Takip et
Mehmet Hasançebi
Mehmet Hasançebi
MEB
Doğrulanmış e-posta adresi yok
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Impact of Stem integrated argumentation-based inquiry applications on students' academic success, reflective thinking and creative thinking skills
F HASANÇEBİ, Ö GÜNER, C Kutru, M Hasancebi
Participatory Educational Research 8 (4), 274-296, 2021
252021
Students’ views regarding instruction during the pandemic process
F Hasançebi, M Yavuz, B Kayalı, M Hasançebi, Ö Tutal, A Özkılıç
Journal of Learning and Teaching in Digital Age 7 (1), 51-63, 2022
72022
The effect of STEM application on 21st century skills of middle school students and student experiences
FYH Mehmet Yavuz , Mehmet Hasançebi
Journal of Soft Computing and Artificial Intelligence 1 (1), 29-41, 2020
7*2020
Türkiye'deki Sanal Gerçeklik Tezlerinin İncelenmesi
M Hasançebi, M Yavuz, A Gündüz, SS Tan, Y Göktaş
Uluslararası Uzaktan Öğrenme ve Yenilikçi Eğitim Teknolojileri Konferansı …, 2018
52018
The scale of evaluating instruction in pandemic process: Development, validation, and reliability
Ö Tutal, B Kayalı, M Yavuz, M Hasançebi, F Yeşildağ-Hasançebi
Pedagogika/Pedagogy 141 (1), 26-52, 2021
22021
Açık ve uzaktan öğrenme ders kitaplarında bulunması gereken özellikler: sistematik literatür taraması
M YAVUZ, M HASANÇEBİ, E KURŞUN
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 533-560, 2020
22020
An evaluation on open and distance learning (ODL) textbooks
M Yavuz, M Hasançebi, M Gündüz, S Karaman
Kastamonu Eğitim Dergisi 29 (5), 974-986, 2021
2021
Essential Characteristics of the Textbooks Used in Open and Distance Learning: Systematic Literature Review
M Yavuz, M Hasancebi, E KURŞUN
PAMUKKALE UNIVERSITESI EGITIM FAKULTESI DERGISI-PAMUKKALE UNIVERSITY JOURNAL …, 2020
2020
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–8