171 | 2019 |
Social influence in the adoption process and usage of innovation: Gender differences SG Mazman, YK Usluel, V Çevik International Journal of Behavioral, Cognitive, Educational and …, 2009 | 101 | 2009 |
Multivariate effects of gender, ownership, and the frequency of use on computer anxiety among high school students M Baloğlu, V Çevik Computers in Human Behavior 24 (6), 2639-2648, 2008 | 66 | 2008 |
Okul yöneticilerinin teknoloji liderliği özyeterlikleri ile eğitim öğretim işlerini gerçekleştirme düzeylerine ilişkin algıları F Ulukaya, N Yıldırım, V Özeke Gaziosmanpaşa Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Tokat, 2015 | 50 | 2015 |
Eğitim yöneticileri ile yönetici adaylarının kaygı düzeyleri ile bilgisayar kaygısı düzeylerinin karşılaştırılması V Çevik Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2006 | 43 | 2006 |
A multivariate comparison of computer anxiety levels between candidate and tenured school principals M Baloğlu, V Çevik Computers in Human Behavior 25 (5), 1102-1107, 2009 | 35 | 2009 |
Okul yöneticilerinin bilgisayar kaygısı düzeylerinin çeşitli değişkenler açısından incelenmesi V Çevik, M Baloğlu Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi 52 (52), 547-568, 2007 | 29 | 2007 |
E-learning readiness of Turkish medical students: A sample from Gazi University Ö Coşkun, V Ozeke, I Budakoglu, S Kula Gazi Medical Journal 29 (4), 2018 | 25 | 2018 |
Addie tasarım modeline göre web tabanlı bir öğrenme ortamı geliştirilmesi S Arkün, T Baş, Ü Avcı, V Çevik, T Gürcan Eğitimin Değişen Yüzü: Yeni Paradigmalar 25, 2009 | 23 | 2009 |
SOSYAL MEDYA KULLANICILARINA AİT SİBER DAVRANIŞLARIN İNSANİ DEĞERLER BAĞLAMINDA İNCELENMESİ K Kılıçer, V Özeke, AN Çoklar Dumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 19-39, 2018 | 22* | 2018 |
Üniversite öğrencilerinin bilim insanı imajları ve bu imajları etkileyen bazı faktörler B Özkan, V Özeke, G Güler, E Şenocak Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 19 (1), 146-165, 2017 | 22 | 2017 |
Cyber human values scale (i-value): the study of development, validity and reliability K Kilicer, AN Coklar, V Ozeke Internet Research 27 (5), 1255-1274, 2017 | 19 | 2017 |
A comparison of paper-and-pencil and computerized forms of line orientation and enhanced cued recall tests P Aşkar, A Altun, B Cangöz, V Çevik, G Kaya, H Türksoy Psychological reports 110 (2), 383-396, 2012 | 17 | 2012 |
Tıp fakültesi öğretim üyelerinin e-öğrenmeye hazır bulunuşluk düzeyleri: Gazi üniversitesi örneği Ö Coşkun, V Özeke, Iİ Budakoğlu, S Kula Ankara Medical Journal 18 (2), 175-185, 2018 | 15 | 2018 |
Çoklu ortam tabanlı bir görev ile çalışma belleğinin ölçülmesi A Altun, V Çevik Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 32-40, 2012 | 13 | 2012 |
Images of the internet concept generated by primary school students through their paintings N Esgi, V Cevik Contemporary Educational Technology 1 (3), 221-232, 2010 | 13 | 2010 |
Roles of working memory performance and instructional strategy in complex cognitive task performance V Cevik, A Altun Journal of Computer Assisted Learning 32 (6), 594-606, 2016 | 12 | 2016 |
Karmaşık bilişsel görev performansında çalışma belleği kapasitesinin ve öğretimsel stratejinin rolü V Çevik Unpublished Doctoral Dissertation), Hacettepe Üniversitesi, 2012 | 12 | 2012 |
Evaluation of educational mobile apps for turkish preschoolers from google play store V Özeke European Journal of Education Studies, 2018 | 11 | 2018 |
e-PBL with multimedia animations: a design-based research Iİ Budakoğlu, Ö Coşkun, V Özeke BMC Medical Education 23 (1), 338, 2023 | 9 | 2023 |